Pankaapas poliisi setvimään tilanne, niin jo lähtee tupakit ja ravintoloitsijalta luvat!
Laki on viimekeväästä tiukattu kovasti!
Ei millään pahalla, mutta tiedoksi:
http://www.ktl.fi/portal/suomi/osiot/tietoa_terveydesta/elintavat/tupakka/tupakkalaki_ja_tupakkavero/#navi0
Redissä ei saa lain mukaan polttaa!
30
3145
Vastaukset
- BiiST
Jos ei käry kelpaa, siirry sinne missä kaltaisiasi valittaja ämmiä hoidetaan paremmin.
- Joten
tiedän mistä kirjoitan.
- maketheoriginal
Joten kirjoitti:
tiedän mistä kirjoitan.
meille sitte vaahtoat, ala kalppia laitokselle töihin siitä.
- iiiik!!!
Joten kirjoitti:
tiedän mistä kirjoitan.
Aivan sama mikä olet. Polttelen tupakkia silti redissä niin kauan kuin ravintolan omistaja sen sallii.
- Niin jo
iiiik!!! kirjoitti:
Aivan sama mikä olet. Polttelen tupakkia silti redissä niin kauan kuin ravintolan omistaja sen sallii.
loppuu laiton savuttelu.
- v******
Nii just hävii maan alle valittava luumusukka!
- Hitler...
vai kotkalaisittain Stalin siellä vikisee...
Tupakkaterroristit kuriin, selvä peli.
Te lemuatte, YÄK!
- Nomen est Omen
ihmeestä teitä tarveysnatseja sikiää?
Sinun kannattaisi ehkä pysyä siellä pyhtäällä eikä tulla sivistyksen pariin itkemään joka asiasta...- Hoh hoijaa!
Ihme kitinää tästäkin syntyi!
- BENi
Hoh hoijaa! kirjoitti:
Ihme kitinää tästäkin syntyi!
Kitinä syntyi joo. Naurettavaa. Miksei kitisty liikekeskukse aikoihin?? Natisijat saunan taakse!
- imijät
BENi kirjoitti:
Kitinä syntyi joo. Naurettavaa. Miksei kitisty liikekeskukse aikoihin?? Natisijat saunan taakse!
haisevat pahalle, autot, vaatteet, koti, kaikki saman yököttävän lemun vallassa.
Hyi helvetti! - Heh!
BENi kirjoitti:
Onkos jotenkin vaikea ymmärtää?
Uusi aiempaa tiukempi tupakkilaki tuli viime keväänä voimaan! - BENi
Heh! kirjoitti:
Onkos jotenkin vaikea ymmärtää?
Uusi aiempaa tiukempi tupakkilaki tuli viime keväänä voimaan!Redihän on ollut miltei kokoajan auki remonteista huolimatta. Jos viime keväänä on jotakin näin "mullistavaa" tapahtunut, silti naputetaan vasta nyt... herkkänokkaset voi mennä jumalniemeen ostoksille tai mun puolesta ihan mihin vaan! Antaa laki-ihmisten hoitaa lakiasiat ja VEDETÄÄN ME VAAN RÖÖKIÄ JA NAUTITAAN!!
- joukolla...
BENi kirjoitti:
Redihän on ollut miltei kokoajan auki remonteista huolimatta. Jos viime keväänä on jotakin näin "mullistavaa" tapahtunut, silti naputetaan vasta nyt... herkkänokkaset voi mennä jumalniemeen ostoksille tai mun puolesta ihan mihin vaan! Antaa laki-ihmisten hoitaa lakiasiat ja VEDETÄÄN ME VAAN RÖÖKIÄ JA NAUTITAAN!!
Oikein kunnolla löyhkätään...
Hyi Helvetti! - BENi
joukolla... kirjoitti:
Oikein kunnolla löyhkätään...
Hyi Helvetti!haistaan oikein niinkun KUNNOLLA ja nautitaan elämästä ja annetaan niiden nuuhkia kellä pipo kiristää! ; )
- Raikku.
BENi kirjoitti:
Redihän on ollut miltei kokoajan auki remonteista huolimatta. Jos viime keväänä on jotakin näin "mullistavaa" tapahtunut, silti naputetaan vasta nyt... herkkänokkaset voi mennä jumalniemeen ostoksille tai mun puolesta ihan mihin vaan! Antaa laki-ihmisten hoitaa lakiasiat ja VEDETÄÄN ME VAAN RÖÖKIÄ JA NAUTITAAN!!
Ja jätetään sisällä tupakointi, kun laki on kerran niin säädetty.
Ravintoloitsija on kyllä lirissä äkkiä, jos joku vaivautuu tekemään ilmoituksen laittomasta tupakoinnista. - ilmoitus
BENi kirjoitti:
haistaan oikein niinkun KUNNOLLA ja nautitaan elämästä ja annetaan niiden nuuhkia kellä pipo kiristää! ; )
mikäli savuttelu jatkuu Redissä.
Sieltä tullaan auliisti selvittämään, miksi kahvilassa ei noudateta tupakkalakia!
Sen jälkeen noudatetaan varmasti! - got a light ?
imijät kirjoitti:
haisevat pahalle, autot, vaatteet, koti, kaikki saman yököttävän lemun vallassa.
Hyi helvetti!Vitsi ois kiva änkässä sut puhelinkoppiin ja tiivistää ilmastointi teipillä...muutamat tupakan mentävät reijät molemmille puolille ja eiku tupruttelemaan...se olis ihmis savustus you know??
- sinne
got a light ? kirjoitti:
Vitsi ois kiva änkässä sut puhelinkoppiin ja tiivistää ilmastointi teipillä...muutamat tupakan mentävät reijät molemmille puolille ja eiku tupruttelemaan...se olis ihmis savustus you know??
pitäisi laittaa, en toki kieltäisi sinulta haluamaasi nautintoa.
Kokeile itse kävelyä raikkaassa syysmetsässä, varmaan saisit happimyrkytyksen.
- HALUAN polttaa!
Älkää perkele alkako minulle vittuileen!
- laki on laki sullekin
Käy muuten kalpaten sullekin......
- Pois muuttanut
Turha valitella Pasaatista ja redistä.
Ei ole pakko mennä.
Ja aina voi muuttaa pois koko saaresta. - lukea..
kyseinen teksti ennenkuin alat naputtaa..
RAVINTOLAT MUODOSTAVAT POIKKEUKSEN! Lukee aika selkeästi siellä..
Terveystarkastaja määrää missä saa tupakoida ja missä ei.
Ensi kesänä tulee kaikkiin ravintoloihin voimaan totaali tupakointi kielto, silloin täytyy ravintolassa olla erillinen "tupakkahuone" jossa saa sitten kärytellä. (tässäkin on jonkinlainen siirtymä-aika)
Kannattais ottaa selvää asiasta ennenku tekee itsestään idiootin!
Uusiin eli tällä hetkellä perustettaviin ravintoloihin asetetaan jo totaali tupakointikieltoja.
Redi ei mielestäni kuulu tähän kategoriaan!
T: ex-ravintoloitsija paikkakunnalta- Raija W.
Hyvä, kun edes joku jaksaa lukea!
Tupakkalakia kuitenkin rikotaan myös siinä tapauksessa, että tupakansavua pääsee Pasaatin käytäville!
Jotta Redissä saisi tupakoida, pitäisi Pasaatin ja Redin välillä olla minimissään suljettu ovi. Näinhän ei asia ole vaan savu leijailee vapaasti kahvilasta Pasaatin käytäviin ja näin ollen Redin ravintoloitsija rikkoo selkeästi tupakkalakia.
Asiasta kannattaa tehdä työsuojelupiiriin ilmoitus, jotta asiat saadaan Redin osalta kuntoon. Nyt näyttää epäselvyyttä olevan aika tavalla!
Tupakkalain rikkomisesta seuraa huomattavat sanktiot. - näpyttelijä
Raija W. kirjoitti:
Hyvä, kun edes joku jaksaa lukea!
Tupakkalakia kuitenkin rikotaan myös siinä tapauksessa, että tupakansavua pääsee Pasaatin käytäville!
Jotta Redissä saisi tupakoida, pitäisi Pasaatin ja Redin välillä olla minimissään suljettu ovi. Näinhän ei asia ole vaan savu leijailee vapaasti kahvilasta Pasaatin käytäviin ja näin ollen Redin ravintoloitsija rikkoo selkeästi tupakkalakia.
Asiasta kannattaa tehdä työsuojelupiiriin ilmoitus, jotta asiat saadaan Redin osalta kuntoon. Nyt näyttää epäselvyyttä olevan aika tavalla!
Tupakkalain rikkomisesta seuraa huomattavat sanktiot.No mistä sen valituksen tekijä nyt löydetään vai valitatko itse? Varmaankin nimettömänäkin onnistuu?
- Raija W
näpyttelijä kirjoitti:
No mistä sen valituksen tekijä nyt löydetään vai valitatko itse? Varmaankin nimettömänäkin onnistuu?
(Olen sitäpaitsi itsekin tupakoitsija.)
Tehköön valituksen ne, joita asia kiusaa. Laki heillä on kuitenkin puolellaan! - äiti ja tytär
Raija W kirjoitti:
(Olen sitäpaitsi itsekin tupakoitsija.)
Tehköön valituksen ne, joita asia kiusaa. Laki heillä on kuitenkin puolellaan!???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954