Redissä ei saa lain mukaan polttaa!

Örkki

30

3145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BiiST

Jos ei käry kelpaa, siirry sinne missä kaltaisiasi valittaja ämmiä hoidetaan paremmin.

• Joten

tiedän mistä kirjoitan.

• maketheoriginal
        Joten kirjoitti:

tiedän mistä kirjoitan.

meille sitte vaahtoat, ala kalppia laitokselle töihin siitä.

• iiiik!!!
        Joten kirjoitti:

tiedän mistä kirjoitan.

Aivan sama mikä olet. Polttelen tupakkia silti redissä niin kauan kuin ravintolan omistaja sen sallii.

• Niin jo
        iiiik!!! kirjoitti:

Aivan sama mikä olet. Polttelen tupakkia silti redissä niin kauan kuin ravintolan omistaja sen sallii.

loppuu laiton savuttelu.

• v******

Nii just hävii maan alle valittava luumusukka!

• Hitler...

vai kotkalaisittain Stalin siellä vikisee...

Tupakkaterroristit kuriin, selvä peli.

Te lemuatte, YÄK!

• Nomen est Omen

ihmeestä teitä tarveysnatseja sikiää?
      Sinun kannattaisi ehkä pysyä siellä pyhtäällä eikä tulla sivistyksen pariin itkemään joka asiasta...

• Hoh hoijaa!

Ihme kitinää tästäkin syntyi!

• BENi
        Hoh hoijaa! kirjoitti:

Ihme kitinää tästäkin syntyi!

Kitinä syntyi joo. Naurettavaa. Miksei kitisty liikekeskukse aikoihin?? Natisijat saunan taakse!

• imijät
        BENi kirjoitti:

Kitinä syntyi joo. Naurettavaa. Miksei kitisty liikekeskukse aikoihin?? Natisijat saunan taakse!

haisevat pahalle, autot, vaatteet, koti, kaikki saman yököttävän lemun vallassa.

Hyi helvetti!

• Heh!
        BENi kirjoitti:

Onkos jotenkin vaikea ymmärtää?

Uusi aiempaa tiukempi tupakkilaki tuli viime keväänä voimaan!

• BENi
        Heh! kirjoitti:

Onkos jotenkin vaikea ymmärtää?

Uusi aiempaa tiukempi tupakkilaki tuli viime keväänä voimaan!

Redihän on ollut miltei kokoajan auki remonteista huolimatta. Jos viime keväänä on jotakin näin "mullistavaa" tapahtunut, silti naputetaan vasta nyt... herkkänokkaset voi mennä jumalniemeen ostoksille tai mun puolesta ihan mihin vaan! Antaa laki-ihmisten hoitaa lakiasiat ja VEDETÄÄN ME VAAN RÖÖKIÄ JA NAUTITAAN!!

• joukolla...
        BENi kirjoitti:

Redihän on ollut miltei kokoajan auki remonteista huolimatta. Jos viime keväänä on jotakin näin "mullistavaa" tapahtunut, silti naputetaan vasta nyt... herkkänokkaset voi mennä jumalniemeen ostoksille tai mun puolesta ihan mihin vaan! Antaa laki-ihmisten hoitaa lakiasiat ja VEDETÄÄN ME VAAN RÖÖKIÄ JA NAUTITAAN!!

Oikein kunnolla löyhkätään...

Hyi Helvetti!

• BENi
        joukolla... kirjoitti:

Oikein kunnolla löyhkätään...

Hyi Helvetti!

haistaan oikein niinkun KUNNOLLA ja nautitaan elämästä ja annetaan niiden nuuhkia kellä pipo kiristää! ; )

• Raikku.
        BENi kirjoitti:

Ja jätetään sisällä tupakointi, kun laki on kerran niin säädetty.

Ravintoloitsija on kyllä lirissä äkkiä, jos joku vaivautuu tekemään ilmoituksen laittomasta tupakoinnista.

• ilmoitus
        BENi kirjoitti:

haistaan oikein niinkun KUNNOLLA ja nautitaan elämästä ja annetaan niiden nuuhkia kellä pipo kiristää! ; )

mikäli savuttelu jatkuu Redissä.

Sieltä tullaan auliisti selvittämään, miksi kahvilassa ei noudateta tupakkalakia!

Sen jälkeen noudatetaan varmasti!

• got a light ?
        imijät kirjoitti:

haisevat pahalle, autot, vaatteet, koti, kaikki saman yököttävän lemun vallassa.

Hyi helvetti!

Vitsi ois kiva änkässä sut puhelinkoppiin ja tiivistää ilmastointi teipillä...muutamat tupakan mentävät reijät molemmille puolille ja eiku tupruttelemaan...se olis ihmis savustus you know??

• sinne
        got a light ? kirjoitti:

Vitsi ois kiva änkässä sut puhelinkoppiin ja tiivistää ilmastointi teipillä...muutamat tupakan mentävät reijät molemmille puolille ja eiku tupruttelemaan...se olis ihmis savustus you know??

pitäisi laittaa, en toki kieltäisi sinulta haluamaasi nautintoa.

Kokeile itse kävelyä raikkaassa syysmetsässä, varmaan saisit happimyrkytyksen.

• HALUAN polttaa!

Älkää perkele alkako minulle vittuileen!

• laki on laki sullekin

Käy muuten kalpaten sullekin......

• Pois muuttanut

Turha valitella Pasaatista ja redistä.
      Ei ole pakko mennä.
      Ja aina voi muuttaa pois koko saaresta.

• lukea..

kyseinen teksti ennenkuin alat naputtaa..
      RAVINTOLAT MUODOSTAVAT POIKKEUKSEN! Lukee aika selkeästi siellä..
      Terveystarkastaja määrää missä saa tupakoida ja missä ei.
      Ensi kesänä tulee kaikkiin ravintoloihin voimaan totaali tupakointi kielto, silloin täytyy ravintolassa olla erillinen "tupakkahuone" jossa saa sitten kärytellä. (tässäkin on jonkinlainen siirtymä-aika)
      Kannattais ottaa selvää asiasta ennenku tekee itsestään idiootin!

Uusiin eli tällä hetkellä perustettaviin ravintoloihin asetetaan jo totaali tupakointikieltoja.
      Redi ei mielestäni kuulu tähän kategoriaan!
      T: ex-ravintoloitsija paikkakunnalta

• Raija W.

Hyvä, kun edes joku jaksaa lukea!

Tupakkalakia kuitenkin rikotaan myös siinä tapauksessa, että tupakansavua pääsee Pasaatin käytäville!
        Jotta Redissä saisi tupakoida, pitäisi Pasaatin ja Redin välillä olla minimissään suljettu ovi. Näinhän ei asia ole vaan savu leijailee vapaasti kahvilasta Pasaatin käytäviin ja näin ollen Redin ravintoloitsija rikkoo selkeästi tupakkalakia.

Asiasta kannattaa tehdä työsuojelupiiriin ilmoitus, jotta asiat saadaan Redin osalta kuntoon. Nyt näyttää epäselvyyttä olevan aika tavalla!

Tupakkalain rikkomisesta seuraa huomattavat sanktiot.

• näpyttelijä
        Raija W. kirjoitti:

Hyvä, kun edes joku jaksaa lukea!

Tupakkalakia kuitenkin rikotaan myös siinä tapauksessa, että tupakansavua pääsee Pasaatin käytäville!
        Jotta Redissä saisi tupakoida, pitäisi Pasaatin ja Redin välillä olla minimissään suljettu ovi. Näinhän ei asia ole vaan savu leijailee vapaasti kahvilasta Pasaatin käytäviin ja näin ollen Redin ravintoloitsija rikkoo selkeästi tupakkalakia.

Asiasta kannattaa tehdä työsuojelupiiriin ilmoitus, jotta asiat saadaan Redin osalta kuntoon. Nyt näyttää epäselvyyttä olevan aika tavalla!

Tupakkalain rikkomisesta seuraa huomattavat sanktiot.

No mistä sen valituksen tekijä nyt löydetään vai valitatko itse? Varmaankin nimettömänäkin onnistuu?

• Raija W
        näpyttelijä kirjoitti:

No mistä sen valituksen tekijä nyt löydetään vai valitatko itse? Varmaankin nimettömänäkin onnistuu?

(Olen sitäpaitsi itsekin tupakoitsija.)

Tehköön valituksen ne, joita asia kiusaa. Laki heillä on kuitenkin puolellaan!

• äiti ja tytär
        Raija W kirjoitti:

(Olen sitäpaitsi itsekin tupakoitsija.)

Tehköön valituksen ne, joita asia kiusaa. Laki heillä on kuitenkin puolellaan!

???

• ggkjggjhghj

• =).

• BENi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen