Tänään itkin bulimiaani, ensimmäisen kerran. Olin jo monta vuotta "kuivilla", mutta viime kuukaudet menneet sairasta rataa taas ja viime päivinä ei itsehillinnästä ole enää ollut tietoakaan. Yleensä olen oksennellut max 3 kertaa viikossa, mutta äsken tehty tyhjäri oli neljäs kahden vuorokauden sisällä.
En enää tiedä mitä tehdä. En tiedä, mistä hakea apua. Työterveyslääkärille olen viime kesänä yrittänyt puhua, mutta lääkäri ohitti asian, ei ottanut mitään kantaa. Silloin itse asiassa olin suorastaan tyytyväinen, koska en ollut kypsä itselle rehellisesti myöntämään, että olen sairas. Mutta tänään tuntui, että jokin murtui sisälläni. Tajuan, että en voi jatkaa enää näin. Mutta ei mulla ole voimia yksin nousta tästä suosta ylös. Avomiehelleni en halua kertoa. Suhteemme on muutenkin kriisissä, tämä olisi varmasti viimeinen niitti.
Miten yksinäiseksi ihminen voi itsensä tunteakaan.
Homma karkasi käsistä
3
495
Vastaukset
- ---minna---
Hei!
En ole bulimian kanssa tullut henkilökohtaisesti tutuksi (onneksi), mutta olen pikkuhiljaa toipumassa lievästä bed:stä.
Kirjoituksesi kosketti ja todella nyt kehotan sinua menemään uudelleen työterveyslääkärin juttusille. vaadi ohjaus ammattiauttajan puheille. se on askel eteenpäin! ja ehdottaisin, että kertoisit asiasta miehellesikin. helpottaisi sinun oloasi, jotta asiaa ei tarvitsisi enää salailla ja toisaalta hänkin ehkä ymmärtäisi käyttäytymistäsi paremmin.
hae hyvä ihminen apua, tämä on sun ainoa elämä! jos ei työpaikan lääkäri auta, varaa aika vaikka sitten tk:n kautta. pystyt voittamaan tuon sairauden!- Tuuti
saada apua. Eli jos yksi lääkäri on (teki virheen!) ohittanut avun tarpeesi, sun täytyy ottaa yhteyttä toiseen lääkäriin tai muuhun terveydenhuollon ammattilaiseen joka ohjaa sut eteenpäin!
Sä ansaitset saada apua yhtälailla kuin alkoholistit tai narkkarit tai ketkä tahansa muut ihmiset sairauksiensa kanssa. Elämä menee hukkaan syömishäiriön kanssa.
Itse olen saamassa apua juurikin ja vaikka haluni parantua vaatii vielä paljon, tiedän olevani oikeella tiellä!
Halaus ja tsemppiä sulle!
- sama ongelma
HEi!!!
Ajattelin kirjoittaa,koska itselläni on saman tyylinen ongelma mutta itse olen kertonut ukolleni mikä oli elämäni vaikein mutta paras teko..Hänen avullaan olen parantumaan päin..En oksentele juurikaan enää...Aluksi mieheni aikoi raahata minut terapuetille jonne en tod halunnut joten ei menty, tukena hän on joka päivä mitä tarvitsen..Suosittelen lämpimästi että kerrot miehellesi,,tämä voi jopa parantaa suhdettanne,,ainakin meitä se lähensi tosi paljon...Voimia =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637