Tänään itkin bulimiaani, ensimmäisen kerran. Olin jo monta vuotta "kuivilla", mutta viime kuukaudet menneet sairasta rataa taas ja viime päivinä ei itsehillinnästä ole enää ollut tietoakaan. Yleensä olen oksennellut max 3 kertaa viikossa, mutta äsken tehty tyhjäri oli neljäs kahden vuorokauden sisällä.
En enää tiedä mitä tehdä. En tiedä, mistä hakea apua. Työterveyslääkärille olen viime kesänä yrittänyt puhua, mutta lääkäri ohitti asian, ei ottanut mitään kantaa. Silloin itse asiassa olin suorastaan tyytyväinen, koska en ollut kypsä itselle rehellisesti myöntämään, että olen sairas. Mutta tänään tuntui, että jokin murtui sisälläni. Tajuan, että en voi jatkaa enää näin. Mutta ei mulla ole voimia yksin nousta tästä suosta ylös. Avomiehelleni en halua kertoa. Suhteemme on muutenkin kriisissä, tämä olisi varmasti viimeinen niitti.
Miten yksinäiseksi ihminen voi itsensä tunteakaan.
Homma karkasi käsistä
3
494
Vastaukset
- ---minna---
Hei!
En ole bulimian kanssa tullut henkilökohtaisesti tutuksi (onneksi), mutta olen pikkuhiljaa toipumassa lievästä bed:stä.
Kirjoituksesi kosketti ja todella nyt kehotan sinua menemään uudelleen työterveyslääkärin juttusille. vaadi ohjaus ammattiauttajan puheille. se on askel eteenpäin! ja ehdottaisin, että kertoisit asiasta miehellesikin. helpottaisi sinun oloasi, jotta asiaa ei tarvitsisi enää salailla ja toisaalta hänkin ehkä ymmärtäisi käyttäytymistäsi paremmin.
hae hyvä ihminen apua, tämä on sun ainoa elämä! jos ei työpaikan lääkäri auta, varaa aika vaikka sitten tk:n kautta. pystyt voittamaan tuon sairauden!- Tuuti
saada apua. Eli jos yksi lääkäri on (teki virheen!) ohittanut avun tarpeesi, sun täytyy ottaa yhteyttä toiseen lääkäriin tai muuhun terveydenhuollon ammattilaiseen joka ohjaa sut eteenpäin!
Sä ansaitset saada apua yhtälailla kuin alkoholistit tai narkkarit tai ketkä tahansa muut ihmiset sairauksiensa kanssa. Elämä menee hukkaan syömishäiriön kanssa.
Itse olen saamassa apua juurikin ja vaikka haluni parantua vaatii vielä paljon, tiedän olevani oikeella tiellä!
Halaus ja tsemppiä sulle!
- sama ongelma
HEi!!!
Ajattelin kirjoittaa,koska itselläni on saman tyylinen ongelma mutta itse olen kertonut ukolleni mikä oli elämäni vaikein mutta paras teko..Hänen avullaan olen parantumaan päin..En oksentele juurikaan enää...Aluksi mieheni aikoi raahata minut terapuetille jonne en tod halunnut joten ei menty, tukena hän on joka päivä mitä tarvitsen..Suosittelen lämpimästi että kerrot miehellesi,,tämä voi jopa parantaa suhdettanne,,ainakin meitä se lähensi tosi paljon...Voimia =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760