Kaikki ovat varmaan jo huomanneet nykyiset, kehnot postipalvelut Haapavedellä. Olen siksi itse kaikki jo tilannut hyvissä ajoin ennen joulua ja jouluruuhkaa. Olen netistä katsonut, kun ihmiset keräävät nimiadresseja eri asioiden puolesta mm, koulun lopettamisen puolesta. Meidänkin pitää porukalla kerätä adressiin nimiä ja tehdä valitus Postille, pitää saada se entinen Posti takaisin, ei tästä muuten mitään tule!!
Postin puolesta adressi
9
513
Vastaukset
- lapa ylhäällä
posti haapavedelle ja heti
- ent.maalaisliitolainen
Tuo palvelee ne yhdet ja samat aina jaksaa
valittaa - koskaan
ent.maalaisliitolainen kirjoitti:
Tuo palvelee ne yhdet ja samat aina jaksaa
valittaakäynykkään nykyisissä postissa.
- ent.maalaisliitolainen
koskaan kirjoitti:
käynykkään nykyisissä postissa.
Palvelu on ystävällistä
- Selviytyy
Jouluruuhkasta edes joten kuten, nostan hattua.
Mutta, muistakaa hyvät ihmiset: Vika ei ole Postin/siwan työntekijöissä, Postipalvelut on sysätty heidän hoidettavakseen heidän muiden töidensä lisäksi. Syyt ovat "syvemmällä"
Ihmetellään miksi haapavesi kärsii muuttotappiosta, on aivan turha rakennella tänne halpahalleja ja uusia asuntoja, eihän täällä ole enää kaikkia ihmisen normaalielämään kuuluvia peruspalvelujakaan.
Veronmaksaja odottaa saavansa maksamilleen veroille jotain vastinetta ja että yhteiskunta kehittäisi kansalaisilleen tarjoamia palveluja oikeaan suuntaan.
Posti otti palveluissaan haapavedellä aimo harppauksen- taaksepääin. - vai mikä?
Hiertääkö kivi kengassä sen takia kun posti on siwan yhteyessä? Jos posti olis vaikka ääs-marketin yhteyesä ja samalla tavalla hoidettuna, niin tuskin keräisit adressia.
- vasuri-muija
Se entinen Posti pitää saada Haapavedelle takaisin ja sen puolesta voisi nimiadressin kerätä. Kyllä me naiset ainakin tilaamme paljon ja käytämme postipalveluita. Eihän Haapavedeltä löydy edes vaatteita vaan nekin täytyy tilata.
- valto
eduskuntavaalien ennakkoäänestystä pidetä postissa ?
- Silmätikku
Niin, emme missään tapauksessa syyllistä tässä asiassa Sivan myyjiä. Heille tuo lisätyö on sysätty varmaan normaalin myyntityön lisäksi. Ja minkähänlainen koulutus on ehditty antaa, eppäilen että meleko kylmiltään joutuneet silmätikuiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760