Herkistyin täsä ja olin koko viikon iliman viinan tippaa ja ihan hyvää se teki täytyypi myöntää, nyt oon napannu vaan muutaman siiterin, senki sokerittomana ku vissii on diapetes tulemassa ainaki työterveyslekurin puheissa. Vaa eihän täältä kukaan oo elävänä lähteny, pääasia että ei katumaan kerkee vai mitä? joas mulle diapetes iskee niin jouvun juomaaan koko ajan näitä muodikkaita sokerittomia mutta lisäainemyrkytettyjä juomia perkele!!
Viikko täysraittiina
7
841
Vastaukset
- tenkane(aoikee)
eiks oo yhtään juoppoja koneella??
- vee-e
miter hymeri jaksaa ? onko talviteloillaan eli sopu kotona ja sisälläasumisoikeus ?
Potilaan dieetti jatkossa riippuu diabetes-tyypistä ja vaikeusasteesta. Toivotaan, että tarkempien tutkimuksien pohjalta voit jatkaa elämääsi diettiä noudattamalla. Muussa tapauksessa haimasi insuliinin tuotanto ei ole riittävä, ja sitä joudutaan annostelemaan elimistöösi.
Sokerittomia ja lisäaineettomia juomia löytyy varmasti, kun viitsit tuoteselosteita lukea.
Jotta mielialasi ei aivan menisi piloille, haluan tuoda tähän luettavaksesi linkin, ja toivon, että se ei saa potilasta aivan riehaantumaan.
Paistaa se päivä risukasaankin:
http://www.novodiabetespalvelu.fi/view.asp?ID=340
Jostain putkahti mieleeni, että sitä lääkepirtua pitäisi vielä olla..
Lähdenkin tästä- kuule kokeiles
olla vielä viikko tai puolikaskin päälle ilman pisaraakaan, et usko miten se vaikuttaa sun mielialaan sen jälkeen ja olotilaan.. Siis vähän yli pari viikkoa ilman pisaraakaan niin.. Uhuh :)
- suomileijonani
..tipan tippaa. Ei edes venäjän virvoitusjuomia eli mietoja alkoholijuomia. Pitkästä aikaa molemmat vkl-päivät täysraittiina. No, huomenna vapaapäivä ja pullo valmiina kaapissa..
- Jenkanen
Hyvä Tenkku! Me vaimon sikon kanssa maistelimma tippaleipiä ja iloiteltiin kera viinin valkian.
- hauskat joulut
vain kaikille juopoille, niin lahkolaisille kuin lahkottomillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746