Herkistyin täsä ja olin koko viikon iliman viinan tippaa ja ihan hyvää se teki täytyypi myöntää, nyt oon napannu vaan muutaman siiterin, senki sokerittomana ku vissii on diapetes tulemassa ainaki työterveyslekurin puheissa. Vaa eihän täältä kukaan oo elävänä lähteny, pääasia että ei katumaan kerkee vai mitä? joas mulle diapetes iskee niin jouvun juomaaan koko ajan näitä muodikkaita sokerittomia mutta lisäainemyrkytettyjä juomia perkele!!
Viikko täysraittiina
7
839
Vastaukset
- tenkane(aoikee)
eiks oo yhtään juoppoja koneella??
- vee-e
miter hymeri jaksaa ? onko talviteloillaan eli sopu kotona ja sisälläasumisoikeus ?
Potilaan dieetti jatkossa riippuu diabetes-tyypistä ja vaikeusasteesta. Toivotaan, että tarkempien tutkimuksien pohjalta voit jatkaa elämääsi diettiä noudattamalla. Muussa tapauksessa haimasi insuliinin tuotanto ei ole riittävä, ja sitä joudutaan annostelemaan elimistöösi.
Sokerittomia ja lisäaineettomia juomia löytyy varmasti, kun viitsit tuoteselosteita lukea.
Jotta mielialasi ei aivan menisi piloille, haluan tuoda tähän luettavaksesi linkin, ja toivon, että se ei saa potilasta aivan riehaantumaan.
Paistaa se päivä risukasaankin:
http://www.novodiabetespalvelu.fi/view.asp?ID=340
Jostain putkahti mieleeni, että sitä lääkepirtua pitäisi vielä olla..
Lähdenkin tästä- kuule kokeiles
olla vielä viikko tai puolikaskin päälle ilman pisaraakaan, et usko miten se vaikuttaa sun mielialaan sen jälkeen ja olotilaan.. Siis vähän yli pari viikkoa ilman pisaraakaan niin.. Uhuh :)
- suomileijonani
..tipan tippaa. Ei edes venäjän virvoitusjuomia eli mietoja alkoholijuomia. Pitkästä aikaa molemmat vkl-päivät täysraittiina. No, huomenna vapaapäivä ja pullo valmiina kaapissa..
- Jenkanen
Hyvä Tenkku! Me vaimon sikon kanssa maistelimma tippaleipiä ja iloiteltiin kera viinin valkian.
- hauskat joulut
vain kaikille juopoille, niin lahkolaisille kuin lahkottomillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872