Mulla on patti oikeassa alavatsassa, sellanen mikä "muljahtelee" kun sitä painaa, ja koko alavatsaan sattuu aina välillä, enemmän siihen oikealle puolelle. Huomasin just että koko oikee alavatsa on paljon kovempi ja turvonneempi kuin vasen, tietääkö kukaan mitä tää vois olla? :/
Patti alavatsassa
8
14845
Vastaukset
- -knowles-
Anteeks, niin siis vasemmassa alavatsassa!
- ............................
voisi olla vaikka nivustyrä tai imusolmuke.Kannattaa käydä varmistamassa
- sintukka77
Kävin ultrassa tänään ja mulla todettiin vatsasyöpä...
kannattaa mennä tutkimuksiin- todettiin
Ei kait ultran perusteella voi tehdä syöpädiagnoosia? Tarvitaan patologin lausunto neulanäytteestä tai pienen pienestä kudospalas-näytteestä.
- Secco
Ei ultran perusteella mitään syöpädiagnooseja tehdä.
- apuuvaa
mulla on just kans vasen puoli vatsasta erintuntoinen ku oikea,enemmän koholla ja tuntuu että siellä on joku kasvain!!!joskus myös oksettaa juuri siitä kohti..mitähän se on ootko käyny lääkärissä? mää en uskalla..tuntuu että on palijo muitaki oireita..yks vasemmalla puolella olevista kylkiluistaki törröttää.
itse olen yläkouluikäinen ja vasemmassa alavatsapuoliskolla on viinirypäleen kokoinen muljahteleva patti joskus ehkä vähän arka ja välillä siihen sattuu oikeasti , en uskalla mennä lääkäriin sillä minua pelottaa , mikä tämä voisi olla ?
- jsssso
HEI! Patti jonka tunnet on luultavasi vain kovettunutta ulostetta paksusuolessa! Toi turvotus sopisi tähän myös. Suolen voi nimittäin tuntea ihan sormin painamalla, ja jos se tuntuu pinkeältä, niin kärsit luultavasti ärtyneestä suolesta ja ummetuksesta.
Käy kuitenkin lääkärissä jotta saat mielen rauhan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730