Hei!
Tein tuossa äsken apteekin early detection testin ja sen mukaan en ole raskaana. Mutta asiassa on todella se mutta, eli raskauden oireet. Kuukautiset myöhässä yli viikon, pahoinvointia, rinnat ovat todella arat ja turvonneet, päänsärkyä, väsymystä ja myös turvotusta vaikka laskelmieni mukaan olisin vasta kuudennella viikolla jos raskaana olisin.
Voiko olla mahdollista että testi näyttäisi väärin? Koska en keksi mitään muuta selitystä näille oireille kuin raskaus.
Kiitos jo etukäteen sille joka viitsisi vastata:)
Kertokaa jos tiedätte:)
8
865
Vastaukset
- näin..
Tein useamman testin, negat näytti kaikki. Muutaman viikon päästä plussaa. Voiko olla, että ei ole ollut virtsasuihkussa tarpeeksi kauan? Tai pissa ei taroeeksi kauan rakossa?
Käy labrassa, se melko varma jos verestä otetaan. - Tammimamma
Joo, noh raskaustestithän näyttää positiivistä vasta onko se rv:llä 5 vai 8? Mulal itsellä ei ollut edes oireita silloin oli päivän myöhässä ja kokeilin niin joo... Kahdella viivallahan se olikin. Sitten alkoi vasta kova pahoinvointi ja rintojen arkuus yms. päiviä myöhemmin.
- .-.
Sain selvän positiivisen tuloksen molempien raskauksien aikana viikolla 4 0.
- Milla.M
.-. kirjoitti:
Sain selvän positiivisen tuloksen molempien raskauksien aikana viikolla 4 0.
jollakulla näkyy selvänä aikaisemmin, toisella taas haaleana viivana tai ei ollenkaan. Eli, mikä ei pidä täysin paikkaansa...?
- Milla.M
voi olla ettei raskaushormonia erity vielä tarpeeksi, joten testi ei reagoi siihen. Yleensä testit kyllä voivat näyttää positiivista jo samana päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa. Tee muutaman päivän päästä uusi testi jos kuukautisia ei näy eikä kuulu. Minä tein testin kun olivat myöhässä 8 päivää, ja postiivista näytti, joskin haalea viiva vielä oli.
- Ganja
Mäkin eka kerran ku tein testin niin näytti neg. Silloin menkat olivat 5pv myöhässä. Tein uudestaan 3pv:n päästä mutta eri testillä. Apteekissa suositeltiin sellainen herkkä raskaustesti. Ja kyllä tuli sitten haalea pos. mutta kuitenkin positiivinen:) Nyt ollaan 37viikolla, ja LA 30.12
En muista testin nimi, mutta kysypäs apteeksissa, kyllä ne tietää siellä:) - Minä...
joo, elikkäs minä en luota raskaustesteihin. Tein neljä raskaustestiä ja viimeisen kun olin 3kk raskaana, kaikki näytti negatiivista ja tässä sitä nyt ollaan pienen vauvan kans...ja kolme niistä testeistä teki terveydenhoitaja...
- tammimamma
itselläni näky plussa vasta kolmannessa testissä viikolla 7 joten en kauheesti lähtis luottamaan. kannattaa viedä näyte tk:n jollei kohta ala näkymään. odottaminen ja miettiminen tietty tuntuu tylsältä ja pitkäveteiseltä ku haluais tietää nyt heti mutta koita kestää! :)kyl varmaan kohta saat varmuuden!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954