Olen aikeissa tilata absinttia www.absintti.com kaupasta. Onko tilaaminen Suomeen laillista? Kuinka paljon saan tilata? Joudunko maksamaan ylimääräisiä tulli-/hyvitysmaksuja tms.?
Kiitokset asiallisista vastauksista.
Internetistä?
4
362
Vastaukset
- .....................
et ostaisi suoraan alkosta? absintti laillistettiin suomessa muistaakseni 2001 tai siinä kieppeillä että pitäisi ainakin sen mukaan olla laillista. itse ostin viime keväänä eräälle ystävälleni lahjaksi, maksoi muistaakseni n25e/pullo. vaikka jostain nettikaupasta saisikin hiukan halvemmalla itse pullon, tulee luultavammin kuitenkin sekä edullisemmaksi että nopeammaksi, jos itse käyt sieltä alkosta hakemassa niin ei tarvitse huolehtia kuljetusmaksuista yms.
- Philip Lasala
Kyllä, postikulut ovat 22€ minimissäänkin, että tyyriiksihän se menee. Mutta Suomessa Alkossa myydään vain Pere Kermann's Absinthea, joka periaatteessa on vain alkoholia, aromiä ja elintarvikeväriä. Maku on suoraansanottuna kaamea.
Mutta kiitos vastauksesta! - AndyArthemisia
Philip Lasala kirjoitti:
Kyllä, postikulut ovat 22€ minimissäänkin, että tyyriiksihän se menee. Mutta Suomessa Alkossa myydään vain Pere Kermann's Absinthea, joka periaatteessa on vain alkoholia, aromiä ja elintarvikeväriä. Maku on suoraansanottuna kaamea.
Mutta kiitos vastauksesta!Jep, absintteja on tosiaan hyvinkin monenlaisia ja tuo Alkon Pere Kermanns on tosiaan kaameaa (en todella ymmärrä miksi Alko pitää sitä valikoimissaan...). Nykyään Alkosta saa onneksi myös L´amesinthea joka on jo selvästi parempaa ja laadukkaampaa! Jos netistä ei raaski tilailla hyviä absintteja, niin Viron reissulla kannattaa napata mukaan vaikka pullo Dr. Jekyll absinttia, suosittelen! Virossa valikoimat ovat muutenkin laajemmat.
- rauhassa
Todellisuudessa kukaan ei ole kiinnostunut muutaman pullon tilaamisesta tai tai toimittamisesta. Itse olen tilannut muutaman pullon eriä jo monta vuotta ja aina on tullut suoraan lähimpään postiin, eikä mitään ongelmia ole ollut, kunhan tilaan vain muutaman pullon kerrallaan, sama koskee tupakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728