Onko joku kokeillut

SeO

Paljon on humpuukkia liikkeellä.

Kysyn kuitenkin.
Onko Joku Kokeillut Aloeveera juomaa. Voisko tuo auttaa kehon soluja??
On vain hirveen kallista.

T:SeO

6

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mulle

      Mä ostin aloevera voidetta.. tuli Allerginen reaktio...

      Se on säilötty asetyylisalisyylihappoon.
      Käytetään Aloevera tuotteissa yleisesti. Ei ihan kaikissa kuitenkaan, katso pakkausseloste.

      Ei käy jos on astma!!

    • hilkkaliisa

      juuri tuosta tuotteesta. Kovasti kehuivat sen vaikuttavan vatsaa-, immuunipuolustusta- ja limakalvoja tervehdyttävästi.

      Muutama vuosi sitten kokeilin. Ei huono eikä hyvä. Ei minulla mitään vaikutusta. kallistahan se on mutta sitä otetaan ihan vähän kerrallaan (yksi mitallinen - mitta mukana).

      Ainoa ja paras "hoito" on hometaloista poissa pysyminen.

      Olet oikeassa, että paljon humpuukia on liikkeellä. Oman järjen käyttö on onneksi luvallista:)

      Kyllä uskon monien luontaistuotteiden parantavan oloa, mutta fanaatikko en ole. Joitakin käytän koko ajan.

      • Se0

        Moi!

        Tekisi mieli koittaa jotain, jos vaikka auttaisivat?

        Mitä itse olet kokeillut.
        Maitohappobakteeriahan kovin keuhtaa varsinkin jos syö antibiotteja.

        T:Se0


      • kärsivä
        Se0 kirjoitti:

        Moi!

        Tekisi mieli koittaa jotain, jos vaikka auttaisivat?

        Mitä itse olet kokeillut.
        Maitohappobakteeriahan kovin keuhtaa varsinkin jos syö antibiotteja.

        T:Se0

        Hei!

        Olen ottanut Aloe juomaa puoli vuotta. Se kyllä auttaa paljon mutta meni ainakin 3kk, ennenkuin vaikutus alkoi tuntua.
        Ne maitohappobakteerit olis hyviä kaikille, itse otan joka päivä. Samoin kuin rasvahappoja ja kalsiumia kun en homeen vuoksi pysty maitotuotteita käyttämään. Näillä olen saanut lisää voimia jaksaa.

        Toivottavasti löydät jotain mikä auttaa...


      • vain sitä
        kärsivä kirjoitti:

        Hei!

        Olen ottanut Aloe juomaa puoli vuotta. Se kyllä auttaa paljon mutta meni ainakin 3kk, ennenkuin vaikutus alkoi tuntua.
        Ne maitohappobakteerit olis hyviä kaikille, itse otan joka päivä. Samoin kuin rasvahappoja ja kalsiumia kun en homeen vuoksi pysty maitotuotteita käyttämään. Näillä olen saanut lisää voimia jaksaa.

        Toivottavasti löydät jotain mikä auttaa...

        että mistä tiedät Aloen auttaneen? Kyllähän 3kk:ssa voi paljon muutakin ja muusta johtuvaa tapahtua ihmisessä.


      • kärsivä
        vain sitä kirjoitti:

        että mistä tiedät Aloen auttaneen? Kyllähän 3kk:ssa voi paljon muutakin ja muusta johtuvaa tapahtua ihmisessä.

        Voihan se olla jostain muustakin mutta epäilen, sillä joudun olemaan homeisissa ja muuten epäpuhtaissa tiloissa entistä enemmän ja luulisi että menisi huonompaan kuntoon eikä paranisi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe