Apocyclin menossa, kuinka pian voi odotella paranemista (JOS paranee edes)? Pari viikkoa? Kuukausi?
Hermo menee taas tän naaman kanssa! :(
kuinka pian?
4
644
Vastaukset
- alkoi helpottaa
Mulla oli annostus 500mg kahdesti päivässä, ja kuuri sisälsi 3 100kpl purkkia eli 5kk.
Ekan kuukauden ajan meinasi iteltäniki mennä hermo että eikö per&%# tämäkään auta, mutta sitten kun alkoi auttamaan niin kaikki finnit todellakin lähti kuurin loppuun asti veke. Iho kuivahtaa sitten jonkin verran, mutta uusia arpia ei tule.
Valitettavasti finnejä ilmestyy parin viikon päästä kuurin lopettamisesta uudelleen, ja itselläni ainakin tullut ekaksi hieman enemmän finnejä ja sitten taas helpottanut hieman.- rutrsyt
joo mulla alko vaikuttaan 4:n kukauden jälkeen ja viimenen kuukausi oli hyvä iho mut ku lääkekuuri loppu tuli näpyt takas ja ei vaikuta mustapäihin
- toinen toiselle
Minun ensimmäinen antibiottikuurini oli noin kolmen kuukauden mittainen ja vielä sen lopullakin oli silloin tällöin pientä näppyä naamassa. Auttoi kuitenkin huomattavasti!
Pärjäilin ihan mukavasti muutaman vuoden, kunnes alkoi tulla säännöllisemmin taas useampia näppylöitä. Sain pidemmän antibiottikuurin ja se tehosi. Lääkärin mukaan ensimmäinen ei siis vain ollut ollut tarpeeksi pitkä. Sen jälkeen ei ole tarvinnut lääkkeitä popsia. Minulla antibiotit myös suoraan vähensivät mustapäiden määrää.
Ei ole mitenkään sanottua, ettei antibioteista voisi saada lopullistakin apua. Tiedän itseni lisäksi muitakin, joille ne ovat riittäneet aknen karkottamiseksi. Ikävä kyllä tunnen myös sellaisia, joille edes Roa ei ole tuonut kuin lyhytaikaista helpotusta. Aknehoidoissa kaikki on kovin yksilöllistä.- fdkgkdfkgdkfg
Kolmisen vuotta sitten söin kaksi kuuria tetrasykliiniä pahanlaatuiseen akneeni enkä ole sen jälkeen finneistä kärsinyt.
Ihmiset ovat liian helposti tuomitsemassa kaiken tehottomaksi, kun eivät itse siitä saaneet apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926