K. Laihasen politiikka on mielestäni kestämätöntä. Toivotan onnea kuitenkin EK-vaalikampanjaan.
Laihasen politiikka
8
341
Vastaukset
- KaukoLaihanen
K. Laihasen politiikka noudattaa varsin tarkoin sitä politiikkaa, mitä ITSENÄISYYSPUOLUE on päättävissä elimissään päättänyt toteuttaa.
- arvioisin
Siksi juuri.
- KaukoLaihanen
arvioisin kirjoitti:
Siksi juuri.
Avauksessasi tuomitset "K Laihasen politiikan", mutta kun sinulle sanotaan sen olevan ITSENÄISYYSPUOLUEEN päättävien elinten mukaista, toteatkin sen olevan tuomittavaa juuri siksi.
Onko asia käsitettävä niin, että sinun käsityksesi mukaan "K Laihasen politiikka" onkin Laihasen diktaatti Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelmaksi.
Totuus on toinen. Olen ollut puoluehallituksen jäsenenä vain hyväksymässä hyvää 27 kohdan ohjelmaamme, jonka voimme pyynnöstäsi lähettää myös sinun tutkittavaksesi, koska kuitenkin oletan, ettet ole siihen vielä tutustunut.
Hämmästelenkin kovin, miksi suuntaat hyökkäyksesi yhtä yksilöä vastaan. Sinun tavallasi tehtynä se on tietyllä tavalla mielenkiintoinen, mutta samalla erikoislaatuisuudessaan vailla järkeviä ja samalla vakavasti otettavia perusteita.- Tämä riittänee tästä asiasta. - monta kertaa..
KaukoLaihanen kirjoitti:
Avauksessasi tuomitset "K Laihasen politiikan", mutta kun sinulle sanotaan sen olevan ITSENÄISYYSPUOLUEEN päättävien elinten mukaista, toteatkin sen olevan tuomittavaa juuri siksi.
Onko asia käsitettävä niin, että sinun käsityksesi mukaan "K Laihasen politiikka" onkin Laihasen diktaatti Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelmaksi.
Totuus on toinen. Olen ollut puoluehallituksen jäsenenä vain hyväksymässä hyvää 27 kohdan ohjelmaamme, jonka voimme pyynnöstäsi lähettää myös sinun tutkittavaksesi, koska kuitenkin oletan, ettet ole siihen vielä tutustunut.
Hämmästelenkin kovin, miksi suuntaat hyökkäyksesi yhtä yksilöä vastaan. Sinun tavallasi tehtynä se on tietyllä tavalla mielenkiintoinen, mutta samalla erikoislaatuisuudessaan vailla järkeviä ja samalla vakavasti otettavia perusteita.- Tämä riittänee tästä asiasta.Olen ilmaissut palstalla monta kertaa, ettei puolueohjelma ole uskottava.
Tässä taannoin erityisesti säikäyttivät "sosiaaliset" toimenpide ehdotukset jotka toteutuessaan romauttaisivat asuntoni hinnan. En tiedä kenen etuja se palvelee, että kymmenenvuoden lyhennykset menisivät jonkin herran poliittisten päämäärien toteuttamiseen. Kun jonkin hinta on muodostunut kysynnän ja tarjonnan kautta, kannattaa pysytellä poissa keinotekoisten toimenpiteiden kanssa.
Se, että aloitus kohdistui yksilöön johtui siitä mitä yksilön suusta/näppäimistöstä pääsee ulos. - Milla Salminen
monta kertaa.. kirjoitti:
Olen ilmaissut palstalla monta kertaa, ettei puolueohjelma ole uskottava.
Tässä taannoin erityisesti säikäyttivät "sosiaaliset" toimenpide ehdotukset jotka toteutuessaan romauttaisivat asuntoni hinnan. En tiedä kenen etuja se palvelee, että kymmenenvuoden lyhennykset menisivät jonkin herran poliittisten päämäärien toteuttamiseen. Kun jonkin hinta on muodostunut kysynnän ja tarjonnan kautta, kannattaa pysytellä poissa keinotekoisten toimenpiteiden kanssa.
Se, että aloitus kohdistui yksilöön johtui siitä mitä yksilön suusta/näppäimistöstä pääsee ulos.Uteliaisuuttani kävin lukemassa Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelman osoitteessa: www.itsenaisyyspuolue.fi enkä löytänyt mitään huomautettavaa, vaan päinvastoin sen tehtyäni minusta tulikin Itsenäisyyspuolueen kannattaja ja todennäköisesti myös puolueen vaalityöntekijä ja jäsen. -Sieltä löysin sen, mitä olen itseasiassa kauan jo etsinytkin.
- miksi ei minulla
Milla Salminen kirjoitti:
Uteliaisuuttani kävin lukemassa Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelman osoitteessa: www.itsenaisyyspuolue.fi enkä löytänyt mitään huomautettavaa, vaan päinvastoin sen tehtyäni minusta tulikin Itsenäisyyspuolueen kannattaja ja todennäköisesti myös puolueen vaalityöntekijä ja jäsen. -Sieltä löysin sen, mitä olen itseasiassa kauan jo etsinytkin.
Minäkin olen käynyt siellä sivuilla ja todennut että kappas vain, Impivaara elää punaista väriä naamioituna Suomi-neidon slipoveriin.
- Jolmasen Veikko
miksi ei minulla kirjoitti:
Minäkin olen käynyt siellä sivuilla ja todennut että kappas vain, Impivaara elää punaista väriä naamioituna Suomi-neidon slipoveriin.
Henkilö joka pilkkaa syvintä suomalaisuutta käyttämällä halveksivaan sävyyn pilkkakirveenään "Impivaaralaisuutta", osoittaa olevansa vieraan valtion palveluksessa.- Osaatko edes hävetä.
Suurin osa kansastamme arvostaa juuriaan ja sitä työtä, minkä avulla tästä maasta tehtiin hyvinvointivaltio, jossa lähes kaikille riitti työtä ja missä vähempiosaisistakin huolehdittiin. Toisin on nyt, jolloin EU mahdollistaa ahneiden säälimättömän saalistuksen vailla vertaa.- Elämme AHNEUDEN AIKAA. - vaikuttaa moni
monta kertaa.. kirjoitti:
Olen ilmaissut palstalla monta kertaa, ettei puolueohjelma ole uskottava.
Se, että aloitus kohdistui yksilöön johtui siitä mitä yksilön suusta/näppäimistöstä pääsee ulos.asia,josta et edes tiedä.Tuo asuntojen rakentaminen köyhille on turhaa,koska meillä on asuntoja yllin kyllin.Pysy vain rauhallisena hinnan suhteen,asuntoasi uhkaa useat muut asiat kuin ipu ,sehän voi vaikka romahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770