Laihasen politiikka

on kestämätöntä

K. Laihasen politiikka on mielestäni kestämätöntä. Toivotan onnea kuitenkin EK-vaalikampanjaan.

8

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaukoLaihanen

K. Laihasen politiikka noudattaa varsin tarkoin sitä politiikkaa, mitä ITSENÄISYYSPUOLUE on päättävissä elimissään päättänyt toteuttaa.

• arvioisin

Siksi juuri.

• KaukoLaihanen
        arvioisin kirjoitti:

Siksi juuri.

Avauksessasi tuomitset "K Laihasen politiikan", mutta kun sinulle sanotaan sen olevan ITSENÄISYYSPUOLUEEN päättävien elinten mukaista, toteatkin sen olevan tuomittavaa juuri siksi.
        Onko asia käsitettävä niin, että sinun käsityksesi mukaan "K Laihasen politiikka" onkin Laihasen diktaatti Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelmaksi.

Totuus on toinen. Olen ollut puoluehallituksen jäsenenä vain hyväksymässä hyvää 27 kohdan ohjelmaamme, jonka voimme pyynnöstäsi lähettää myös sinun tutkittavaksesi, koska kuitenkin oletan, ettet ole siihen vielä tutustunut.

Hämmästelenkin kovin, miksi suuntaat hyökkäyksesi yhtä yksilöä vastaan. Sinun tavallasi tehtynä se on tietyllä tavalla mielenkiintoinen, mutta samalla erikoislaatuisuudessaan vailla järkeviä ja samalla vakavasti otettavia perusteita.- Tämä riittänee tästä asiasta.

• monta kertaa..
        KaukoLaihanen kirjoitti:

Avauksessasi tuomitset "K Laihasen politiikan", mutta kun sinulle sanotaan sen olevan ITSENÄISYYSPUOLUEEN päättävien elinten mukaista, toteatkin sen olevan tuomittavaa juuri siksi.
        Onko asia käsitettävä niin, että sinun käsityksesi mukaan "K Laihasen politiikka" onkin Laihasen diktaatti Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelmaksi.

Totuus on toinen. Olen ollut puoluehallituksen jäsenenä vain hyväksymässä hyvää 27 kohdan ohjelmaamme, jonka voimme pyynnöstäsi lähettää myös sinun tutkittavaksesi, koska kuitenkin oletan, ettet ole siihen vielä tutustunut.

Hämmästelenkin kovin, miksi suuntaat hyökkäyksesi yhtä yksilöä vastaan. Sinun tavallasi tehtynä se on tietyllä tavalla mielenkiintoinen, mutta samalla erikoislaatuisuudessaan vailla järkeviä ja samalla vakavasti otettavia perusteita.- Tämä riittänee tästä asiasta.

Olen ilmaissut palstalla monta kertaa, ettei puolueohjelma ole uskottava.

Tässä taannoin erityisesti säikäyttivät "sosiaaliset" toimenpide ehdotukset jotka toteutuessaan romauttaisivat asuntoni hinnan. En tiedä kenen etuja se palvelee, että kymmenenvuoden lyhennykset menisivät jonkin herran poliittisten päämäärien toteuttamiseen. Kun jonkin hinta on muodostunut kysynnän ja tarjonnan kautta, kannattaa pysytellä poissa keinotekoisten toimenpiteiden kanssa.

Se, että aloitus kohdistui yksilöön johtui siitä mitä yksilön suusta/näppäimistöstä pääsee ulos.

• Milla Salminen
        monta kertaa.. kirjoitti:

Tässä taannoin erityisesti säikäyttivät "sosiaaliset" toimenpide ehdotukset jotka toteutuessaan romauttaisivat asuntoni hinnan. En tiedä kenen etuja se palvelee, että kymmenenvuoden lyhennykset menisivät jonkin herran poliittisten päämäärien toteuttamiseen. Kun jonkin hinta on muodostunut kysynnän ja tarjonnan kautta, kannattaa pysytellä poissa keinotekoisten toimenpiteiden kanssa.

Se, että aloitus kohdistui yksilöön johtui siitä mitä yksilön suusta/näppäimistöstä pääsee ulos.

Uteliaisuuttani kävin lukemassa Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelman osoitteessa: www.itsenaisyyspuolue.fi enkä löytänyt mitään huomautettavaa, vaan päinvastoin sen tehtyäni minusta tulikin Itsenäisyyspuolueen kannattaja ja todennäköisesti myös puolueen vaalityöntekijä ja jäsen. -Sieltä löysin sen, mitä olen itseasiassa kauan jo etsinytkin.

• miksi ei minulla
        Milla Salminen kirjoitti:

Uteliaisuuttani kävin lukemassa Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelman osoitteessa: www.itsenaisyyspuolue.fi enkä löytänyt mitään huomautettavaa, vaan päinvastoin sen tehtyäni minusta tulikin Itsenäisyyspuolueen kannattaja ja todennäköisesti myös puolueen vaalityöntekijä ja jäsen. -Sieltä löysin sen, mitä olen itseasiassa kauan jo etsinytkin.

Minäkin olen käynyt siellä sivuilla ja todennut että kappas vain, Impivaara elää punaista väriä naamioituna Suomi-neidon slipoveriin.

• Jolmasen Veikko
        miksi ei minulla kirjoitti:

Minäkin olen käynyt siellä sivuilla ja todennut että kappas vain, Impivaara elää punaista väriä naamioituna Suomi-neidon slipoveriin.

Henkilö joka pilkkaa syvintä suomalaisuutta käyttämällä halveksivaan sävyyn pilkkakirveenään "Impivaaralaisuutta", osoittaa olevansa vieraan valtion palveluksessa.- Osaatko edes hävetä.

Suurin osa kansastamme arvostaa juuriaan ja sitä työtä, minkä avulla tästä maasta tehtiin hyvinvointivaltio, jossa lähes kaikille riitti työtä ja missä vähempiosaisistakin huolehdittiin. Toisin on nyt, jolloin EU mahdollistaa ahneiden säälimättömän saalistuksen vailla vertaa.- Elämme AHNEUDEN AIKAA.

• vaikuttaa moni
        monta kertaa.. kirjoitti:

asia,josta et edes tiedä.Tuo asuntojen rakentaminen köyhille on turhaa,koska meillä on asuntoja yllin kyllin.Pysy vain rauhallisena hinnan suhteen,asuntoasi uhkaa useat muut asiat kuin ipu ,sehän voi vaikka romahtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe