Laihasen politiikka

on kestämätöntä

K. Laihasen politiikka on mielestäni kestämätöntä. Toivotan onnea kuitenkin EK-vaalikampanjaan.

8

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaukoLaihanen

K. Laihasen politiikka noudattaa varsin tarkoin sitä politiikkaa, mitä ITSENÄISYYSPUOLUE on päättävissä elimissään päättänyt toteuttaa.

• arvioisin

Siksi juuri.

• KaukoLaihanen
        arvioisin kirjoitti:

Siksi juuri.

Avauksessasi tuomitset "K Laihasen politiikan", mutta kun sinulle sanotaan sen olevan ITSENÄISYYSPUOLUEEN päättävien elinten mukaista, toteatkin sen olevan tuomittavaa juuri siksi.
        Onko asia käsitettävä niin, että sinun käsityksesi mukaan "K Laihasen politiikka" onkin Laihasen diktaatti Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelmaksi.

Totuus on toinen. Olen ollut puoluehallituksen jäsenenä vain hyväksymässä hyvää 27 kohdan ohjelmaamme, jonka voimme pyynnöstäsi lähettää myös sinun tutkittavaksesi, koska kuitenkin oletan, ettet ole siihen vielä tutustunut.

Hämmästelenkin kovin, miksi suuntaat hyökkäyksesi yhtä yksilöä vastaan. Sinun tavallasi tehtynä se on tietyllä tavalla mielenkiintoinen, mutta samalla erikoislaatuisuudessaan vailla järkeviä ja samalla vakavasti otettavia perusteita.- Tämä riittänee tästä asiasta.

• monta kertaa..
        KaukoLaihanen kirjoitti:

Avauksessasi tuomitset "K Laihasen politiikan", mutta kun sinulle sanotaan sen olevan ITSENÄISYYSPUOLUEEN päättävien elinten mukaista, toteatkin sen olevan tuomittavaa juuri siksi.
        Onko asia käsitettävä niin, että sinun käsityksesi mukaan "K Laihasen politiikka" onkin Laihasen diktaatti Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelmaksi.

Totuus on toinen. Olen ollut puoluehallituksen jäsenenä vain hyväksymässä hyvää 27 kohdan ohjelmaamme, jonka voimme pyynnöstäsi lähettää myös sinun tutkittavaksesi, koska kuitenkin oletan, ettet ole siihen vielä tutustunut.

Hämmästelenkin kovin, miksi suuntaat hyökkäyksesi yhtä yksilöä vastaan. Sinun tavallasi tehtynä se on tietyllä tavalla mielenkiintoinen, mutta samalla erikoislaatuisuudessaan vailla järkeviä ja samalla vakavasti otettavia perusteita.- Tämä riittänee tästä asiasta.

Olen ilmaissut palstalla monta kertaa, ettei puolueohjelma ole uskottava.

Tässä taannoin erityisesti säikäyttivät "sosiaaliset" toimenpide ehdotukset jotka toteutuessaan romauttaisivat asuntoni hinnan. En tiedä kenen etuja se palvelee, että kymmenenvuoden lyhennykset menisivät jonkin herran poliittisten päämäärien toteuttamiseen. Kun jonkin hinta on muodostunut kysynnän ja tarjonnan kautta, kannattaa pysytellä poissa keinotekoisten toimenpiteiden kanssa.

Se, että aloitus kohdistui yksilöön johtui siitä mitä yksilön suusta/näppäimistöstä pääsee ulos.

• Milla Salminen
        monta kertaa.. kirjoitti:

Tässä taannoin erityisesti säikäyttivät "sosiaaliset" toimenpide ehdotukset jotka toteutuessaan romauttaisivat asuntoni hinnan. En tiedä kenen etuja se palvelee, että kymmenenvuoden lyhennykset menisivät jonkin herran poliittisten päämäärien toteuttamiseen. Kun jonkin hinta on muodostunut kysynnän ja tarjonnan kautta, kannattaa pysytellä poissa keinotekoisten toimenpiteiden kanssa.

Se, että aloitus kohdistui yksilöön johtui siitä mitä yksilön suusta/näppäimistöstä pääsee ulos.

Uteliaisuuttani kävin lukemassa Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelman osoitteessa: www.itsenaisyyspuolue.fi enkä löytänyt mitään huomautettavaa, vaan päinvastoin sen tehtyäni minusta tulikin Itsenäisyyspuolueen kannattaja ja todennäköisesti myös puolueen vaalityöntekijä ja jäsen. -Sieltä löysin sen, mitä olen itseasiassa kauan jo etsinytkin.

• miksi ei minulla
        Milla Salminen kirjoitti:

Uteliaisuuttani kävin lukemassa Itsenäisyyspuolueen vaaliohjelman osoitteessa: www.itsenaisyyspuolue.fi enkä löytänyt mitään huomautettavaa, vaan päinvastoin sen tehtyäni minusta tulikin Itsenäisyyspuolueen kannattaja ja todennäköisesti myös puolueen vaalityöntekijä ja jäsen. -Sieltä löysin sen, mitä olen itseasiassa kauan jo etsinytkin.

Minäkin olen käynyt siellä sivuilla ja todennut että kappas vain, Impivaara elää punaista väriä naamioituna Suomi-neidon slipoveriin.

• Jolmasen Veikko
        miksi ei minulla kirjoitti:

Minäkin olen käynyt siellä sivuilla ja todennut että kappas vain, Impivaara elää punaista väriä naamioituna Suomi-neidon slipoveriin.

Henkilö joka pilkkaa syvintä suomalaisuutta käyttämällä halveksivaan sävyyn pilkkakirveenään "Impivaaralaisuutta", osoittaa olevansa vieraan valtion palveluksessa.- Osaatko edes hävetä.

Suurin osa kansastamme arvostaa juuriaan ja sitä työtä, minkä avulla tästä maasta tehtiin hyvinvointivaltio, jossa lähes kaikille riitti työtä ja missä vähempiosaisistakin huolehdittiin. Toisin on nyt, jolloin EU mahdollistaa ahneiden säälimättömän saalistuksen vailla vertaa.- Elämme AHNEUDEN AIKAA.

• vaikuttaa moni
        monta kertaa.. kirjoitti:

asia,josta et edes tiedä.Tuo asuntojen rakentaminen köyhille on turhaa,koska meillä on asuntoja yllin kyllin.Pysy vain rauhallisena hinnan suhteen,asuntoasi uhkaa useat muut asiat kuin ipu ,sehän voi vaikka romahtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe