Olis tarkoitus mennä 5.12. tuonne suurtanssiaisiin ensimmäistä kertaa. Mikä siellä on pukeutumistyyli? Meneekö naisilla pitkä iltapuku liioitteluksi? Miehillä puku ja solmio? Onko porukka farkkutyylillä liikenteessä? Sopivin jotain tuolta väliltä? Vai mikä on tilaisuuden luonteeseen sopiva pukeutumisajatus? En tunne ketään siellä aiemmin ollutta, että voisin udella heiltä...
Itsenäisyyspäivän aaton suurtanssit
4
725
Vastaukset
- ...jukka
on ainakin aikaisempina vuosina pukeutuminen ollut laidasta laitaan, on iltapukuja, siltä väliltä ja sitten ihan farkkuosastoakin joskin ehkä vähemmistönä.
Ihan hyvin voi siis laittaa iltapuvun, itse suosin siltä väliltä pukeutumista, mukavaa ja hieman juhlavaa päälle.- Nimetön
Monena vuonna ollaan oltu ja kyllä meillä kaikilla on iltapuvut tyyliin linnan juhlat olleet. Ja samoin lähes kaikilla muilla naisilla, joita ollaan siellä nähty. Että kannattaa ne hienoimmat asut ja korut laittaa.
- Sormi suussa
Nimetön kirjoitti:
Monena vuonna ollaan oltu ja kyllä meillä kaikilla on iltapuvut tyyliin linnan juhlat olleet. Ja samoin lähes kaikilla muilla naisilla, joita ollaan siellä nähty. Että kannattaa ne hienoimmat asut ja korut laittaa.
Kiitos teille kummallekin! Kivaa, että on tilaisuuksia, joihin pukeudutaan oikein fiinisti. Nyt sitten vaan se iltapuku kaapista esille ja tanssilattialle. Nähdään!
- mitään iltapukua
Sormi suussa kirjoitti:
Kiitos teille kummallekin! Kivaa, että on tilaisuuksia, joihin pukeudutaan oikein fiinisti. Nyt sitten vaan se iltapuku kaapista esille ja tanssilattialle. Nähdään!
ole kunhan höpiset poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599