10mg vrk-ssa määräs lääkäri mutta kun otan vaan 5mg sekin muuttaa kaiken.
Eli tulen jotenkin levottomaksi ja en tunne aidosti mitään mutta en ole tuskissani vatvoja.
Miten sitä uskaltaa edes syödä suurempia annoksia?
citalopramia
5
470
Vastaukset
- tonttuli
ja reilun kk:n käyttänyt citalopram hexalia, sitä ennen cipralexia. Olisiko tuntemukseni niitä sivuoireita? Minulle tullut kaikki mahdolliset sivuoireet, joista enää tuntuu unihäuriöt, lähinnä unensaantivaikeus. Olotilani vaihtelee, välillä tuntui jopa hyvältä, mutta muutaman päivän taasen surullisesta. Osallistuin sukujuhliin ja tunnen huonommutta ja tyhjyyttä niiden jälkeen. Harmittaa, kun itsellä ei ole mitään erityisiä suunnitelmia ja tulevaisuus huolettaa. Päätä särkee joka päivä ja itkettää, kunnon itkua ei saa aikaan, vaan silmät vain kostuu.
Toivottavasti tästä vielä päivä kirkastuu, sinullakin.- annoksesi?
Hei.
Itse olen käyttänyt citalopramia jo vuosia ja välillä kokeillut myös cipralexia. Citalopramin edut tulevat itselläni esiin vasta 30mgsta ja tällä hetkellä käytän 40mgaa. 10 tai 20mg eivät helpottaneet paniikkituntemuksia ja masennusta juurikaan, mutta nosto 30mghen helpotti selvästi. Millä annoksella käytit cipralexia; 5mg vastaa n. 20mg citalopramia ja 10 siis 40ä? - tonttuli
annoksesi? kirjoitti:
Hei.
Itse olen käyttänyt citalopramia jo vuosia ja välillä kokeillut myös cipralexia. Citalopramin edut tulevat itselläni esiin vasta 30mgsta ja tällä hetkellä käytän 40mgaa. 10 tai 20mg eivät helpottaneet paniikkituntemuksia ja masennusta juurikaan, mutta nosto 30mghen helpotti selvästi. Millä annoksella käytit cipralexia; 5mg vastaa n. 20mg citalopramia ja 10 siis 40ä?cipralexiä 10 mg annoksella.
- katarin
mä otan citalopramia yleiseen vitutukseen ja pms oireisiin 5-10 mg. helpottaa!
- ...........
Noh, annos on todella pieni eikä masennuksen hoitoannos. Olen syönyt masennukseen 20-60 mg/vrk. Paniikkiin pitää kuulemma syödä lääkettä kolmisen kuukautta ennen kuin sen tehoa siihen vaivaan voidaan arvioida.
Tosi halpa lääke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497