Neitsytmies&Härkänainen

Puhvelinainen

Minulla on todella läheinen neitsytmies ystävä. Olemme toistemme tukipilarit..
Kokeilimme yhdessä oloa..kunne neitsymiehelle iski "ahdistus" hän halusi että jatkaisimme ystäväni. Niin teimme..olemme edelleen todella läheisiä..ihmiset jotka ei meitä tunne saattaa kuvitella että olemme pariskunta.
Välillä tuntuu että onkohan ystävyytemme menossa kuitenkin suhteen suuntaan..
Olen hieman hukassa..kertokaa ja auttakaa minua..odotanko turhaan??? miten tiedän neitsytmiehen oikeat ajatukset???

4

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat kummallisia

      Hei!

      Itselläni on pää todella sekaisin neitsytmiehen takia (olen muuten kanssa härkä) eli valitettavasti tästä tuskin on sinulle paljoa apua.

      Mutta tätä palstaa lukiessani on tullut sellainen olo, että neitsytmiehet tekevät jotain testejä. Itse vaan mietin, että onko kyse testistä, vai yrittääkö mies viestittää, ettei häntä oikeasti kiinnosta.

      Oltiin rehveillä runsas viikko sitten ja silloin hän vaikutti innostuneelta ja erotessamme vielä totesi, että otetaan joskus uusiksi (tuo joskus-sana kyllä vähän pisti minulla korvaan). Sen jälkeen hän ei ole itse vapaaehtoisesti ottanut yhteyttä, mutta jos minä otan häneen yhteyttä, tulee vastaus heti. Lisäksi jotenkin tuntuu, että hänellä on aina silloin huono päivä, kun en huomioi häntä (näemme siis arkipäivisin vähintään kerran päivässä). Ja jos nähdään kahdestaan, niin hänellä on hirveä puheripuli. Ja vastapainona taas sitten, kun paikalla on muitakin, puhelee hän todella innokkaasti muiden naisten kanssa.

      Olen härkänä ihan sekaisin, kun en tiedä, onko hän kiinnostunut vai yrittääkö hän vain osoittaa, että hän ei ole kiinnostunut (siis juuri tuo toisten naisten innokas huomioiminen). Olin se, joka alkujaan ehdotti rehvejä, mutta koska olen itse ujo toivoisin, että hän joko toimisi tai sitten ilmaisisi, onko kiinnostunut, jolloin voisin kyllä ehdottaa uuttakin tapaamista.

      Mutta nyt minulla alkaa vain olla sellainen olo, että neitsytmiehet ovat tulkitsemattomia.

      • nais-neitsyt**

        Kuvaat aika osuvasti meitä neitsyitä. Neitsyt-miehesi todellakin 'testaa' sinun kiinnostusta kuvaamallasi tavalla, olemalla 'vaiti', odottaen kuitenkin sinulta sitä yhteydenottoa. Se on neitsyt-miehelle tärkeä asia, usko pois. Jos haluat puolestasi vähän testata häntä, niin ole itse vähän aikaa 'vaikeasti tavoiteltava' - älä ottele yhteyttä, niin huomaat pian, että neitsyt-mieheltäsi tulee viestiä - ehkä vähän neitsytmäisen viileään tyyliin (- ettei nyt kaikkia kortteja paljasteta :), mutta kuitenkin.

        Ole siis kärsivällinen hänen kanssaan ja koeta kestää; neitsyt on kuitenkin sisimmissään myös ujo ja kaipaa todellisuudessa kovasti sinulta huomiota.

        Ja puheliripulikohtauksiahan saamme päivittäin, joten yritä kestää niitäkin - ne eivät nimittäin lopu koskaan, etenkin jos satut vielä olemaan hyvä kuuntelija ja keskustelija :) :)


      • ovat kummallisia
        nais-neitsyt** kirjoitti:

        Kuvaat aika osuvasti meitä neitsyitä. Neitsyt-miehesi todellakin 'testaa' sinun kiinnostusta kuvaamallasi tavalla, olemalla 'vaiti', odottaen kuitenkin sinulta sitä yhteydenottoa. Se on neitsyt-miehelle tärkeä asia, usko pois. Jos haluat puolestasi vähän testata häntä, niin ole itse vähän aikaa 'vaikeasti tavoiteltava' - älä ottele yhteyttä, niin huomaat pian, että neitsyt-mieheltäsi tulee viestiä - ehkä vähän neitsytmäisen viileään tyyliin (- ettei nyt kaikkia kortteja paljasteta :), mutta kuitenkin.

        Ole siis kärsivällinen hänen kanssaan ja koeta kestää; neitsyt on kuitenkin sisimmissään myös ujo ja kaipaa todellisuudessa kovasti sinulta huomiota.

        Ja puheliripulikohtauksiahan saamme päivittäin, joten yritä kestää niitäkin - ne eivät nimittäin lopu koskaan, etenkin jos satut vielä olemaan hyvä kuuntelija ja keskustelija :) :)

        Hei!

        Ne puheripulikohtaukset eivät minua haittaa (paitsi silloin, kun haluaisin itsekin kommentoida jotain väliin), pikemminkin puhumattomuus. Ja minulle keskustelutaidot ja väittelyt ovat todella tärkeitä. En kestä miestä, jolla ei ole mielipiteitä ja joka ei osaa ottaa kantaa asioihin.

        Mutta pitää vaan laittaa jäitä hattuun, ottaa rauhallisesti ja olla itsekin vähän vaikeasti tavoitettava ;)


    • Ole varovainen,Sillä neitsyet ovat mustasukkaisia ja omistuksen haluisia.Minun kaverini on myös neisyt.Silloin ainakin mieli-ala leimahtaa,kun kysymykseen tulee minun ystävät.Mutta eivät kaikki ole samaanlaisia,vaikka merkki olisi sama.Kaikesta huolimatta toivotan sinulle onnea,olkoompa päätöksesi (harkintasi mukainen)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe