Miten nopeesti ootte tulleet uudelleen raskaaksi keskenmenon jälkeen ja millä raskausviikolla keskenmeno tapahtui?
Kuinka nopeesti tulitte raskaaksi?
8
1958
Vastaukset
- äiti-74
Vuosi ja 2 kk:tta uudelleen raskautumiseen.
Km oli tapahtunut joskus rv 6-8, huomattiin alkuraskaudenultrassa...- meni...
4 vuotta meni kun tulin keskenmenon jälkeen raskaaksi ja seuraavakin meni kesken...ja sitä seuraava. Siis 3 keskenmenoa takana enkä ole "edelleenkään" raskaana..
- .-.
Keskenmeno tuli viikolla 8 4(?)
Yhdet kuukautiset tuli välissä, ja sitten jo raskaus. - tulin
..muutama viikko keskenmenon jälkeen (oli kaavinta), ei kuukautisia välissä. keskenmeno tuli kun viikkoja oli n.11. eli todella henkilökohtaista, koska uudelleen...
- hmm...
Kaavinnasta nyt noin viisi viikkoa. Kuukautisia ei ole kuulunut (voihan siihen mennä aikaa), mutta jostain syystä pelkään että olisinkin uudelleen raskaana. Miehenikin sanoi että olisitkohan raskaana. Edellinen meni siis kesken (alkuraskauden keskenmeno), mutta se olikin pitkä ja vaikea prosessi.. ei taas kaikki mennyt ihan niinkuin piti. Sairaalassaoloa, tiputusta, hirveitä kipuja jne. Toisaalta uus raskaus olisi ihanaa ja toisaalta pelottaa hirveästi. Testiä en ole uskaltanut tehdä ja olenkin miettinyt onko se edes mahdollista tulla kaavinnan jälkeen näin pian raskaaksi. Kuinka pian teit testin ja oliko raskausoireita tms?
- ...
hmm... kirjoitti:
Kaavinnasta nyt noin viisi viikkoa. Kuukautisia ei ole kuulunut (voihan siihen mennä aikaa), mutta jostain syystä pelkään että olisinkin uudelleen raskaana. Miehenikin sanoi että olisitkohan raskaana. Edellinen meni siis kesken (alkuraskauden keskenmeno), mutta se olikin pitkä ja vaikea prosessi.. ei taas kaikki mennyt ihan niinkuin piti. Sairaalassaoloa, tiputusta, hirveitä kipuja jne. Toisaalta uus raskaus olisi ihanaa ja toisaalta pelottaa hirveästi. Testiä en ole uskaltanut tehdä ja olenkin miettinyt onko se edes mahdollista tulla kaavinnan jälkeen näin pian raskaaksi. Kuinka pian teit testin ja oliko raskausoireita tms?
Tein testin aika myöhään, kaavinnasta oli menny vajaa 7 viikkoa, koska en halunnut vahvistusta sille mitä pelkäsin...mulla kans keskenmeno oli tosi vaikee. 2kertaa sairaalassa,tulehdusta ja vaikka mitä...Kyllä kaavinnan jälkeen voi heti tulla raskaaksi,tai niin mulle ainakin kävi.kierto oli lähteny käyntiin n.4pvää kaavinnan jälkeen. kaavinnasta nyt 8 viikkoa ja raskausviikkoja kasassa n.7 2. kävin heti yksityisellä ultrassa kun olin positiivisen testin tehny. halusin nähdä onko kaikki ok ja tietenkin miten pitkällä se on. sydän sykki jo, mutta niin se sykki viimekskin...
tästä raskaudesta ei olla paljoa iloittu ja tieto pidetty vain itsellämme. pelätään kokoajan että menee kesken.jokainen nipistys mahassa tuntuu, että nyt se menee... mutta kuulemma ihan normaalia. kuulemma sitä uskaltaa iloita vähän sitten kun ekat liikkeet tuntuu... saa nyt nähdä kuinka tässä käy. jos np-ultraan asti pääsee niin ehkä jo vähän uskaltaa katsoa tulevaisuuteen... vähän ehkä helpottaa se, että tosi pieni prosentti saa toisen keskenmenon heti uudelleen. mutta mahdollista sekin, valitettavasti...
Rohkeesti vaan testiä tekemään, vaikka tiedän kyllä että se pelottaa... :) tsemppiä! - hmm...
... kirjoitti:
Tein testin aika myöhään, kaavinnasta oli menny vajaa 7 viikkoa, koska en halunnut vahvistusta sille mitä pelkäsin...mulla kans keskenmeno oli tosi vaikee. 2kertaa sairaalassa,tulehdusta ja vaikka mitä...Kyllä kaavinnan jälkeen voi heti tulla raskaaksi,tai niin mulle ainakin kävi.kierto oli lähteny käyntiin n.4pvää kaavinnan jälkeen. kaavinnasta nyt 8 viikkoa ja raskausviikkoja kasassa n.7 2. kävin heti yksityisellä ultrassa kun olin positiivisen testin tehny. halusin nähdä onko kaikki ok ja tietenkin miten pitkällä se on. sydän sykki jo, mutta niin se sykki viimekskin...
tästä raskaudesta ei olla paljoa iloittu ja tieto pidetty vain itsellämme. pelätään kokoajan että menee kesken.jokainen nipistys mahassa tuntuu, että nyt se menee... mutta kuulemma ihan normaalia. kuulemma sitä uskaltaa iloita vähän sitten kun ekat liikkeet tuntuu... saa nyt nähdä kuinka tässä käy. jos np-ultraan asti pääsee niin ehkä jo vähän uskaltaa katsoa tulevaisuuteen... vähän ehkä helpottaa se, että tosi pieni prosentti saa toisen keskenmenon heti uudelleen. mutta mahdollista sekin, valitettavasti...
Rohkeesti vaan testiä tekemään, vaikka tiedän kyllä että se pelottaa... :) tsemppiä!Eli siis käytännössä voisin olla raskaana.. huoh. Täytynee kai rohkaista mielensä ja tehdä se testi, epävarmuus kamalaa. Mulla oli kans tulehdus (kun ei kohtu tyhjentynyt) ja vuoto oli niin runsasta että tipassa olin.. No nyt se on takana ja pitäs vaan yrittää jatkaa ja ajatella positiivisesti.
Toivon teille kaikkea hyvää ja yrittäkää nauttia raskaudesta :) Paljon onnea!!
- Tippalinssi
Keskenmeno viikolla 12. Uudelleen raskaaksi kaksi vuotta keskenmenosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831959- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933815- 54701