Rauhallista Joulun odotusta

niisku-myy46

Joko joulustressi on iskenyt? Minä olen yrittänyt takoa järkeä tyhmään päänuppiini; Yhdessäolo tärkeiden ihmisten kanssa on se, joka joulussa merkkaa eniten. Joululahjoja emme, yhteisellä päätöksellä suvun kanssa, osta kuin lapsille ja piste. Korkeintaan mummoa ja ukkia muistetaan; muille riittäköön hyvä seura ja joulurauha.

Siivous... hmm.. Siitäkin saa stressin jos haluaa. Miksi pitäisi hirveästi niuhottaa , koska joulu on pimeä vuodenaika ja kynttilän valo kotoisen tunnelmallinen - ja lempeä ;)

Otetaanko siis rauhallisesti ;)

21

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoeJohn

.. rauhallisesti aina Joulun aikaan. Me teimme saman päätöksen niin perheen sisäisesti kuin sukulaistenkin kanssa. Koko vöyhötys joulun alla vie kaikki mehut .. ainakin minusta ja siksi olotila päällä tällä hetkellä kuin seisoisin lonkkalevossa rennosti ..

Tervetuloa rentoon seuraan .. :D

• tomppa2006

...mutta joululahjat pitää kyllä ostaa. Onko teidän suku tullut niin laiskaksi, että ei lahjoja osta?

Joulustressin tekee ihminen itselleen. Jotkut jopa siitä, että rupeavat oikein kovasti miettimään tuleeko tänä vuonna joulustressi?

Mukavaa niisky-myy, että olet taas kanavilla.

• mirkkuakka

vaan rauhallista joulua...Oon keksiny vielä oivan konstin ettei paniikki iske...kirjaan pakolliset kuviot paperille ja ku on tehty viiva yli...sillon ei unohdu tärkeitä juttuja...löytyy vaik kaikki pöperöt pöytään,(joskus oon unohtanu).... Hauskaa joulun odotusta kaikille..................Pukki muistakoon sit jokaista...kun se aika on....

• tulee väkinsinki stressiä,ku aattelen joulusiivousta...Musta on tullu umpilaiska..:( Tähän ei varmaan ole mitään ihmerohtoa,mikä palauttais entisen siivousintoilijan takasi...

• Tok-Fia

rauhallisesti otetaan joulu vastaan..niin:))Ja lapsille vaan lahjat....

• niisku-myy46

Halit sulle :D

Huomaatko muuten; minua on "kaivattu" :D Voi herttileiri sentään.

Onneksi tulin vain ihan pistäytymään :D

• Tok-Fia
        niisku-myy46 kirjoitti:

Halit sulle :D

Huomaatko muuten; minua on "kaivattu" :D Voi herttileiri sentään.

Onneksi tulin vain ihan pistäytymään :D

"kaivattu"...on tainnut mennä ohi silmien:(( täällä on ollut niin paljon..sellaisia..kirjoituksia joita en ole viitsinyt lukea.

Hali sulle:))

• Tok-Fia
        Tok-Fia kirjoitti:

"kaivattu"...on tainnut mennä ohi silmien:(( täällä on ollut niin paljon..sellaisia..kirjoituksia joita en ole viitsinyt lukea.

Hali sulle:))

nyt näin mitä tarkoitit:(( Pomo tuli säikyttelemään selän taa niin en ehtinyt lukemaan ed.kirjoituksia...toivottavasti pistäydyt useimmin..ja ainahan voit lähettää postia:))

• Pimeä vuodenaika on minun juttuni - lahjoja vain lapsenlapsille ja kummitytöille...

Kynttilänvalossa minäkin/rumakin näyttää kauniimmalta ;DDD

• blackwomans

Mitä sitä stressaamaan,vähemmälläkin kerkeää.

Lahjoista suurin osa jo hankittu.

leipoa vielä pitäisi ja ostaa kinkku.

Siivota myös,mutta kerkeäähän sitä.

Itse en halua mitään lahjoja.

Kiva kun tulit takaisin:))

Mukavaa joulun odotusta sinulle:))

• viime viikolla

ja kas täällä taas !?!

Mitä muuta se oli kuin dramatiikkaa?

• niisku-myy46

Siis; kuinka monella muulla on täällä ihan ikioma BB :D

• lemnaminor
        niisku-myy46 kirjoitti:

Siis; kuinka monella muulla on täällä ihan ikioma BB :D

Puskiksella oli varmasti ikävä :). Mukavaa, että tulit takaisin.

• M-rk

sua taas!

• niisku-myy ejk

Kiva, että edes sinä ja muutama muu ootte iloisia vierailustani ;)

• kikakakkonen

....vaikka se touhottaminen tarttuu, jos sattuu törmäämään oikein hysteeriseen tapaukseen. Miks tarttuu, en tiedä?

Meillä on joulu aina niin samanlainen, etten oikein keksi miten siitä saisi vaikeasti toteutettavan?!

• lemnaminor

Enemmän liikuntaa, vähemmän syömistä ja siivoukset ajoissa. Tähän pyrin.

Kiva nähdä sinua täällä.

• retros

toivoo stressitön joulunalusihminen.Siivous on yhden päivän juttu,samoin lahjojen osto.Kun kunnolla heittää lattialle mäntysuopaa siivouksessa, on joulun tunnelma liki siinä.Verhotkin vaihtaa,jos on tarve niin puolessa tunnissa:)

• niisku-myy46

Joulun odotus ei onnistu, kun vettä sataa kaatamalla... Onko teiltä muilta puhti poissa? Huomiseen satsaan paljon. Itsenäisyyspäivä on ollut perinteinen "joulunavaus".

Jos verhot vaihtaisi yms. Siitä se alkaa.

Huomenta kaikille!

• Mysteriet

Itsenäisyyspäivä on mulle aina ollut se suurempi juhla, joulua en edes viettäisi, ellei noita lapsia olisi... ;D

Mulle kelpaa kyllä tämmöinen lumetonkin talvi, mutta toki valoa toisi pikkuinen lumikerros...
        Tenavien ja muiden talviharrastajien puolesta toivoisin lunta ja pikku pakkasta - sukset jäävät narikkaan tänätalvena luulen...

• talven keskellen"..

ja laitetaankos pesä myös pikkulinnuillen?

ehkä sittenkin

"Arkihuolesi kaikki heitä,
      mieles nuorena nousta suo!
      Armas joulu jo kutsuu meitä
      taasen muistojen suurten luo.
      Kylmä voisko nyt olla kellä,
      talven säästä kun tuoksahtaa
      lämmin leuto ja henkäys hellä,
      rinnan jäitä mi liuottaa..."

Een minä lunta kaipaa, en. : )

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe