Olen ostamassa 300-400 euron espressokeitintä. Olin jo tehnyt valintani, että ostan Saecon, mutta kaupassa yllättäen huomasin, että siihen ei käy valmiiksi jauhettu kahvi. Tai ne, joihin käy sekä jauhettu että pavut, ovat jo huomattavasti kalliimpia.
Tiedän toki, että pavuista tulee parempaa. Mutta meidän perhe juo espressoa niin paljon, että joudumme konkurssiin, jos pitää papuja alkaa käyttämään.
Huomasin, että De Longhin keittimissä on kaikissa sekä papu että valmiiksi jauhetun kahvin ominaisuus. Onko tietoa, saako De Longhilla hyvää kahvia??
Tai vastaavasti kuulen erittäin mielelläni, mitä muuta keitintä voisitte suositella!
Olen valmis ostamaan keittimen nettikaupasta, mutta Suomessa pitää olla maahantuoja ja korjaajat.
De Longhi espressokeitin
4
10369
Vastaukset
- nyt ymmärrä
tätä kysymystä? Miten niin papuja pitää olla eikä käy jauhettu kahvi? Siis jauhettahan niistä pavuistakin tehdään.
Pavuista jauhettu kahvi on parempaa tottakai maultaan kuin valmiiksi jauhettu pussissa oleva. Onko tässä keittimessä sitten joku mahdollisuus jauhaa pavut itse?
Itselläni nimittäin italiassa oli semmoinen kone jossa oli mahdollisuus jauhaa pavut. Se ei ollut mikää suuri oiskohan ollut saeco, sain sen käytettynä. Ruskea kuitenkin. - offerens
Kuluttajavirasro on tehnyt espressokeitin testejä ja viimeisimmässä testissä oli De Longhi
Magnifica EAM 3000B malli johon käy sekä pavut että jauhe ja kyseinen laite oli kyllä testivoittaja. Kaksi muuta hyvillä pisteillä oli taas nespresso laitteita. Ne kapselit vasta on kalliita eikä niistä tule ainakaan minun mielestä hyvää kahvia. Itselläni on sveitsiläinen Solis X 100 Compact täysautomaatti ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. - toiminut 4 vuotta
Malli toki toinen, voi käyttää kahvijauhetta tai podeja. Laite on kuitenkin varmatoiminen ja helppokäyttöinen, cappucinolle on oma maitosäiliö, jonka saa irti pesua varten.
Kahvin maku taas riippuu paljon kahvista itsestään. Podeja, joita meillä käytetään, on vaikka minkälaisia, paahtoasteissa on niissäkin eroa, kaikissa Illyistä en pidä. Olen kokeillut monia eri merkkejä. Siten se mielimaku selviää.- poro
moikka! mikäs delonghi-malli teillä on? huomasin nimittäin stockan mainoksessa mallin EC 750 olevan tarjouksessa 275e. lieköhän laatupeli ja hyvä hankinta? onko kenelläkään siitä kokemuksia?
itsellä ollut jo 7 vuotta krupsin combo-keitin, toiminut hienosti mutta alkaa jo ikä painaa ja tekisi mieli siirtyä raskaampaan sarjaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274