mopolla ajelu

katriina7688

kesällä kokeilin ajaa pikkumopolla maastossa (enkä ole enää ihan "mopoikäinen" teinityttö) ja juutuin kiinni mutaan. Siinä kun aikani riuhdoin ja yritin kiskoa mopoa irti niin alkoi tympäistä ja istuin mopon päälle ruovittaen takapyörää samalla mudassa. Alkoi heti tuntua kiihottavalta se tärinä... Jatkoin sitä aika pitkään kaasuttaen ja välillä pomppien mopon selässä kunnes laukesin. Mopo kyllä vajosi sinä aika syvälle mutaan ja oli aika työ sitten saada se irti :D

Se oli outo kokemus mutta sen jälkeen on tehnyt kyllä mieli ajella mopolla...

5

4185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä

      mopokin käydä melko kuumana!

    • Mielenkiintoinen ajatus! Itsellä ollut pienikokoinen mopo (Suzuki pv), jolla ajelin mökillä ja koulumatkoja. Mökillä huomasin just saman tunteeen, kun ajoin jyrkkiä mäkiä ja juutuin pehmeeseen maastoon. Kerran ajettiin kaks päällä maastossa. Se laitto kyllä mopon huutamaan :). Tekishän sitä joskus vielä mieli koittaa uudestaan.

    • Anonyymi

      Minusta on mukava katsella mopoja ja runkkailla samalla. Olen poika. Onko ok?

      • Alkaa se välil itelki seisoo ku nettimotosta selailee mopoja. Eikait siinä


    • Anonyymi

      osta sellanen imukuppi dildo pääset nauttimaan moposta enemmän

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1768
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1026
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      881
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      711
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      663
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      661
    Aihe