Hei likka!

Valmistaudu.

Peli alkaa.

56

2684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettäs tiedät

      kuules penska, opettele kutsumaan ihmisiä nimellä, jos sellainen on annettu.

      • Mä mikään

        penska ole enää. Mähän oon melkein kymmenen vuotta sua vanhempi niin kyllä sä mulle vielä sellanen likka olet.


      • ettäs tiedät
        Mä mikään kirjoitti:

        penska ole enää. Mähän oon melkein kymmenen vuotta sua vanhempi niin kyllä sä mulle vielä sellanen likka olet.

        yks sormi kerrallaan, ei kaikkia. Ei tule kymmentä, ei läheskään. Vai pitääks mun tulla vähän opettamaan sua?


      • mutta mä
        ettäs tiedät kirjoitti:

        yks sormi kerrallaan, ei kaikkia. Ei tule kymmentä, ei läheskään. Vai pitääks mun tulla vähän opettamaan sua?

        sain noin 9,9
        joten
        joko sä et ole sä tai mä en ole mä
        tai
        sä olet sä mut mäentiä kuka sä olet ja mä oon mä
        tai
        mä oon mä ja sä oot sä mutsäettiä kuka mä olen
        tai
        sit sä et osaa laskea ja me ollaan me


      • moneenkos sä
        mutta mä kirjoitti:

        sain noin 9,9
        joten
        joko sä et ole sä tai mä en ole mä
        tai
        sä olet sä mut mäentiä kuka sä olet ja mä oon mä
        tai
        mä oon mä ja sä oot sä mutsäettiä kuka mä olen
        tai
        sit sä et osaa laskea ja me ollaan me

        muka pääsit?


      • ettäs tiedät
        moneenkos sä kirjoitti:

        muka pääsit?

        sä olet lintsannut matikasta koulusta, siellä opetettiin, että

        Minä sinä = me
        hän hän = he
        sinä hän = irrationaaliluku, mitä ei voida järjellä käsittää, eikä toteuttaa.

        Mutta itse asiassa en ole päässyt sinustakaan vielä selville. En ole päässyt vielä edes yhteen.


      • ota ja omista
        mutta mä kirjoitti:

        sain noin 9,9
        joten
        joko sä et ole sä tai mä en ole mä
        tai
        sä olet sä mut mäentiä kuka sä olet ja mä oon mä
        tai
        mä oon mä ja sä oot sä mutsäettiä kuka mä olen
        tai
        sit sä et osaa laskea ja me ollaan me

        kai tuo voi olla muillakin ikäerona... mutta silti... jään odottamaan:D


      • ihmeessä kuule
        ota ja omista kirjoitti:

        kai tuo voi olla muillakin ikäerona... mutta silti... jään odottamaan:D

        vaan odottamaan jää kun tee jotain hyvänen aika..


      • suosittelisit
        ihmeessä kuule kirjoitti:

        vaan odottamaan jää kun tee jotain hyvänen aika..

        että pitäis tehdä?


      • vaikka meili
        suosittelisit kirjoitti:

        että pitäis tehdä?

        jos et soittaa uskalla. Tai joku hölmö tekstiviesti.


      • jos et ole kuka luulen
        vaikka meili kirjoitti:

        jos et soittaa uskalla. Tai joku hölmö tekstiviesti.

        niin olen vain häiriöksi


      • .........................
        jos et ole kuka luulen kirjoitti:

        niin olen vain häiriöksi

        .......................


      • sä sitte
        jos et ole kuka luulen kirjoitti:

        niin olen vain häiriöksi

        luulet mun olevan?


      • voisit olla
        sä sitte kirjoitti:

        luulet mun olevan?

        mua noin 9.9v vanhempi ihana mies :)


      • Hirmu yllättävä
        voisit olla kirjoitti:

        mua noin 9.9v vanhempi ihana mies :)

        yhteensattuma! Minäkin luulin kirjoittavani juuri 9.9 v nuoremmalle ihanalle naiselle. Eli melkein meni meillä nappiin niin sanotusti. Ainoo vaan, että mä en sitte niin ihana oo, että ei ihan osunu kohilleen. Mutta melkein osu. Ei sulle tämmönen ei niin ihana kelpais?


      • vaihtasin heti
        Hirmu yllättävä kirjoitti:

        yhteensattuma! Minäkin luulin kirjoittavani juuri 9.9 v nuoremmalle ihanalle naiselle. Eli melkein meni meillä nappiin niin sanotusti. Ainoo vaan, että mä en sitte niin ihana oo, että ei ihan osunu kohilleen. Mutta melkein osu. Ei sulle tämmönen ei niin ihana kelpais?

        jos sydän vaan antais vaihtaa :D nyt se vain pamppailee ja ihmettelee...


      • ihan nappiin,
        Hirmu yllättävä kirjoitti:

        yhteensattuma! Minäkin luulin kirjoittavani juuri 9.9 v nuoremmalle ihanalle naiselle. Eli melkein meni meillä nappiin niin sanotusti. Ainoo vaan, että mä en sitte niin ihana oo, että ei ihan osunu kohilleen. Mutta melkein osu. Ei sulle tämmönen ei niin ihana kelpais?

        ihana oot..


      • eli niinku
        vaihtasin heti kirjoitti:

        jos sydän vaan antais vaihtaa :D nyt se vain pamppailee ja ihmettelee...

        ottaisin sun jos sydän vaan sallis.. ei sitte hirmu paljo sydän ainakaan mulle pamppaa..


      • imarrella,
        ihan nappiin, kirjoitti:

        ihana oot..

        oon hyvin perillä mun ihanuudesta. Vaikka mikäs, voihan se tosiaan jonkun mielestä farssikomiikkakin ihanaa olla.


      • monta
        imarrella, kirjoitti:

        oon hyvin perillä mun ihanuudesta. Vaikka mikäs, voihan se tosiaan jonkun mielestä farssikomiikkakin ihanaa olla.

        ihanaa meitä on tässä ketjussa, ainakin kaksi naista jollei useampikin, puhumattakaan miehistä :) kaikkea en allekirjoita, mutta tuon ikäeron edelleen


      • se lienee
        monta kirjoitti:

        ihanaa meitä on tässä ketjussa, ainakin kaksi naista jollei useampikin, puhumattakaan miehistä :) kaikkea en allekirjoita, mutta tuon ikäeron edelleen

        ainoa asia kun meidät tässä ketjussa yhdistää. En ole edelleenkään ihana, mutta yhä olen mies kuitenkin.

        Mikäs sun etunimen kolmas tähti on?


      • aakkosissa
        se lienee kirjoitti:

        ainoa asia kun meidät tässä ketjussa yhdistää. En ole edelleenkään ihana, mutta yhä olen mies kuitenkin.

        Mikäs sun etunimen kolmas tähti on?

        juuri ennen sun nimesi ekaa kirjainta, jos nyt sattusit olemaan hän :D


      • niin että
        aakkosissa kirjoitti:

        juuri ennen sun nimesi ekaa kirjainta, jos nyt sattusit olemaan hän :D

        pätkähti. Ei ollu siellä päinkään.


      • napsahti
        aakkosissa kirjoitti:

        juuri ennen sun nimesi ekaa kirjainta, jos nyt sattusit olemaan hän :D

        kohilleen... :)


    • missä

      ja milloin pelataan? Olen valmis.

      • pitkä peli.

        Sitä voidaan pelata missä vaan ja milloin vaan. Etänä ja lähekkäin. Haluatkohan varmasti pelata?


      • tapauksessa
        pitkä peli. kirjoitti:

        Sitä voidaan pelata missä vaan ja milloin vaan. Etänä ja lähekkäin. Haluatkohan varmasti pelata?

        olla melkoisen etäällä..


    • oon jo valmistautunu

      oon hyväs kunnos :)

      • kuulla mutta

        kai sitte tiiä miten sitä pelataan?


      • ku ekaks ton
        kuulla mutta kirjoitti:

        kai sitte tiiä miten sitä pelataan?

        luin mutta nyt tiiän. Mä oon tainnu jo luovuttaa. Luovuin kaikista muista??


      • on kyllä
        ku ekaks ton kirjoitti:

        luin mutta nyt tiiän. Mä oon tainnu jo luovuttaa. Luovuin kaikista muista??

        ihan hyvä alku.


    • pelottaa

      mitä sä sit teet?

    • joku likka

      Mitä voittaja saa?
      Millanen peli?
      Kuinka monta pelaajaa?
      Kuinka tosissaan sä pelaat?
      Ootko hyvä häviäjä?

      • pariin kysymykseen.

        Mitä voittaja saa? Siinä pelissä ei voi voittaa.

        Millanen peli? Ihan kiva peli. Ei kai sitä enää tässä iässä muuta peliä pelata..

        Kuinka monta pelaajaa? Kaks vaan. Mies ja nainen.

        Kuinka tosissaan sä pelaat? Jos oikein innostun niin pelaan ihan tosissaankin. Oikein tosi tosissaan.

        Ootko hyvä häviäjä? En yhtään tiedä. Voi olla että oonkin.


      • joku likka
        pariin kysymykseen. kirjoitti:

        Mitä voittaja saa? Siinä pelissä ei voi voittaa.

        Millanen peli? Ihan kiva peli. Ei kai sitä enää tässä iässä muuta peliä pelata..

        Kuinka monta pelaajaa? Kaks vaan. Mies ja nainen.

        Kuinka tosissaan sä pelaat? Jos oikein innostun niin pelaan ihan tosissaankin. Oikein tosi tosissaan.

        Ootko hyvä häviäjä? En yhtään tiedä. Voi olla että oonkin.

        Jos ei voi voittaa niin miksi pelata?
        Miksi peli alkaa just nyt?
        Ootko pelannu monta kertaa aikasemmin samanlaista peliä?
        Ootko hyvä voittaja?


      • pariin lisäkysymykseen
        joku likka kirjoitti:

        Jos ei voi voittaa niin miksi pelata?
        Miksi peli alkaa just nyt?
        Ootko pelannu monta kertaa aikasemmin samanlaista peliä?
        Ootko hyvä voittaja?

        Jos ei voi voittaa niin miksi pelata? No sitä peliä pitää aina vähän koittaa pelata, aina kun pikkasen kiinnostaa. Se on sellanen luonnonlaki, että siks sitä on tavattu pelata..

        Miksi peli alkaa just nyt? No millon sitte. Nyt on ihan alottaa kun kerta siltä tuntuu.

        Ootko pelannu monta kertaa aikasemmin samanlaista peliä? Oon mä pelannu jonkun kerran. Jonkun kerran aika pitkäänkin.

        Ootko hyvä voittaja? En tiiä yhtään. Voinhan mä vaikka ollakkin.


      • joku likka
        pariin lisäkysymykseen kirjoitti:

        Jos ei voi voittaa niin miksi pelata? No sitä peliä pitää aina vähän koittaa pelata, aina kun pikkasen kiinnostaa. Se on sellanen luonnonlaki, että siks sitä on tavattu pelata..

        Miksi peli alkaa just nyt? No millon sitte. Nyt on ihan alottaa kun kerta siltä tuntuu.

        Ootko pelannu monta kertaa aikasemmin samanlaista peliä? Oon mä pelannu jonkun kerran. Jonkun kerran aika pitkäänkin.

        Ootko hyvä voittaja? En tiiä yhtään. Voinhan mä vaikka ollakkin.

        Jos ei voi voittaa niin ei voi hävitäkään, niiinkö?
        Sinäkö päätät milloin peli voi alkaa?
        Miten ajattelit oikeasti aloittaa pelin?
        Koska kun kerran päätit aloituksesta niin sun tehtävä on tehdä ensimmäinen siirto.


      • vastauskin
        joku likka kirjoitti:

        Jos ei voi voittaa niin ei voi hävitäkään, niiinkö?
        Sinäkö päätät milloin peli voi alkaa?
        Miten ajattelit oikeasti aloittaa pelin?
        Koska kun kerran päätit aloituksesta niin sun tehtävä on tehdä ensimmäinen siirto.

        Jos ei voi voittaa niin ei voi hävitäkään, niiinkö? Niin.

        Sinäkö päätät milloin peli voi alkaa? Omalta osaltani tietysti mutten toisen puolesta. Pelihän alkaa vasta sitten kun molemmat päättävät alkaa sitä pelaamaan.

        Miten ajattelit oikeasti aloittaa pelin? Mä taisin jo aloittaa. Annoin ymmärtää että ois kiinnostusta pelata.

        Koska kun kerran päätit aloituksesta niin sun tehtävä on tehdä ensimmäinen siirto.
        Hmm.. oishan mulla noita vaihtoehtoja: ääntelyä, juoksentelua, lennähtelyä, temppuilua ja pyrstön levittelyäkin vielä. Mutta näin alkuun täytyy tyytyä vissiin huomion herättämiseen sitte. Sekin kuuluu asiaan. Just siihen alkuun.


      • joku likka
        vastauskin kirjoitti:

        Jos ei voi voittaa niin ei voi hävitäkään, niiinkö? Niin.

        Sinäkö päätät milloin peli voi alkaa? Omalta osaltani tietysti mutten toisen puolesta. Pelihän alkaa vasta sitten kun molemmat päättävät alkaa sitä pelaamaan.

        Miten ajattelit oikeasti aloittaa pelin? Mä taisin jo aloittaa. Annoin ymmärtää että ois kiinnostusta pelata.

        Koska kun kerran päätit aloituksesta niin sun tehtävä on tehdä ensimmäinen siirto.
        Hmm.. oishan mulla noita vaihtoehtoja: ääntelyä, juoksentelua, lennähtelyä, temppuilua ja pyrstön levittelyäkin vielä. Mutta näin alkuun täytyy tyytyä vissiin huomion herättämiseen sitte. Sekin kuuluu asiaan. Just siihen alkuun.

        Kiitti vastauksista.
        Mistä muuten tiiät että sun kiinnostus peliin on ymmärretty oikein? (ei tarvi vastata, ellet halua)

        Sulla on hyvä alkusuunnitelma, toimii varmasti, luulis! :)

        Heh, pyrstön levittely alko naurattamaan. :D


      • sellaset ohjeet
        joku likka kirjoitti:

        Kiitti vastauksista.
        Mistä muuten tiiät että sun kiinnostus peliin on ymmärretty oikein? (ei tarvi vastata, ellet halua)

        Sulla on hyvä alkusuunnitelma, toimii varmasti, luulis! :)

        Heh, pyrstön levittely alko naurattamaan. :D

        siihen peliin on.

        Teerenpeliin.


      • dirty deed
        sellaset ohjeet kirjoitti:

        siihen peliin on.

        Teerenpeliin.

        ja alkaa kynimään...


      • se sitte
        dirty deed kirjoitti:

        ja alkaa kynimään...

        siihen se teerenpeli? No mikäs siinä, kyllä nokkelat keinot keksii. Rupeankin käymään vispilänkauppaa..


      • joku likka
        sellaset ohjeet kirjoitti:

        siihen peliin on.

        Teerenpeliin.

        Vielä olis yks kysymys. :)
        Kenen kanssa ajattelit pelata teerenpeliä?


      • likan kanssa
        joku likka kirjoitti:

        Vielä olis yks kysymys. :)
        Kenen kanssa ajattelit pelata teerenpeliä?

        tietysti.


      • joku likka
        likan kanssa kirjoitti:

        tietysti.

        kai sulla on jo pelikaveri valmiina? Onhan sulla kun sanoit että oot vihjannu kiinnostuksesta peliin.
        Kerro minkälainen likka? :)


      • dirty deed
        se sitte kirjoitti:

        siihen se teerenpeli? No mikäs siinä, kyllä nokkelat keinot keksii. Rupeankin käymään vispilänkauppaa..

        puurot ja vellit sekaisin vipsilällä...


      • mitä useampi
        dirty deed kirjoitti:

        puurot ja vellit sekaisin vipsilällä...

        kokki, sitä sekasempi soppa...


    • joo...

      Alkaiskin

    • täällä kaikki valmista!

      Ei muuta kun pallo kehiin... kestäkkö tän ottelun loppuun asti?

      • tämä peli

        pelataan???


    • mä arvasin että meni ohi

      jo jostain noista aikaisemmista, mutta pitihän se koittaa. voisivat muutkin jatkajat koittaa onneaan....

      • mielipides

        Yksinkertaisinta olis jos aloittaja itse laittais sen kirjaimen, säästyis tilaakin, kun ei kaikkien tarvis arvailla. Kaikista paras olis jos aloittaja tekis jotain radikaalia eikä arvuuttelis täällä netissä.


      • laita kirjainta
        mielipides kirjoitti:

        Yksinkertaisinta olis jos aloittaja itse laittais sen kirjaimen, säästyis tilaakin, kun ei kaikkien tarvis arvailla. Kaikista paras olis jos aloittaja tekis jotain radikaalia eikä arvuuttelis täällä netissä.

        kaiken maailman sotkijat tulevat väliin jos jotain oikeasti etsit, nähty on. toi yks vastaus oli fiksu. sitäpaitsi nettiin mahtuu.


    • tuli osuma vai?

      mielenkiintoista, totta puhuekseni ei käynyt mielessäkään, että oikeasti voisi täällä olla Hän :) Luultavasti vaan huijaat. En tiedä kuin iso mahdollisuus olisi että sä olisit ihastukseni:D sano jotain,,,paljastavaa:D

      • ......................

        pelhana.


      • ei ole minun kullalla
        ...................... kirjoitti:

        pelhana.

        R-vikaa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe