Kellään kokemusta asiasta?
Sikiön poikkitila
6
6306
Vastaukset
- ~keiju~
Mulla oli vaavi poikittain masussa vielä raskausviikolla 35, mutta kääntyi lopulta itsestään oikeaan asentoon. Joten älä ole vielä huolissasi, sullakin voi vaavi vielä kääntyä! Millä viikolla olet?
- Äiti 0806
mutta kääntyi n. rv 34 raivotarjontaan.
Ja jollei käänny ajallaan, voidaan koittaa ulkokäännöstä. Ja jollei siltikään käänny, niin sitten voi halusi mukaan synnyttää lapsen jalat edellä tai saat suunnitellun sektion.
Mutta älä huoli, eiköhän vauvasi käänny "määräaikaan" mennessä :-) - Piipsu
täällä ollaan 36 viikolla ja vauvan pää on oikealla, peppu alhaalla ja jalat vasemmalla puolella vatsaa. Perjantaina taas ultrataan ja katsellaan, mutta itse en ainakaan ole tuntenut kääntymistä. Hienoa jos nyt alkaisi synnytys ja peppu edellä tuolta oltaisiin tulossa... Leikkaushan se sitten olisi ainut vaihtoehto. Toivottavasti se nyt hoksaisi kääntyä...
- Janiina83
mulla on 34 viikko menossa ja kuulemma niin hullussa asennossa ettei mahdu välttämättä enää itse kääntymäänkään, ultralla ei löytynyt edes päätä kun se on kääntänyt sen jotenkin mun mahaan sisälle päin... ja poikkitilassa olevaa ei kuulemma saa synnyttää kun silloin tultas jalat edellä eikä peppu :S
- ..asti
Meillä vauva oli poikkiteloin vielä viikkoa ennen synnytystä viikolla 40. Runsaan lapsiveden takia vauva pystyi kääntyilemään melkein loppuun asti mutta laskeutuikin sitten todella hitaasti ja synnytys kesti kauan.
- Kolmatta odottava
Olen kolmois synnyttäjä ja viikkoja on nyt 39 3 ja vauva edelleen välillä poikittain.. mutta suurimman osan ajasta raivotarjonnassa. Itseasiassa soitinkin synnärille jolle olen menossa ja kysyin että onko se vaarallista jos synnytys käynnistyy ja vauva välillä poikittain, niin sanottiin että ei ole vaarallista, että sitten heti kun tuntuu siltä että tulee supisteluja tai vettä tihkuu niin osastolle että kerkiävät seurata miten päin vauva liikkuu jne. Mulla onkin lantio kovalla rasituksella kun vauva välillä poikittain ja sainkin luvan mennä tällä viikolla käynnistykseen jos tuntuu ettei enää kestä kipua. Mutta vielä kotona kärvistellään. Edelliset lapset syntyivät näillä päivillä, eli "tänään" syntyi toinen ja "huomenna" syntyi toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803292Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223142- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384