Miljoonabisnes.
Olen seurannut vippimestoja ja itsekin ottanut joistakin paikoista. Jos olisin hieman vanhempi(nyt 20v) ja olisi pesämunaa tarpeeksi, olisin heti valmis lähtemään mukaan vippibisnekseen, vaikkei se moraalisesti hirveen mukavaa puuhaa olekaan, siis viedä toisten rahat ja luottotiedot. Mutta kyllä tällä alalla tienaa, se on nyt sanomattakin selvää!
Sillähän ne tienaa eniten ku porukka ei maksa, niin tulee oikeudenkäynnit yms. mistä ne vippipaikat saa lisää rahaa.
Kuluttajan kannalta nämä pikavipit ovat kyllä erittäin epätaloudellisia...Tajuttomat korot yms.
Saas nähdä miten tulevaisuudessa käy pankkien, kun joka toinen kansalainen on menettäny luottotietonsa:)
Katotaan vaan niin Sampo pankkikin siirtyy taas suomalaiseen omistukseen ku viestilaina tai vastaava ostaa sen tulevaisuudessa.
Mut luulisin tän johtavan nyt tällä haavaa siihen, että pankit rupeaa kans myöntämään pikalainoja, ehkä pienemmillä koroilla tosin. Toisaalta hyvä, toisaalta huono juttu.
Mitä mieltä olette?
Vippibisnes=
5
870
Vastaukset
- aiheuttaa nuo
firmat, se on hyvä se. Jos sitten pankitkin avausi työttömille jne.hakijoille lainansa.
- Proman
Vai miljoonabisnes? No sitä se varmaankin on joillekkin mutta tarvitsee rutosti pääomaa ja luulen että jos sinäkin lähtisit bisnekseen mukaan niin ensimmäinen 100 000 kun on hävitty luottotappioita viikossa ni vois laitaa löysät pöksyyn.
- biznekseen
jos varmasti tietäis että kaikki maksavat lainansa takas ajallaan.
- MVA
Kaikessa bisneksessä on aina omat riskinsä jotka on otettava huomioon jo firmaa perustettaessa.
- .........
Pankkilainalla, riskirahoituksella tai luotollisella yritystilillä varmasti pääsee alkuun. Ongelma on, miten pärjätä kilpailussa, kun markkinoilla on parikymmentä muuta alan toimijaa. Sekin varmasti onnistuu järkevällä markkinoinnilla. Luottotappioiden minimointiin olisi myös idea, mutta siitä en taidakkan kertoa sen enempää :)
Itsellä on myös suunnitelmissa lähteä bisnekseen mukaan, kunhan saisi ensiksi lukion pois alta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813