GlansPower AUTOMATIC 18,5 hv pientraktori

RuohonLeikkaaja

Niin olen ajatellut ostaa tuota ajettavaa ruohonleikkuria. Onko hyvä, vaikka on niin halpa? Onko hyvä ostos, kun mukaan tulee peräkärry puskulevy ruohonleikkurin biokierrätyssarja ja lisä varusteina otan ketjut ja toimituskuluineen hinta olis 218 euroo?

Ja tosssa viellä linkki: http://www.glanspower.fi/products.php?p=0faa9a

9

2461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RuohonLeikkaaja

siis hinta olis 2180 euroa.

• siojifdo

Kone Glans haulla Suomi 24 keskustelupalstalta referenssejä, jos ei lasketa mukaan Kari Glansin omia kirjoituksia, niin huomaat että asiakkaat ovat todella tyytymättömiä. Ottamatta kantaa itse koneeseen tai kauppahintaan, niin kyseisen liikkeen kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

• tiedän, ..
        siojifdo kirjoitti:

Kone Glans haulla Suomi 24 keskustelupalstalta referenssejä, jos ei lasketa mukaan Kari Glansin omia kirjoituksia, niin huomaat että asiakkaat ovat todella tyytymättömiä. Ottamatta kantaa itse koneeseen tai kauppahintaan, niin kyseisen liikkeen kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

Mistä tiedän, että mollaukset ovat aitoja? Oletko aito, vai kilpailevan liikkeen edustaja?

Karpon ohjelmaa en ole nähnyt, mutta tiedän häntäkin vedätetyn.

Kaikkeen netissä anonyymisti levitettävään kannattaa suhtautua varauksella.

• siojifdo
        tiedän, .. kirjoitti:

Mistä tiedän, että mollaukset ovat aitoja? Oletko aito, vai kilpailevan liikkeen edustaja?

Karpon ohjelmaa en ole nähnyt, mutta tiedän häntäkin vedätetyn.

Kaikkeen netissä anonyymisti levitettävään kannattaa suhtautua varauksella.

omalla nimellä kirjoittajaa löydät näiltä palstoilta? Oma nimesi tuskin on "tiedän,.."

• stiller

jos tämä on se koneglans niin unohda..älä sotkeennu siihen firmaan.

• olla

Karpossakin juttua kyseisestä firmasta.Ei oikein ne takuuasiat tainneet toimia.

• Jari M.

Voin nyt vain puhua omasta puolestani: Minun tapauksessani Kone-Glans palveli hyvin. He mm. säilyttivät syksyllä ostetun ajoleikkurin varusteineen omissa tiloissaan kevääseen asti. Takuuasioissa ei ole tarvinnut tuolla asioida, joten en tiedä miten takuu toimisi. Olen kyllä huomannut, että moni on moittii Kone-Glansia huonosta takuuasioiden hoidosta.

Glansilta tuli ostettua sellainen leikkurin perässä vedettävä sammaleenpoistaja, jonka pakkauksesta puuttui pultteja ja muttereita. Otin nettilomakkeen avulla yhteyttä amerikkalaiseen tehtaaseen, josta lähettivät ilmaiseksi puuttuvat osat. Ei tullut silloin kokeiltua, miten Kone-Glans olisi asian hoitanut.

Jos ei oteta kantaa Kone-Glansin takuun sujumiseen, niin varmaan tuo paketti on ihan hintansa arvoinen. Leikkuriin käyvät monet Partnerin, Jonseredin ja Husqvarnan varaosat, kun kerran samasta tehtaasta tulevat.

• onko näin

Eikai Jari olekin Kari oikeasti ?

Varokaa Glanssia!

• kirjoiteta.
        onko näin kirjoitti:

Eikai Jari olekin Kari oikeasti ?

Varokaa Glanssia!

Olen kerran ostanut viikatekoneen (oli italialainen) ei ollut mitään ongelmia ja tuli niinkuin sovittiin.

Totuushan on ettei kukaan kirjoita mistään firmasta mitään jos ei ole jotain valittamista. Ehkä minulla oli onnea?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe