Pelatkaa tänään näitä joukkueita niin voitatte.
Tää on ihan fakta homma.
Frölunda, Phoenix, Vancouver
7
558
Vastaukset
- PCBlond
Meinaan pelata Frölundaa vastaan, koska se on selvästikin nousemassa hehkutusjoukkueeksi ;)
(\__/)
(O.o )
(> < )- serie
Mutta Frölundaan on kova luotto, tämä perustuu tilastollisiin faktoihin ja tarkkaan analyysiin.
Ps. Ei ollu yhtää pöllömpi haku sulta toi Osasuna.
( kerroinkin vaatimattomasti 6,20 ! )
Meinasin itsekin pelata, mutta en kuitenkaan raaskinut.
Tuuria päivän vetoihin ! - PCBlond
serie kirjoitti:
Mutta Frölundaan on kova luotto, tämä perustuu tilastollisiin faktoihin ja tarkkaan analyysiin.
Ps. Ei ollu yhtää pöllömpi haku sulta toi Osasuna.
( kerroinkin vaatimattomasti 6,20 ! )
Meinasin itsekin pelata, mutta en kuitenkaan raaskinut.
Tuuria päivän vetoihin !Ei ole varmoja kohteita, valitettavasti. Kun nyt löytäisi edes omasta mielestä varmat. Kannattaa pelata hehkutuskohteita vastaan ja uskoa uskomattomaan :) Siinä miun teesit.
(\__/)
(O.o )
(> < )
- Rich
Ai phoenix vie? Eilen sä sanoit et anaheim vie... mut taas se nähtiin... olin varmaan ainut joka otti eilen 9kertoimella voiton..
- toinen amatööri
Vancouver-ei ole lähellekkään saletti,sillä Edmonttonin on helpompi pelata omaa peliään vieraskentillä-kotona kipsissä.
Kanadan porukoitten keskinäiset saattaa mennä arviota useammin toistepäin -liian varmaa voittoa ei kannata yrittääja näin käy-ehkä huomisaamuna suomenaikaa.
http://www.hockeyinformer.com/web/fantasy/goalies/index.shtml
- serie
Olisitte taas uskonu mua.
Pelasin 100 euroa singlenä Frörundalle paffilla 1,70 kertoimella.
Lisäksi laitoin vielä Phoenixin ja Vancouverin molemmat singlenä 50 eurolla.
Ei änärissä mikään ole varmaa, mutta uskon, että Phoenix ja Vancouver voittaa.- ....
tein saman rivin kuin sinä, mutta nyt vaivaa tuo kun epäilen kyllä että nashville voittaisi kumminkin....täytyy miettiä jos tekisi sen kautta jonkun pienen vedon myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361226- 621135
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html191915- 44868
- 49760
- 68757
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244534690- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620