Frölunda, Phoenix, Vancouver

serie

Pelatkaa tänään näitä joukkueita niin voitatte.
Tää on ihan fakta homma.

7

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PCBlond

      Meinaan pelata Frölundaa vastaan, koska se on selvästikin nousemassa hehkutusjoukkueeksi ;)

      (\__/)
      (O.o )
      (> < )

      • serie

        Mutta Frölundaan on kova luotto, tämä perustuu tilastollisiin faktoihin ja tarkkaan analyysiin.

        Ps. Ei ollu yhtää pöllömpi haku sulta toi Osasuna.
        ( kerroinkin vaatimattomasti 6,20 ! )

        Meinasin itsekin pelata, mutta en kuitenkaan raaskinut.
        Tuuria päivän vetoihin !


      • PCBlond
        serie kirjoitti:

        Mutta Frölundaan on kova luotto, tämä perustuu tilastollisiin faktoihin ja tarkkaan analyysiin.

        Ps. Ei ollu yhtää pöllömpi haku sulta toi Osasuna.
        ( kerroinkin vaatimattomasti 6,20 ! )

        Meinasin itsekin pelata, mutta en kuitenkaan raaskinut.
        Tuuria päivän vetoihin !

        Ei ole varmoja kohteita, valitettavasti. Kun nyt löytäisi edes omasta mielestä varmat. Kannattaa pelata hehkutuskohteita vastaan ja uskoa uskomattomaan :) Siinä miun teesit.

        (\__/)
        (O.o )
        (> < )


    • Rich

      Ai phoenix vie? Eilen sä sanoit et anaheim vie... mut taas se nähtiin... olin varmaan ainut joka otti eilen 9kertoimella voiton..

      • toinen amatööri

        Vancouver-ei ole lähellekkään saletti,sillä Edmonttonin on helpompi pelata omaa peliään vieraskentillä-kotona kipsissä.
        Kanadan porukoitten keskinäiset saattaa mennä arviota useammin toistepäin -liian varmaa voittoa ei kannata yrittääja näin käy-ehkä huomisaamuna suomenaikaa.

        http://www.hockeyinformer.com/web/fantasy/goalies/index.shtml


    • serie

      Olisitte taas uskonu mua.
      Pelasin 100 euroa singlenä Frörundalle paffilla 1,70 kertoimella.

      Lisäksi laitoin vielä Phoenixin ja Vancouverin molemmat singlenä 50 eurolla.

      Ei änärissä mikään ole varmaa, mutta uskon, että Phoenix ja Vancouver voittaa.

      • ....

        tein saman rivin kuin sinä, mutta nyt vaivaa tuo kun epäilen kyllä että nashville voittaisi kumminkin....täytyy miettiä jos tekisi sen kautta jonkun pienen vedon myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1226
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1135
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      191
      915
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      868
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    7. 68
      757
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      34
      690
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe