Lyökintien kunnostus meni tässä jokunen vuosi sitten pieleen, kun savipitoisella aineella koitettiin kovettaa tienpintaa. Tosin kävi, jo muutaman vuoden tie on kosteilla keleillä ollut täysin savivelliä.
Tiehen on yritetty ajaa karkeampaa ainesta, mutta pääasiassa kesällä, jolloin tien pinta on niin kova että isot kivet vain sinkoilevat tien pinnasta pois (tuulilasit vaarassa) eivätkä ne tee tieaineksesta yhtään sen karkeampaa vaan päätyvät pääasiassa tien varren ojiin.
Eiköhän olisi aika kestopäällystää loputkin n. 10 km Lyökintiestä mahdollisimman pian? Nykyisellään tiehen uppoaa koko ajan lisää kustannuksia eikä se tule yhtään paremmaksi. Päällystämällä sen saisi kerralla kuntoon, ja kulut vähenisivät. Tie on kuitenkin melko vilkkaasti liikennöity, ja siinä ajaa usein raskaitakin ajoneuvoja, joten tie tulisi kunnostaa mahdollisimman nopeasti.
Lyökintie
4
533
Vastaukset
- löppö
siellä asu ketään silmäätekeviä kunnallisia päätäjiä tai muita hyväosaisia siinä syy.
- jepjepjep
Kai niilläkin nyt sentään mökkejä on. Mutta voit olla jäljillä, muuten on vaikea ymmärtää miksi noinkin vilkasta tietä pidetään tuossa kunnossa.
Toisaalta, kunnossapitokustannukset ovat suuria, kestopäällyste säästäisi äkkiä itsensä takaisin. - siellä
jepjepjep kirjoitti:
Kai niilläkin nyt sentään mökkejä on. Mutta voit olla jäljillä, muuten on vaikea ymmärtää miksi noinkin vilkasta tietä pidetään tuossa kunnossa.
Toisaalta, kunnossapitokustannukset ovat suuria, kestopäällyste säästäisi äkkiä itsensä takaisin.päin jossain mitattu joskus että kuinka paljon niitä autoja siellä kulki per päivä?! Mutta silloin ei liikkunut tarpeeksi tai jotain, niin sen takia olisi mönkään mennyt...
- Tie ei juuri vie
siellä kirjoitti:
päin jossain mitattu joskus että kuinka paljon niitä autoja siellä kulki per päivä?! Mutta silloin ei liikkunut tarpeeksi tai jotain, niin sen takia olisi mönkään mennyt...
Tie on tällä hetkellä NIIN heikossa kunnossa, että siinä on käytännössä ajettava kävelyvauhtia jos ei halua rikkoa autoaan.
Taitaa olla jo kolmas tai neljäs talvi putkeen kun sama tilanne. Kyllä jotain on nyt kaupungin tehtävä ensi kesänä viimeistään, eihän tuollainen tie ole tottakaan. Käykääpä valtuutetut katsomassa tilanne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583086
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151083- 891028
- 98917
- 50903
- 96784
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595