Lyökintie

Käyttäjä

Lyökintien kunnostus meni tässä jokunen vuosi sitten pieleen, kun savipitoisella aineella koitettiin kovettaa tienpintaa. Tosin kävi, jo muutaman vuoden tie on kosteilla keleillä ollut täysin savivelliä.

Tiehen on yritetty ajaa karkeampaa ainesta, mutta pääasiassa kesällä, jolloin tien pinta on niin kova että isot kivet vain sinkoilevat tien pinnasta pois (tuulilasit vaarassa) eivätkä ne tee tieaineksesta yhtään sen karkeampaa vaan päätyvät pääasiassa tien varren ojiin.

Eiköhän olisi aika kestopäällystää loputkin n. 10 km Lyökintiestä mahdollisimman pian? Nykyisellään tiehen uppoaa koko ajan lisää kustannuksia eikä se tule yhtään paremmaksi. Päällystämällä sen saisi kerralla kuntoon, ja kulut vähenisivät. Tie on kuitenkin melko vilkkaasti liikennöity, ja siinä ajaa usein raskaitakin ajoneuvoja, joten tie tulisi kunnostaa mahdollisimman nopeasti.

4

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löppö

      siellä asu ketään silmäätekeviä kunnallisia päätäjiä tai muita hyväosaisia siinä syy.

      • jepjepjep

        Kai niilläkin nyt sentään mökkejä on. Mutta voit olla jäljillä, muuten on vaikea ymmärtää miksi noinkin vilkasta tietä pidetään tuossa kunnossa.

        Toisaalta, kunnossapitokustannukset ovat suuria, kestopäällyste säästäisi äkkiä itsensä takaisin.


      • siellä
        jepjepjep kirjoitti:

        Kai niilläkin nyt sentään mökkejä on. Mutta voit olla jäljillä, muuten on vaikea ymmärtää miksi noinkin vilkasta tietä pidetään tuossa kunnossa.

        Toisaalta, kunnossapitokustannukset ovat suuria, kestopäällyste säästäisi äkkiä itsensä takaisin.

        päin jossain mitattu joskus että kuinka paljon niitä autoja siellä kulki per päivä?! Mutta silloin ei liikkunut tarpeeksi tai jotain, niin sen takia olisi mönkään mennyt...


      • Tie ei juuri vie
        siellä kirjoitti:

        päin jossain mitattu joskus että kuinka paljon niitä autoja siellä kulki per päivä?! Mutta silloin ei liikkunut tarpeeksi tai jotain, niin sen takia olisi mönkään mennyt...

        Tie on tällä hetkellä NIIN heikossa kunnossa, että siinä on käytännössä ajettava kävelyvauhtia jos ei halua rikkoa autoaan.

        Taitaa olla jo kolmas tai neljäs talvi putkeen kun sama tilanne. Kyllä jotain on nyt kaupungin tehtävä ensi kesänä viimeistään, eihän tuollainen tie ole tottakaan. Käykääpä valtuutetut katsomassa tilanne!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3086
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1083
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      98
      917
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      903
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      784
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      645
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe