Pohja kolahtaa aika usein maanteillä pieniin epätasaisuuksiin, kanttareiden ylimenot ja pienet lumiköikkäreet aiheuttavat puskurin alla olevan muovin irtoamisen. mahtaako auto olla liian matala suomen oloihin? renkaina 16" 60-sarjan kumit
Peugeot 407 sw
3
898
Vastaukset
- myös sw
Eipä ole 50000km ja 2 vuoden aikana tapahtunut tuollaisia pohjalosketuksia edes täydellä kuormalla ajettaessa talvilomilla lapissa tai muuallakaan.
Toisaalta ajotyylistähän se on paljon kiinni... joillain jopa katto ottaa maahan kiinni kun hieman revittää, mutta ne eivät tosin ole Peugeoteja.- Aslak Joikaaja
liekö sitten joku säätöjuttu...? lapissa parhaillaan ajellaan ja jokusen kerran ottanut pohja kiinni. eikä edes mikään täysi kuorma mukana.
- suosittelemme
Aslak Joikaaja kirjoitti:
liekö sitten joku säätöjuttu...? lapissa parhaillaan ajellaan ja jokusen kerran ottanut pohja kiinni. eikä edes mikään täysi kuorma mukana.
Valmet 407 SW:tä, keksi jotain parempaa Aslakki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027