Lahjakortti johonkin hoitoon kosmetologille. Kasvohoidossa vois käydä ihan kaikki ikään ja sukupuoleen katsomatta ja sehän on samalla ihanaa rentoutumista. Puhumattakaan jalkahoidosta, se ois just hyvä esim vanhuksille ja myös nörteille :)
Täydellinen lahja kenelle vaan
4
2042
Vastaukset
- ~joops~
mut hei, kaikilla ei ole varaa ostaa lahjakortteja! mie ainakin teen ite lahjat, melkein kaiken, koska niillä on enemmän tunne arvoa ja niitä osaa arvostaa
- tonttuäiti
mun äiti 70-v ihastui jalkahoitoon,kun sai lahjakortin synttäreillään.nyt on hyvä jatkossa tietää että tykkää sellaisesta!tytölleni 16-v oon aatellut kasvohoitoa, siis lahjakorttina.sillä on kovin ongelmaiho,tarttee apua.
- lahjakortillasi
Ostin tyttärelleni joululahjaksi lajhjakortin intialaiseen päähierontaan. Hän istuu päivittäin tietokoneen äärellä, niin ajattelin rentouttavaa lahjaa.
Ajasta oli tingitty, ja muutenkin koko homma oli aivan typerä.
Itse sain kampaajalle lahjakortin. Kampaaja sanoi, no näit ei sitte kannatakkaan pestä, ku näyttää ihan puhtaille. Kun on rahat etukäteen saanut, ei tasolla niin väliä! - lahja äidiltä tai keltään
Mä en ainakaan ilahtuis jos mun ihosta huomautettaisiin noin törkeesti ja vielä Jouluna, mieti hiukan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780