406 peugeot -96-97 2.0 moottorilla ja ajokilometrit jo 250tkm.Paljonko kyseisellä motilla ajaa ja mitkä tyyppiviat.Onko muuten 2.0 peugeutin omalla koneella.Kannattaako sekaantua ollenkaan.Olen katsellut vaan ranskalaisia hyvän ajettavuuden perusteella ja uudempaa ei ole varaa ostaa!Kertokaa jos kokemuksia kys autosta!
Minkälainen ostos olisi
6
1377
Vastaukset
- Jorma24323
Siinä on niin paljon tyyppivikoja, että minkä ostohinnas voitat niin korjauskuluis häviät ja jälleenmyyntiarvokin paska. Ajettavuudeltaan on kyllä hyviä, mutta tutulla ollu 2001 vuoden malli pari vuotta ja jättäny tielle jo n. 10 kertaa ja koko ajan saa uusia osia.
- Jorma24323
...ja sitten heräsin.
- vielä uudelleen
Omakohtaisista kokemuksista kehoitan vakavasti harkitsemaan muitakin vaihtoehtoja.
Nytkin on kyllä saman merkkinen auto ajossa, mutta onglmia kyllä on piisannut.
Osa on hyvinkin toimivia yksilöitä.- mulla
neljäs 406 ja ei ongelmia, mitenhän te oikein saatte ne rikki :-) ?
- pihassa
406 2,0 -96 ajettu 320 000 km josta ite oon sahannu viimesen 3 vuoden aikana 90 000 km.
Hyvin on pelannu. Jarrulevyt jouduin vaihtaa ja normaalit huollot tietysti. jakopään hihna 240 000 kohdal. Hyvä ajaa ja lämmin talvel. Kateellisten ja essonbaarimiesten jorinoita ei kannata kovin pitkälle noteerata. - Peugeotisti
Kaikki pösöt ovat pösön omilla koneilla ( PSA-yhtymän) tai miten sen haluaa ottaa kun citikassa on samat koneet niin voidaan myös sanoa että kaikki citikat on omilla koneilla. Nykyisissä pösöissä voi olla seuraavat poikkeukset , uusi pienin pösö olikohan 107 on toyotan bensakoneella (sama auto kun toyotan ja citikan vastaava)diesel niissä on pösöltä.V6 dieselit tehdään englannissa Fordin tehtailla ja ovat osa dieselyhteistyötä Fordin kanssa. Isoimmissa pakettiautoissa voi olla Sofim-moottoreita, auto on sama kuin Fiat Ducato.
Tyttärellä on -96 mallin 406 1,8 koneella, ajettu 260 tuhatta ja hyvin pelannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770