Kertokaapa jolla kokemusta, kuinka paljon perintäfirmat antavat maksu aikaa vaik 250e vipille, jos ei pysty maksaan kerralla??
Mitä muita kuluja tulee??
Vipin Perintä
5
1110
Vastaukset
- mutta, mutta
Itse olen saanut tuolle summalle 3kk maksuaikaa eli kolmessa erässä maksoin. Laskuusi tulee ensin 1-2 huomautuslaskun kulut, kun siirtyy perintään on perimismaksu 21 e. Maksusuunnitelman tekeminen maksaa 30 e ja korot juoksee niin kauan kunnes laksu maksettu. Nämä olivat intrum justitian tiedot mutta eiköhän tuo perimismaksu ole alle 300e:n laskulle aina 21 e oli firma mikä tahansa. Ok-perintä ja Svea antavat jopa 6kk maksuaikaa. Lindorffista ei tietoa vielä. Odottelen hyväksytäänkö maksusuunnitelmani vai ei. Jostain olen kuullut että Lindorff olisi aikanihkeä firma. Saas nähdä.
Aktiv Kapital oli siinä mielessä paras että tekivät kanssani maksusuunnitelman ennen kuin meni edes perintään. Kyse oli ainalainan velasta. - minä86
lindorff ei jousta kovin paljoa. minulla oli 200e vippi,eli 240e maksamatta niin sain kahteen osaan. huomautuskulut n.10e,perimis 21e ja maksusuunnitelma oli vielä jotain. mutta riippuu kaiketi paikasta mistä olet ottanut. öö-evolving laina joustaa mun mielestä parhaiten!
- lindorff
Itse sain tehtyä 200 euron vipistä viiden kuukauden maksusuunnitelman.
- 000
Nythän on niin, että perintäfirma ei itse määrittele ehtoja, joita se saatavan perimisessä noudattavat vaan ohjeet tulevat toimeksiantajalta. Eri perintäfirmoilla on asiakkaina erilaisia yrityksiä ja jokaisen yrityksen osalta myös ohjeet ovat erilaisia. Kyse ei siis ole niinkään siitä kuka perii, vaan kenen saatavaa peritään.
- osdkfpoa
Totta puhut. Perintätoimisto ei itse päätä maksuehdoistam vaan raamit tulevat toimeksiantajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764