Olen kärsinyt nyt 10 päivää ylävatsakivusta, pahoinvoinnista, mahan turvotuksesta ja täyden olon tunteesta. Mulla on 4v diagnostisoitu refluksi tähystyksessä ja erinäisiä mahavaivoja on ollut koko ikäni. Olen nyt 33v nainen ja olen syönyt lanzoa 6pvä ilman apua. Yöt menee hyvin, särkyä on kyllä silloinkin vähän mutta päivät on pahemmat. Olen ollut viimeiset 2v kovassa stressissä, joten se varmaan vaikuttaa.
Tänään kävin lääkärissä uudestaan ja hän oli aivan ihmeissään kun lanzo ei ole vielä auttanut (tosiaan 6.päivä menossa lanzon suhteen) ja määräsi tähystykseen. Sanoi että luultavammin on kyse mahakatarrista mutta mahasyöpää ei voi poissulkea! Siis olen aivan paniikissa! Sanoi että se on harvinainen nuorilla, mutta että kyllä 30v sitä voi ilmetä. Hän sai mut kahta enemmän huolestuneeksi, olen muutenkin jossain määrin luulotautinen.
Voiko tosiaan nyt olla niin että tässä on kyse syövästä? Kiitos etukäteen!
Voivatko oireeni olla jotain vakavempaa?
2
558
Vastaukset
- lunkisti vaan
tiedän että odottaminen on ihan kamalaa. Mutta sulla on nyt kuitenkin hyvin asiat hoidossa, kun odottelet tähystykseen menoa.
Eli heität nyt vaan päättäväisesti kaikki kauhuskenaariot tulevaisuudesta veke ja elät tässä päivä kerrallaan. Ja yrität tehdä jokaisena päivänä jotain uutta kivaa ja hemmottelevaa. Kyllä asiat kulkevat omalla painollaan, ajallaan.
Tiedän että on vaikeaa katkaista huolestuneiden ajatusten kierre. Mutta se on helpottavinta. EHkä voit ajatella sitä, kun lekuri sanoi että se on harvinaista että olis syöpää, arveli mahakatarriksi.
pärjäile ja karkota huoli joka ei anna mitään rakentavaa ja iloista päivääsi nyt. - noo huh
Voi sentään. Toivottavasti ei ole sitä pahinta laatua kumminkaan. Lääkärisihän puhui, että tod näk mahakatarria.
Tuttavallani oli mahasyöpä, jota pitkään luultiin ja hoidettiin närästyksenä. Kuoli jotain parin vuoden päästä leikkauksesta jotain 38-vuotiaana. Harvinaista varmaankin niin nuorella, joten lääkäri ei osannut epäillä.
Muista, että sulla epäillään ensisijassa katarria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716