Olen über onnellinen

Den du bist was du isst

Olin yli vuosi sitten lähettänyt Rammstein fan arean kirjeen. Tänään 04.12.06 tuli kortti takaisin sieltä. Kortissa oli ryhmäkuva bändistä ja kaikkien jäsenten nimmarit. Olin luullut että sieltä ei enää mitää korttia tule, olin jo unohtanut koko asian.

8

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daß Sie sind, wer Sie sind

      ei mulla muuta.

      • Morgenstern

        Kiva... Harmi ku en osaa saksaa =( En voi lähettää mitään...


      • Morgenstern
        Morgenstern kirjoitti:

        Kiva... Harmi ku en osaa saksaa =( En voi lähettää mitään...

        Mihin osotteeseen se pitäisi lähettää ja monta postimerkkiä pitäisi laittaa? Pitääks sen olla saksaa? Jos ne vaik lähettäs mullekki kortin niin monta merkkiä siihen kuoreen pitäis laittaa?


      • Den du bist was du isst
        Morgenstern kirjoitti:

        Mihin osotteeseen se pitäisi lähettää ja monta postimerkkiä pitäisi laittaa? Pitääks sen olla saksaa? Jos ne vaik lähettäs mullekki kortin niin monta merkkiä siihen kuoreen pitäis laittaa?

        Minä kirjotin ihan englanniksi. 1 posti merkki muistaakesni. Sitten sulla pitää olla kansainvälinen vastauskuponki (saa postista, ja sieltä voit kysyä montako merkkiä saksaan tarvitaan) Sitten kirje kuoressa pitää olla sisällä kirjekuori missä on sinun oma osoite. että ne voi lähettäätakas. (ei posti merkkiä, he ostavat tällä kansainvälisellä vastauskupongilla merkin.) Elikkä tartet 2 kirjekuorta ja sen vastauskupongin. Voiihan sitä sitte panna sinne vaikka kirjeen. Osoite on:

        Rammstein Community
        Postfach 54 01 01
        D-10042 Berlin
        Germany

        Joss ei tajunnu niin voit lukea täältä:
        http://www.rammstein.com/Autogramme/


      • Den du bist was du isst
        Den du bist was du isst kirjoitti:

        Minä kirjotin ihan englanniksi. 1 posti merkki muistaakesni. Sitten sulla pitää olla kansainvälinen vastauskuponki (saa postista, ja sieltä voit kysyä montako merkkiä saksaan tarvitaan) Sitten kirje kuoressa pitää olla sisällä kirjekuori missä on sinun oma osoite. että ne voi lähettäätakas. (ei posti merkkiä, he ostavat tällä kansainvälisellä vastauskupongilla merkin.) Elikkä tartet 2 kirjekuorta ja sen vastauskupongin. Voiihan sitä sitte panna sinne vaikka kirjeen. Osoite on:

        Rammstein Community
        Postfach 54 01 01
        D-10042 Berlin
        Germany

        Joss ei tajunnu niin voit lukea täältä:
        http://www.rammstein.com/Autogramme/

        Niin unohdin mainita että se voi kestää aikakauan. Kesti yli vuoden ennen kuin minä sain vastauksen.


      • TILLintallin auch
        Den du bist was du isst kirjoitti:

        Minä kirjotin ihan englanniksi. 1 posti merkki muistaakesni. Sitten sulla pitää olla kansainvälinen vastauskuponki (saa postista, ja sieltä voit kysyä montako merkkiä saksaan tarvitaan) Sitten kirje kuoressa pitää olla sisällä kirjekuori missä on sinun oma osoite. että ne voi lähettäätakas. (ei posti merkkiä, he ostavat tällä kansainvälisellä vastauskupongilla merkin.) Elikkä tartet 2 kirjekuorta ja sen vastauskupongin. Voiihan sitä sitte panna sinne vaikka kirjeen. Osoite on:

        Rammstein Community
        Postfach 54 01 01
        D-10042 Berlin
        Germany

        Joss ei tajunnu niin voit lukea täältä:
        http://www.rammstein.com/Autogramme/

        Minkä kokoisen kirjekuoren sinne lähetit(joka tuli takaisin sulle)?


      • Den du bist was du isst
        TILLintallin auch kirjoitti:

        Minkä kokoisen kirjekuoren sinne lähetit(joka tuli takaisin sulle)?

        Normaalin kokosen. tavallinen kirjekuori. Mutta se kun meni sinne oli vähän isompi.


    • rammaritar

      se on kestänyt siksikin, jos ovat olleet vielä kiertueella, levyttämässä tms. ja onhan Richardilla ainakin ollut sivuprojekti. ja luulenpa että kyselyitä ja pyyntöjäkin tulee solkenaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe