Olin yli vuosi sitten lähettänyt Rammstein fan arean kirjeen. Tänään 04.12.06 tuli kortti takaisin sieltä. Kortissa oli ryhmäkuva bändistä ja kaikkien jäsenten nimmarit. Olin luullut että sieltä ei enää mitää korttia tule, olin jo unohtanut koko asian.
Olen über onnellinen
8
1115
Vastaukset
- daß Sie sind, wer Sie sind
ei mulla muuta.
- Morgenstern
Kiva... Harmi ku en osaa saksaa =( En voi lähettää mitään...
- Morgenstern
Morgenstern kirjoitti:
Kiva... Harmi ku en osaa saksaa =( En voi lähettää mitään...
Mihin osotteeseen se pitäisi lähettää ja monta postimerkkiä pitäisi laittaa? Pitääks sen olla saksaa? Jos ne vaik lähettäs mullekki kortin niin monta merkkiä siihen kuoreen pitäis laittaa?
- Den du bist was du isst
Morgenstern kirjoitti:
Mihin osotteeseen se pitäisi lähettää ja monta postimerkkiä pitäisi laittaa? Pitääks sen olla saksaa? Jos ne vaik lähettäs mullekki kortin niin monta merkkiä siihen kuoreen pitäis laittaa?
Minä kirjotin ihan englanniksi. 1 posti merkki muistaakesni. Sitten sulla pitää olla kansainvälinen vastauskuponki (saa postista, ja sieltä voit kysyä montako merkkiä saksaan tarvitaan) Sitten kirje kuoressa pitää olla sisällä kirjekuori missä on sinun oma osoite. että ne voi lähettäätakas. (ei posti merkkiä, he ostavat tällä kansainvälisellä vastauskupongilla merkin.) Elikkä tartet 2 kirjekuorta ja sen vastauskupongin. Voiihan sitä sitte panna sinne vaikka kirjeen. Osoite on:
Rammstein Community
Postfach 54 01 01
D-10042 Berlin
Germany
Joss ei tajunnu niin voit lukea täältä:
http://www.rammstein.com/Autogramme/ - Den du bist was du isst
Den du bist was du isst kirjoitti:
Minä kirjotin ihan englanniksi. 1 posti merkki muistaakesni. Sitten sulla pitää olla kansainvälinen vastauskuponki (saa postista, ja sieltä voit kysyä montako merkkiä saksaan tarvitaan) Sitten kirje kuoressa pitää olla sisällä kirjekuori missä on sinun oma osoite. että ne voi lähettäätakas. (ei posti merkkiä, he ostavat tällä kansainvälisellä vastauskupongilla merkin.) Elikkä tartet 2 kirjekuorta ja sen vastauskupongin. Voiihan sitä sitte panna sinne vaikka kirjeen. Osoite on:
Rammstein Community
Postfach 54 01 01
D-10042 Berlin
Germany
Joss ei tajunnu niin voit lukea täältä:
http://www.rammstein.com/Autogramme/Niin unohdin mainita että se voi kestää aikakauan. Kesti yli vuoden ennen kuin minä sain vastauksen.
- TILLintallin auch
Den du bist was du isst kirjoitti:
Minä kirjotin ihan englanniksi. 1 posti merkki muistaakesni. Sitten sulla pitää olla kansainvälinen vastauskuponki (saa postista, ja sieltä voit kysyä montako merkkiä saksaan tarvitaan) Sitten kirje kuoressa pitää olla sisällä kirjekuori missä on sinun oma osoite. että ne voi lähettäätakas. (ei posti merkkiä, he ostavat tällä kansainvälisellä vastauskupongilla merkin.) Elikkä tartet 2 kirjekuorta ja sen vastauskupongin. Voiihan sitä sitte panna sinne vaikka kirjeen. Osoite on:
Rammstein Community
Postfach 54 01 01
D-10042 Berlin
Germany
Joss ei tajunnu niin voit lukea täältä:
http://www.rammstein.com/Autogramme/Minkä kokoisen kirjekuoren sinne lähetit(joka tuli takaisin sulle)?
- Den du bist was du isst
TILLintallin auch kirjoitti:
Minkä kokoisen kirjekuoren sinne lähetit(joka tuli takaisin sulle)?
Normaalin kokosen. tavallinen kirjekuori. Mutta se kun meni sinne oli vähän isompi.
- rammaritar
se on kestänyt siksikin, jos ovat olleet vielä kiertueella, levyttämässä tms. ja onhan Richardilla ainakin ollut sivuprojekti. ja luulenpa että kyselyitä ja pyyntöjäkin tulee solkenaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483