Olen über onnellinen

Den du bist was du isst

Olin yli vuosi sitten lähettänyt Rammstein fan arean kirjeen. Tänään 04.12.06 tuli kortti takaisin sieltä. Kortissa oli ryhmäkuva bändistä ja kaikkien jäsenten nimmarit. Olin luullut että sieltä ei enää mitää korttia tule, olin jo unohtanut koko asian.

8

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daß Sie sind, wer Sie sind

      ei mulla muuta.

      • Morgenstern

        Kiva... Harmi ku en osaa saksaa =( En voi lähettää mitään...


      • Morgenstern
        Morgenstern kirjoitti:

        Kiva... Harmi ku en osaa saksaa =( En voi lähettää mitään...

        Mihin osotteeseen se pitäisi lähettää ja monta postimerkkiä pitäisi laittaa? Pitääks sen olla saksaa? Jos ne vaik lähettäs mullekki kortin niin monta merkkiä siihen kuoreen pitäis laittaa?


      • Den du bist was du isst
        Morgenstern kirjoitti:

        Mihin osotteeseen se pitäisi lähettää ja monta postimerkkiä pitäisi laittaa? Pitääks sen olla saksaa? Jos ne vaik lähettäs mullekki kortin niin monta merkkiä siihen kuoreen pitäis laittaa?

        Minä kirjotin ihan englanniksi. 1 posti merkki muistaakesni. Sitten sulla pitää olla kansainvälinen vastauskuponki (saa postista, ja sieltä voit kysyä montako merkkiä saksaan tarvitaan) Sitten kirje kuoressa pitää olla sisällä kirjekuori missä on sinun oma osoite. että ne voi lähettäätakas. (ei posti merkkiä, he ostavat tällä kansainvälisellä vastauskupongilla merkin.) Elikkä tartet 2 kirjekuorta ja sen vastauskupongin. Voiihan sitä sitte panna sinne vaikka kirjeen. Osoite on:

        Rammstein Community
        Postfach 54 01 01
        D-10042 Berlin
        Germany

        Joss ei tajunnu niin voit lukea täältä:
        http://www.rammstein.com/Autogramme/


      • Den du bist was du isst
        Den du bist was du isst kirjoitti:

        Minä kirjotin ihan englanniksi. 1 posti merkki muistaakesni. Sitten sulla pitää olla kansainvälinen vastauskuponki (saa postista, ja sieltä voit kysyä montako merkkiä saksaan tarvitaan) Sitten kirje kuoressa pitää olla sisällä kirjekuori missä on sinun oma osoite. että ne voi lähettäätakas. (ei posti merkkiä, he ostavat tällä kansainvälisellä vastauskupongilla merkin.) Elikkä tartet 2 kirjekuorta ja sen vastauskupongin. Voiihan sitä sitte panna sinne vaikka kirjeen. Osoite on:

        Rammstein Community
        Postfach 54 01 01
        D-10042 Berlin
        Germany

        Joss ei tajunnu niin voit lukea täältä:
        http://www.rammstein.com/Autogramme/

        Niin unohdin mainita että se voi kestää aikakauan. Kesti yli vuoden ennen kuin minä sain vastauksen.


      • TILLintallin auch
        Den du bist was du isst kirjoitti:

        Minä kirjotin ihan englanniksi. 1 posti merkki muistaakesni. Sitten sulla pitää olla kansainvälinen vastauskuponki (saa postista, ja sieltä voit kysyä montako merkkiä saksaan tarvitaan) Sitten kirje kuoressa pitää olla sisällä kirjekuori missä on sinun oma osoite. että ne voi lähettäätakas. (ei posti merkkiä, he ostavat tällä kansainvälisellä vastauskupongilla merkin.) Elikkä tartet 2 kirjekuorta ja sen vastauskupongin. Voiihan sitä sitte panna sinne vaikka kirjeen. Osoite on:

        Rammstein Community
        Postfach 54 01 01
        D-10042 Berlin
        Germany

        Joss ei tajunnu niin voit lukea täältä:
        http://www.rammstein.com/Autogramme/

        Minkä kokoisen kirjekuoren sinne lähetit(joka tuli takaisin sulle)?


      • Den du bist was du isst
        TILLintallin auch kirjoitti:

        Minkä kokoisen kirjekuoren sinne lähetit(joka tuli takaisin sulle)?

        Normaalin kokosen. tavallinen kirjekuori. Mutta se kun meni sinne oli vähän isompi.


    • rammaritar

      se on kestänyt siksikin, jos ovat olleet vielä kiertueella, levyttämässä tms. ja onhan Richardilla ainakin ollut sivuprojekti. ja luulenpa että kyselyitä ja pyyntöjäkin tulee solkenaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe