AHDISTAA

Vesimies(N)

En tajua...olen tässä tutustunut erääseen Härkä-mieheen ja siis se tässä hullua onkin että mies on kaikin puolin mukava, fiksu, ok näköinen, kiinnostunut samoista asioista kuin minäkin, MUTTA..AHDISTAA jo tässä vaiheessa koko kuvio. Mies on aidosti kiinnostunut, ehdottelee tapaamisia ja laittaa viestiä usein. Itse ihmettelen omaa käytöstäni kun ei siis sytytä niin ei. Kai se sitten on niin että naiset kiinnostuu vain "rentuista" ja ne kunnon miehet jätetään sit jonneki kadulle...

12

1299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen vesimies N

      Taitaa olla niin, että härkä ahdistaa vesimiestä. Niin kävi minullekin. Sitä ei oikein pysty tajuamaan eikä selittämään. Monta vuotta vietin härän kanssa, kunnes vihdoin päätin, että minulle riittää.

      Oloni on nykyään kuin eri maailmasta. On kuin olisi huomattavasti paljon parempi hengittää.
      Älä sekaannu häneen, pääset paljon helpommalla.

      • Vesimies(N)

        taitaa olla juu fiksuinta olla sekaantumatta...tässä juuri mietin miten sen sille sanon...kiitos kun vastailit :) jatkoja sulle!!!


    • vesiNainen

      Aivan uskomatonta että kirjoitit just niin kuin itse nyt ajattelen!! Härkämies, ihana ja kunnollinen mutta kun puuttuu se jokin.. Ärsyttävää että aina ihastun vain miehiin jotka vetävät fyysisesti puoleensa mutta eivät ole sitoutumiskykyisiä / -halusia ja aiheuttavat lopulta vaan sydänsuruja, ja kun kunnon mies osuu kohdalle niin ei vaan sytytä.. Minussako vika?

      • Vesimies(N)

        Oot oikeessa, että sellaset miehet vetää puoleensa jotka sytyttää fyysisellä tasolla eivätkä siis ole sitoutumishaluisia. Tosin en tiedä itsekään haluisinko sitoutua ainoastaan fyysisesti viehättävään mieheen. En tiedä onko sinussa tai minussa vika, tuskin. Luulen että se oikea ei vain ole vielä osunut kohdalle. Tai siis haluan uskoa siihen. Vietin tossa yhden illan erään fyysisesti vetävän miehen kanssa tossa pari päivää sitten ja se tässä onkin nyt että kun olen nyt mun ajatusten kanssa aivan pihalla...järkeähän siinä EI olisi lähteä siihen kuvioon mukaan ja sitten itkeä kun homma kusee. Samalla tämä ns. "kunnon mies" laittelee viestiä ja juttelee mukavia kun taas tämä fyysisesti vetävä tapaus esittää viileää ja välinpitämätöntä vaikka tietää itsekin että oli enemmänkuin hauska ilta silloin pari päivää sitten..argh! Ja vaikea arvata kumpi tässä mua kiinnostaa, niin, se hankalampi tapaus Mr.Vetovoima...noh, se hyvä puoli tässä on että ompahan ainakin vara mistä valita...*ihan pihalla*


      • Miiiira
        Vesimies(N) kirjoitti:

        Oot oikeessa, että sellaset miehet vetää puoleensa jotka sytyttää fyysisellä tasolla eivätkä siis ole sitoutumishaluisia. Tosin en tiedä itsekään haluisinko sitoutua ainoastaan fyysisesti viehättävään mieheen. En tiedä onko sinussa tai minussa vika, tuskin. Luulen että se oikea ei vain ole vielä osunut kohdalle. Tai siis haluan uskoa siihen. Vietin tossa yhden illan erään fyysisesti vetävän miehen kanssa tossa pari päivää sitten ja se tässä onkin nyt että kun olen nyt mun ajatusten kanssa aivan pihalla...järkeähän siinä EI olisi lähteä siihen kuvioon mukaan ja sitten itkeä kun homma kusee. Samalla tämä ns. "kunnon mies" laittelee viestiä ja juttelee mukavia kun taas tämä fyysisesti vetävä tapaus esittää viileää ja välinpitämätöntä vaikka tietää itsekin että oli enemmänkuin hauska ilta silloin pari päivää sitten..argh! Ja vaikea arvata kumpi tässä mua kiinnostaa, niin, se hankalampi tapaus Mr.Vetovoima...noh, se hyvä puoli tässä on että ompahan ainakin vara mistä valita...*ihan pihalla*

        voin kertoa että ei sulla ole kauaa mistä valita. itse olen ollut USEIN samassa tilanteessa ja aina jäänyt roikkumaan sen vetovoimaisemman perään joka on viileän etäinen. hyvinkin pian huomaat olevasi yksin tasan 0 mistä valita sydän hajalla koska se vetovoimainen viileä ei ollut tosissaan kiinnostunut sinusta ja jatkoi seikkailujaan toisten naisten parissa ja se kunnollinen antoi periksi aikoja sitten ja löysi itselleen toisen kunnollisen. tästä voin laittaa vaikka pääni pantiksi. en yritä kertoa sulle mitä sun tulisi tehdä, ei ole auttanut mullakaan ikinä. mutta voin kertoa että näin tulee käymään.


      • Vesimies(N)
        Miiiira kirjoitti:

        voin kertoa että ei sulla ole kauaa mistä valita. itse olen ollut USEIN samassa tilanteessa ja aina jäänyt roikkumaan sen vetovoimaisemman perään joka on viileän etäinen. hyvinkin pian huomaat olevasi yksin tasan 0 mistä valita sydän hajalla koska se vetovoimainen viileä ei ollut tosissaan kiinnostunut sinusta ja jatkoi seikkailujaan toisten naisten parissa ja se kunnollinen antoi periksi aikoja sitten ja löysi itselleen toisen kunnollisen. tästä voin laittaa vaikka pääni pantiksi. en yritä kertoa sulle mitä sun tulisi tehdä, ei ole auttanut mullakaan ikinä. mutta voin kertoa että näin tulee käymään.

        Olet ihan oikeassa, luulisin. Ja tässä vaiheessa jos missä vaiheessa mun tulis tehdä se ratkaisu ja valita se kunnollisempi tapaus. Mutta kun sitä kuvittelee että mitä jos sittenkin se renttu olis ollu se oikea...aaarghhh...


    • Crimson_Sorrow

      On tää vesimiesnaisen elämä välillä kummaa ja vaikeeta..! (Tai onhan se kaikilla ihmisillä, mut luulisin liittyvän erityisesti vesimieheen;)

      Mulla kans tilanne, et kunnolliselta ja kiltiltä vaikuttava leijonamies jaksaa pommittaa ja ehdottaa tapaamisia jne. mutta ei vaan sytytä :( Niinä kertoina, kun ollaan tavattu, niin hänen kanssaan on kyllä ollut ihan mielenkiintoista keskustella, on ollut kiltti ja huomaavainen, siis kaikin puolin hyvä tyyppi..MUTTA kun ei vaan fyysisesti sytytä..! Mun ei oo tehny yhtään mieli koskettaa/hyväillä häntä, suudelmista puhumattakaan!! Vaikka ihan ok. näköinen onkin..

      Sitten tää herra Kaksonen..! Hän on kuin taivaasta karkoitettu enkeli, vaaleine, pitkine hiuksineen ja viattomine pitkäripsisine silmineen..Pelkkä ajatuskin hänestä saa kylmät väreet kulkemaan..Seksiä meidän välillä ei ole ollut, eikä olla suudeltukaan, koska olen kokemattomuuttani jänistänyt, mutta hyväilyjä on vaihdettu...:) Kun hänen vieressään istuu tekee koko ajan mieli koskettaa..Ekoillakin treffeillä mietin pääni puhki, että uskallanko tehdä aloitteen ja ottaa hänen kätensä käteeni..No uskalsinhan ja taivashan siitä mulle aukeni huoh.

      Tää Kaksonen on kuitenkin tyypillinen horoskooppinsa edustaja; levoton tuuliviiri, joka haluaa seikkailla ja vipeltää vapaana kuin taivaanlintu :( Sydämeni tässä ennen pitkää särjen, mutta elämä on ;)

      Oon miettiny, että kiinnostukseni kaksosmieheen saattaakin johtua juuri vesimiehen alitajuisesta vapaudenkaipuusta;tiedostan, että tuo mies ei ainakaan sido minua ja haaveilen "vapaasta ja intohimoisesta romanssista.."

      Leijona on liian lämminsydäminen, tasainen ja tylsän rauhallinen. Hänessä ei ole haastetta eikä mielenkiintoisuutta :(

      Voi elämää, voi meitä Vesimiehiä ;)

      • Vesimies(N)

        Niiiiin, tutun kuullosta toi sun tekstisi. Mäkin tässä siis painin mr.kunnollisen ja mr.rentun välillä. Tämän mr.kunnollisen (joka on siis tutun ja turvallisen tylsä ja liian kiltti härkä) kanssa olo on ahdistava koska hänellä on minua kohtaan tunteita ja mulla ei ole sitten pienintäkään kiinnostusta häntä kohtaan. Se tyyppi ei vaan sytytä just sillä fyysisellä tasolla ei sitten yhtään, ahdistaa todella. Ei tee mieli koskettaa eikä yhtään mitään missä hänet pitäisi päästää lähelle. MUTTA, tämä mr.renttu (taitaa muuten olla vaaka horoskoopiltaan, en ole varma) siis on aivan ihanan villi ja vapaa tapaus. Hän käyttäytyy just niin äijämäisesti että se kiinnostaa. Meillä oli jonkunen viikko sitten aivan älyttömän hauska lauantai-ilta ja -yö. Käytiin parilla, joka vähän riistäytyi käsistä...voi elämä mikä mies. Koko tämän syksyn mitä olen hänet tuntenut olen salaa haaveillut saavani koskettaa häntä jollain tapaa ja silloin muutama viikko sitten sainkin. Ja voi että miten se oli ihanaa, mutta silti tiedän hakkaavani päätä seinään jos lähden tämän mr.rentun pelinappulaksi. Vakavaa suhdetta tämä mr.renttu ei kai halua, ja en tiedä haluanko minäkään, koska vesimies siis olen...hitsi ku tää on vaikeeta. Taidan sanoa tälle härkä-miehelle siis mr.kunnolliselle tänään että ei nyt vaan kiinnosta. Hän on meinaa alkanut nyt oikeen piinaamaan mua ja pommittaa mua kysymyksillä. Hän on saanut päähänsä että tunnen jotain häntä kohtaan enkä uskalla sanoa sitä. Ja juttu on todellakin niin että en vaan kertakaikkiaan tunne mitään "sellasta" tätä kundia kohtaan. Yök! Mites, Crimson_Sorrow onko sulla tilanne yhtään selvempi? :)


      • Crimson_Sorrow
        Vesimies(N) kirjoitti:

        Niiiiin, tutun kuullosta toi sun tekstisi. Mäkin tässä siis painin mr.kunnollisen ja mr.rentun välillä. Tämän mr.kunnollisen (joka on siis tutun ja turvallisen tylsä ja liian kiltti härkä) kanssa olo on ahdistava koska hänellä on minua kohtaan tunteita ja mulla ei ole sitten pienintäkään kiinnostusta häntä kohtaan. Se tyyppi ei vaan sytytä just sillä fyysisellä tasolla ei sitten yhtään, ahdistaa todella. Ei tee mieli koskettaa eikä yhtään mitään missä hänet pitäisi päästää lähelle. MUTTA, tämä mr.renttu (taitaa muuten olla vaaka horoskoopiltaan, en ole varma) siis on aivan ihanan villi ja vapaa tapaus. Hän käyttäytyy just niin äijämäisesti että se kiinnostaa. Meillä oli jonkunen viikko sitten aivan älyttömän hauska lauantai-ilta ja -yö. Käytiin parilla, joka vähän riistäytyi käsistä...voi elämä mikä mies. Koko tämän syksyn mitä olen hänet tuntenut olen salaa haaveillut saavani koskettaa häntä jollain tapaa ja silloin muutama viikko sitten sainkin. Ja voi että miten se oli ihanaa, mutta silti tiedän hakkaavani päätä seinään jos lähden tämän mr.rentun pelinappulaksi. Vakavaa suhdetta tämä mr.renttu ei kai halua, ja en tiedä haluanko minäkään, koska vesimies siis olen...hitsi ku tää on vaikeeta. Taidan sanoa tälle härkä-miehelle siis mr.kunnolliselle tänään että ei nyt vaan kiinnosta. Hän on meinaa alkanut nyt oikeen piinaamaan mua ja pommittaa mua kysymyksillä. Hän on saanut päähänsä että tunnen jotain häntä kohtaan enkä uskalla sanoa sitä. Ja juttu on todellakin niin että en vaan kertakaikkiaan tunne mitään "sellasta" tätä kundia kohtaan. Yök! Mites, Crimson_Sorrow onko sulla tilanne yhtään selvempi? :)

        Vai Vaakamies taitaa hän olla ;) Eipä ole sitten ihme, että kiinnostaa; vaaka, vesimies ja kaksonenhan ovat kaikki ilman merkkejä..Sanotaanhan, että saman elementin merkit tulevat parhaiten keskenään toimeen :) Ehkäpä sinuakin viehättää juuri hänen samankaltainen vapaudenkaipuu ja riippumattomuus :)?

        Ihanaa kuulla, että teillä on ollut kaunis yhteinen hetki :) Toi on just parasta, että kun on kauan haaveillut jostain ja sitten kun se vihdosta viimein toteutuu, niin voi että sitä auvoa ja onnea :D

        Mietin, että ehkäpä siinä onkin osittain juuri se epävarmuus ja saavuttamattomuus, joka kiehtoo..Ihminenhän tyypillisesti haluaa aina sitä, mitä ei voi saada :( Mulla on kans paha tilanne, kun en oikeestaan ittekään tiedä, mitä haluan :( Metsästän nyt tota kaksosta, koska hän on muodostunut mielikuvissani "tavoittelemisen arvoiseksi saaliiksi.." Olen miettinyt, että jos saisinkin hänet, niin lopahtaisiko kiinnostukseni siihen ja ettisin uuden saalistettavan..En tiedä? Vaikeaa on tämä..!

        Ymmärrän, että et ole kiinnostunut härästä, koska häräthän ovat maaelementin merkkejä, siis melko epäsopivia ilmalle. Nehän ovat juuri semmoisia kotiuskollisia, tapoihin ja perinteisiin nojaavia tylsiä materialisteja. Miettivät vain ruokaa ja muita maallisia mukavuuksia :( Näin kärjistääkseni :) Me ilman merkithän kaipaamme jotain elämää suurempaa, kaikki vanhat rajat ja perinteet rikkovaa, uutta ja ennenkokematonta :)

        Ärsyttävää, jos vielä pommittaa ja tenttaa olemattomista tunteista, höh! Se leijona ei onneks oo saanu ainakaan vielä päähänsä, et mulla olis sitä kohtaan jotain tunteita. Eikä se nyt oo vähään aikaan ottanu yhteyttä. Kai otti nokkiinsa, kun näki mut baarissa juttelemassa monien miesten kanssa, mut just sen seurassa en jaksanu olla.

        Mut tää kaksonen on edelleen iso kysymysmerkki. Itseasiassa ootan just tällä hetkellä, et se vastais mun viestiin :( Oon kysyny siltä, et voitasko nähä huomenna tai viikonloppuna, mut herra ei oo viä vaivautunu vastaan, vaikka lähetin jo aamulla viestin. Sillä kestää aina oma aikansa vastata. Tässä meiän "suhteessa" mää oon muutenkin AINA saanu olla se aloitteentekijä, treffeille pyytäjä ja kuulumisien kyselijä :( Aina se kuitenkin on vastannu ja tälleen. Mut enpä tiedä onko sen kummemmin kiinostunu, luultavasti ei. Noh pidän siihen yhteyttä aikani, kunnes äkkään jotain kiinnostavampaa. Tähän ikään mennessä kukaan ei tosin oo mua noin paljon sävähdyttäny. Ja sehän ei pelaa, joka pelkää ;) Sen seurassa on aina niin mahtavaa ;)Tunnen itseni naiseksi :)Syvällä vapaudenkaipuisen sydämen pohjalla tunnen kai kuitenkin halua olla vain tämän yhden ihanuuden kanssa.

        Mites tää teiän juttu muuten? Millasta on yhteydenpito..Molemminpuolista vai yksipuolista..? Onko tilanne härkämiehen kans yhtään setviytyny? :)


      • Vesimies(N)
        Crimson_Sorrow kirjoitti:

        Vai Vaakamies taitaa hän olla ;) Eipä ole sitten ihme, että kiinnostaa; vaaka, vesimies ja kaksonenhan ovat kaikki ilman merkkejä..Sanotaanhan, että saman elementin merkit tulevat parhaiten keskenään toimeen :) Ehkäpä sinuakin viehättää juuri hänen samankaltainen vapaudenkaipuu ja riippumattomuus :)?

        Ihanaa kuulla, että teillä on ollut kaunis yhteinen hetki :) Toi on just parasta, että kun on kauan haaveillut jostain ja sitten kun se vihdosta viimein toteutuu, niin voi että sitä auvoa ja onnea :D

        Mietin, että ehkäpä siinä onkin osittain juuri se epävarmuus ja saavuttamattomuus, joka kiehtoo..Ihminenhän tyypillisesti haluaa aina sitä, mitä ei voi saada :( Mulla on kans paha tilanne, kun en oikeestaan ittekään tiedä, mitä haluan :( Metsästän nyt tota kaksosta, koska hän on muodostunut mielikuvissani "tavoittelemisen arvoiseksi saaliiksi.." Olen miettinyt, että jos saisinkin hänet, niin lopahtaisiko kiinnostukseni siihen ja ettisin uuden saalistettavan..En tiedä? Vaikeaa on tämä..!

        Ymmärrän, että et ole kiinnostunut härästä, koska häräthän ovat maaelementin merkkejä, siis melko epäsopivia ilmalle. Nehän ovat juuri semmoisia kotiuskollisia, tapoihin ja perinteisiin nojaavia tylsiä materialisteja. Miettivät vain ruokaa ja muita maallisia mukavuuksia :( Näin kärjistääkseni :) Me ilman merkithän kaipaamme jotain elämää suurempaa, kaikki vanhat rajat ja perinteet rikkovaa, uutta ja ennenkokematonta :)

        Ärsyttävää, jos vielä pommittaa ja tenttaa olemattomista tunteista, höh! Se leijona ei onneks oo saanu ainakaan vielä päähänsä, et mulla olis sitä kohtaan jotain tunteita. Eikä se nyt oo vähään aikaan ottanu yhteyttä. Kai otti nokkiinsa, kun näki mut baarissa juttelemassa monien miesten kanssa, mut just sen seurassa en jaksanu olla.

        Mut tää kaksonen on edelleen iso kysymysmerkki. Itseasiassa ootan just tällä hetkellä, et se vastais mun viestiin :( Oon kysyny siltä, et voitasko nähä huomenna tai viikonloppuna, mut herra ei oo viä vaivautunu vastaan, vaikka lähetin jo aamulla viestin. Sillä kestää aina oma aikansa vastata. Tässä meiän "suhteessa" mää oon muutenkin AINA saanu olla se aloitteentekijä, treffeille pyytäjä ja kuulumisien kyselijä :( Aina se kuitenkin on vastannu ja tälleen. Mut enpä tiedä onko sen kummemmin kiinostunu, luultavasti ei. Noh pidän siihen yhteyttä aikani, kunnes äkkään jotain kiinnostavampaa. Tähän ikään mennessä kukaan ei tosin oo mua noin paljon sävähdyttäny. Ja sehän ei pelaa, joka pelkää ;) Sen seurassa on aina niin mahtavaa ;)Tunnen itseni naiseksi :)Syvällä vapaudenkaipuisen sydämen pohjalla tunnen kai kuitenkin halua olla vain tämän yhden ihanuuden kanssa.

        Mites tää teiän juttu muuten? Millasta on yhteydenpito..Molemminpuolista vai yksipuolista..? Onko tilanne härkämiehen kans yhtään setviytyny? :)

        Vai sellasta sulla. Aika mielenkiintonen tilanne. Toivottavasti se vastaa sun viestiin. :) Mä sanoin tälle Härkä-miehelle että ei kiinnosta. Sanoin sen todella suoraan. Ei ymmärtänyt kerrasta. Sanoin toisen kerran vielä suoremmin. Se heittäyty marttyyriksi ja alko syyttelemään ja kieriskelemään itsesäälissä. Musta vaikutti aika epätoivoselta käytökseltä. Ei mua vaan jaksa kiinnostaa enää mitä se miettii. Sanoi menevänsä sitten itkemään kun meijän keskustelu on ohi. HUH HUH mitä itsesäälissä rypemistä ja läheisriippuvuutta. Ei me oltu tapailtu ku TODELLA vähän aikaa. Siks oon niin välinpitämätön sen käyttäytymisen suhteen. Mutta tämän kiinnostavan miehen kodalla...noh, meillä yhteydenpito on kyllä enemmän mun aloitteesta, mutta viimeaikoina sekin on jonkun verran ottanu yhteyttä. En tiedä mitä se musta haluaa. Onneksi mulla on se yksi asia mitä muistella... :) Eli tällä hetkellä ei uutta sen komistuksen kohdalla. Katsotaan päivä kerrallaan. Pidän silti jalat maassa enkä todellakaan tukeudu sen miehen varaan, ku se on sellanen tyypillinen renttu. Hih!


      • Crimson_Sorrow
        Vesimies(N) kirjoitti:

        Vai sellasta sulla. Aika mielenkiintonen tilanne. Toivottavasti se vastaa sun viestiin. :) Mä sanoin tälle Härkä-miehelle että ei kiinnosta. Sanoin sen todella suoraan. Ei ymmärtänyt kerrasta. Sanoin toisen kerran vielä suoremmin. Se heittäyty marttyyriksi ja alko syyttelemään ja kieriskelemään itsesäälissä. Musta vaikutti aika epätoivoselta käytökseltä. Ei mua vaan jaksa kiinnostaa enää mitä se miettii. Sanoi menevänsä sitten itkemään kun meijän keskustelu on ohi. HUH HUH mitä itsesäälissä rypemistä ja läheisriippuvuutta. Ei me oltu tapailtu ku TODELLA vähän aikaa. Siks oon niin välinpitämätön sen käyttäytymisen suhteen. Mutta tämän kiinnostavan miehen kodalla...noh, meillä yhteydenpito on kyllä enemmän mun aloitteesta, mutta viimeaikoina sekin on jonkun verran ottanu yhteyttä. En tiedä mitä se musta haluaa. Onneksi mulla on se yksi asia mitä muistella... :) Eli tällä hetkellä ei uutta sen komistuksen kohdalla. Katsotaan päivä kerrallaan. Pidän silti jalat maassa enkä todellakaan tukeudu sen miehen varaan, ku se on sellanen tyypillinen renttu. Hih!

        No on varmaan helpottunut olo, kun sait sanottua sille suoraan:)Toivottavasti nyt viimestään ymmärtää ja lakkaa piirittämästä..! Tosi ärsyttävää tommonen itsesäälissä pyöriskely ja läheisriippuvuus..Ei ihme, jos rupee vapaudenkaipuisena ihmisenä rasittamaan..! Jokainen ihminen on kuitenkin loppupeleissä vastuussa vaan ittestään, eikä voi ruveta elään tollai toisen kautta. Sehän ois luultavasti vaan pahentunu suhteen myötä ja tommoset läheisriippuvaiset ihmiset voi olla jopa vaarallisia :( Kuulostaa jotenkin psykoottiselta luonteelta. Ties mitä sairasta olis saanu päähänsä, jos olisitte jatkanu suhdetta. Mutta hyvä näin :)

        Se hurmaava kaksonen vastas sitten vihdosta viimein mun viestiin :) Sovittiin tapaaminen sillai rennossa meiningissä; hengattiin kaupungilla ja seikkailtiin vähän sielä sun täällä. Mun piti mennä loppuillasta vielä sen kämpille, mut kun huomasin, että se oli tosi väsyny, niin ajattelin olla hienovarainen ja sanoin sille, et mene vaan nukkuun univelat pois, etten viitti tulla sua häiritteen. Ehdotin toista kertaa ja se sano jotain tyyliin "juu kattellaan..?" Lähin siitä sit yksin baariin jatkaan iltaa, kun oli vähän semmonen tyhjä fiilis, että oli pakko´saada piristystä, eikä jaksanu mennä yksin kotiin pohdiskelemaan syntyjä syviä.

        Itse saan kans voimaa jaksaa, kun ajattelen niitä meiän paria yhteistä hetkeä..Sitä jaksaa toivoa parempaa huomista ja että tästä vielä kehittyisi ajan kanssa jotain..Hiljaa hyvä tulee :)Ja ikinä ei tiedä, mitä ihanuuksia tulevaisuus tuo tullessaan :)

        Sulla on hyvä asenne, kun katsot päivän kerrallaan ja et tukeudu sen miehen varaan. Ei kannatakaan. Mulla on semmonen asenne, et elän koko ajan omaa elämääni ja tapailen miehiä, mutta aina mulla tulee olemaan paikka sydämessä tälle yhelle miehelle..Ehkä vielä joku päivä...Noh toivossa on hyvä elää ;)(niin ja uskossa kuolla;)

        Tsemppiä sun ja tän miehen suhteseen!


    • todella

      tuttua. heh. semmoisia me ollaan! alkuun kiinnostus kymppi, sittenkun miehen kiinnostus herää, alkaa ahdistus.. ei ei ei seurustelulle! pelottaa sitoudunko koskaan...
      t veskarinainen 23

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe