rasiamargariineista ainakin floraan on lisätty a-vitamiinia. Onkohan sitä haitallisia määriä? Itse olen käyttänyt koko alkuraskauden vihreää floraa.
Toinen juttu mistä kyselisin, on erilaiset siemenet, pähkinät yms. Onko niistä erityistä suositusta?
margariineista
7
514
Vastaukset
En ihan oikeasti halua nyt mitenkään sinulle olla ilkeä tai aiheuttaa pahaa mieltä. Ymmärrän toki, että lapsensa eteen tekee mitä vaan ja haluaa antaa vain parasta(niin minäkin!). Mutta ehkä itsekin osaat vastata omaan kysymykseesi, onko margariini haitallista ? Jos olet epävarma, niin voin kertoa, että ei ole. A-vitamiinia täytyy saada erittäin runsaasti, että sitä rupeaisi kertymään elimistöön.
Koitathan nyt pitää suhteellisuudentajun huolenaihessa, stressikään ei tee teille kummallekaan hyvää. Onnellista odotusta! - *ei käsitä*
Mistä teitä sikiää? Ei millään pahalla, mutta kyllä sulla tulee olemaan hemmetin rankkaa sitten sen lapsen kanssa jos olet noin vainoharhainen etkä luota omaan järkeesi.... Onnea vaan valitsemallesi tielle!
- taas ***
Siis olen tuo ensimmäinen vastaaja. Mielipide tavallaan sama, mutta huomaa esitystapa. Tuommoinen negatiivinen sävy todella ottaa päähän. Mitä hyötyä kuvittelette tuollaisen sävyn vastauksista olevan. Ihmisiä voi kohdella ystävällisesti ja kunnioittavasti, vaikka ei naamatusten ollakaan.
- tietää...
Margariinien vaikutuksesta sikiöön en osaa sanoa, mutta ei margariinien syöminen välttämättä ole terveellistä muutenkaan. Leivän päälle kannattaa sipaista kasviöljyä margariinin sijaan ja syödä tosiaan pähkinöitä ja siemeniä hiukan joka päivä, niin saa hyviä rasvoja.
- ei suositella
lainkaan raskauden aikana.
- meppe
tajusin vasta myöhemmin että yhdessä sekaleivässä oli myös pellavan siemeniä, mutta eipä se juurikaan aiheuttanut minulle haittaa. Kai se tarkoittaa sitä kun ihmiset vetää päivittäin niitä silleen veden kanssa???
Liika on liikaa oli se sitten mitä tahansa.
- minä---
Kannattaa syödä keijua, siihen on lisätty omega3 rasvahappoja, jotka ovat raskaudessa välttämättömiä. Itse vaihdoin margariinin täysin keijuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049