Eli lyhyesti: Onko mahdollista saada noin 1000 euron lisälainan jo olemassa olevaan asuntolainaan jonka voisi maksaa pois normaalissa lyhennyksissä??
Pitäisi vain saada parvekelasitus osakeasuntoon.
asuntolainan lisälaina?
6
3371
Vastaukset
- varmaan
Ei varmaan vanhaan lainaan voi ympätä uusia lainoja.
Esim. Nordealla on joustoluotto, johon ei tarvitse vakuuksia. Jos ei ota kovin pitkäksi aikaa lainaa, sen koroilla ei ole paljon merkitystä.- allekirjoittanut.
Tuota mä vähän itsekkin epäilin, Pitääpä soittaa sampoon ja kysellä tyhmiä.
On mulla toki tuo sampon balanssi jossa riittäisi katetta mutta siinä on niin helvetin järjetön korko että ei tekis mieli käyttää sitä, vaikka ei nyt isosta summasta ole kyse mutta joka tapauksessa. Mutta kiitoksia kumminkin neuvosta! allekirjoittanut. kirjoitti:
Tuota mä vähän itsekkin epäilin, Pitääpä soittaa sampoon ja kysellä tyhmiä.
On mulla toki tuo sampon balanssi jossa riittäisi katetta mutta siinä on niin helvetin järjetön korko että ei tekis mieli käyttää sitä, vaikka ei nyt isosta summasta ole kyse mutta joka tapauksessa. Mutta kiitoksia kumminkin neuvosta!1) Hanki parvekelasit vasta kun on rahaa säästössä;
2) Kysy parvekelasitoimittajalta rahoitussopimuksen mahdollisuutta. Esim. Lumon rahoitussopimuksella kulut lienevät selvästi vähemmän kuin mainitsemassasi kulutusluotossa.
Tonni parvekelaseista kuulostaa aika vähältä, riippuu tietty parvekkeesta. Halvimpia rimpuloita ei kannata ostaa, niistä on vain harmia.
- meilläkin
otat ns. uuden lainan, joka on tuon tonnin verran isompi (vakuudet täytyy riittää tietysti) ja samalla neuvottelet koron ym. ehdot uudestaan. Ei kannata ottaa mitään kalliin koron joustoluottoja...
- edelliseen
ja se parvekelasitus kuuluu kaikenlisäksi asunnon perusremontointiin, joten voit hyödyntää korot verotuksessa...
- jos...
JOS vakuuksia on vapaana, kyllä asuntolainaa saa tällaiseen tarkoitukseen lisää - saisi sitä keittiöremontiinkin.
Kysymään vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713