velka

Nimetön

tosi on kun tartee lainaa niin sitä ei saa olen Nordean avain asiakas maksoin aikaisemmat velat jo syksyllä yhteensä 17000€ pois olisin nyt tarvinnut 6000€ niin en saanut vaikka palkkani tulee pankkiin vastaus oli että tililläni ei ole tarpeeksi rahaliikettä ei tietenkää ole kun ukkoni maksaa sähkön asuntoluoton veden minä ruoka ja pienet kulutjoten usko meni ja luottohäiriöitä ei ole kokeilen saanko nyt muualta luottoa silloin kun sain aikaisenpaa laina ei etes palkkani mennyt sain joustoluottoa netinkautta ja pankin kautta ja lisäksi oli takaja nyt tarteis kuulema olla ukkoni takamassa joten näin suotta mainostavat että meiltä saa ilman vakuusia ja takaajia minä en ainakaan saanut yritettin pankissakin hakea joustoluottoa niin en saanut sitäkään kautta.arvaatkaa että hatuttaa vaihdoin pankkia ja hyvin äkkiä ja siinä sivssa ukon virmantilin virmantililtä en voi ottaa eikä ukkoni lainaa olen kuulema tarpeeksi paljon velkaa hänellekin että terveisiä teillekin jotka olett raha pulassa olisin tarvinnut tämän vipin autaakseni veljeäni kun hänessä on syöpä ja halvaus ja kun hän ei pysty sänky potillaana asioimaan pankissa ja on kallis lääkitys menossa hänellä on pieni eläke olisin hänen laskuja maksanut kun tiedän että hän on omaisuutensa testamentannut minulle auton ja pienen talonsa.Laitanut hänen 70v.paivät01.01.2007 surua on entäsitten kun tulee hautajaiset niin mistäs siihen rahaa saan

3

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis elät miehesi siivellä ja olet jo ennestään velkaantunut hänelle? Eikö nyt kannattaisi niitä velkoja keskittyä lyhentämään uuden velan sijasta.

• santtu

että oli sekavasti yhteen pötköön kirjoitettu. Vähän paremmalla ulkoasulla tuosta olisi jotain voinut tajutakkin...

• lopeta pummaaminen

Niin, sun ei tarvitse todellakaan huolehtia veljesi terveydentilasta, ainakaan maksamalla tämän laskuja. Ja tietääkseni, jos muistan oikein, perit veljesi lain mukaan joka tapauksessa, jos tällä ei ole vaimoa, muksuja ja vanhempanne ovat kuolleet. Lisäksi, sinun ei tarvitse maksaa senttiäkään hautajaiskuluja, ne otetaan pesästä, ennen kuin se jaetaan omaisille.

Sanot maksavasi palkastasi ruoat ja pienet kulut, tähän ei voi koko palkka huveta. Jos miehesi lyhentää asuntolainaanne, onko vain hänen nimensä myös näissä papereissa? Eli mahdollisen eron sattuessa jäät ilman asuntoa ja ilman mitään? Lainaat jopa omalta mieheltäsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe