Elämän tarkoitus

uubiduubi

Elämän tarkoitus on alkoholi.
Juodako vai eikö olla?

7

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U-Ö

      Ei kukaan jaksa jatkuvasti juoda viinaa ollakseen. Moni sitä on yrittänyt, mutta se oleminen onkin loppunut juuri sillä viinan juomisella.
      Elämän tarkoitus on syöminen ja alkoholittomien nesteiden juominen. Kokeile lopettaa kumpi vain.

      • artsivonve

        Elämän tarkoitus on elää ja sitten kuolla. Elää, kokeilla, katsoa ja oppia.

        Jotkut pääsevät vähällä, toiset vähemmällä. Jotkut eivät pääse mihinkään.

        HÄN JOKA HALUAA ELÄÄ JA OLLA TASAPAINOSSA KEKSII KYLLÄ SIIHEN KEINOT. HÄN JOKA EI HALUA KEKSII KYLLÄ NE SELITYKSET!


      • mutnääskun

        Syönti ja vedenjuonti ja nainti on vaan noita keinoja joilla toteutetaan se varsinainen tarkoitus, päihtyminen?


      • siis...
        mutnääskun kirjoitti:

        Syönti ja vedenjuonti ja nainti on vaan noita keinoja joilla toteutetaan se varsinainen tarkoitus, päihtyminen?

        ...Mahdollistetaan se että voidaan toteuttaa. Tai jotain. Sori. Elmäni on juuri hyvin tarkoituksenmukaista...


      • ikänä
        mutnääskun kirjoitti:

        Syönti ja vedenjuonti ja nainti on vaan noita keinoja joilla toteutetaan se varsinainen tarkoitus, päihtyminen?

        päihtyny naidessa. Monasti olluna päissään naidessa toivoen olevani juuri silloin selevä. Kerran kaks nusassu ja sit päihtyny. Mutten nusauksesta ole koskaan humaltunut. Kylhän se hyvvöö tekkee nusuttelu. Mutta ennen muinoin oli vaaterissa pimpsaus ja punsaus. Sit punsaus vei voitin vaikka pimpsiä olisin saanu. Ei olluna enää vaaterissa mikään sitten enää.


      • jottako
        ikänä kirjoitti:

        päihtyny naidessa. Monasti olluna päissään naidessa toivoen olevani juuri silloin selevä. Kerran kaks nusassu ja sit päihtyny. Mutten nusauksesta ole koskaan humaltunut. Kylhän se hyvvöö tekkee nusuttelu. Mutta ennen muinoin oli vaaterissa pimpsaus ja punsaus. Sit punsaus vei voitin vaikka pimpsiä olisin saanu. Ei olluna enää vaaterissa mikään sitten enää.

        ei mikään? Ei edes vaaterissa?


      • U-Ö
        artsivonve kirjoitti:

        Elämän tarkoitus on elää ja sitten kuolla. Elää, kokeilla, katsoa ja oppia.

        Jotkut pääsevät vähällä, toiset vähemmällä. Jotkut eivät pääse mihinkään.

        HÄN JOKA HALUAA ELÄÄ JA OLLA TASAPAINOSSA KEKSII KYLLÄ SIIHEN KEINOT. HÄN JOKA EI HALUA KEKSII KYLLÄ NE SELITYKSET!

        "Elämän tarkoitus on elää ja sitten kuolla."

        Mitäs siinä sitten mitään välivaiheita oppimisineen tarvitaan, kun lopputulos on aina sama?
        Sehän olisi rationaalisempaa kuolla samoin tein eikä syntyä ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe