Elämän tarkoitus on alkoholi.
Juodako vai eikö olla?
Elämän tarkoitus
7
418
Vastaukset
- U-Ö
Ei kukaan jaksa jatkuvasti juoda viinaa ollakseen. Moni sitä on yrittänyt, mutta se oleminen onkin loppunut juuri sillä viinan juomisella.
Elämän tarkoitus on syöminen ja alkoholittomien nesteiden juominen. Kokeile lopettaa kumpi vain.- artsivonve
Elämän tarkoitus on elää ja sitten kuolla. Elää, kokeilla, katsoa ja oppia.
Jotkut pääsevät vähällä, toiset vähemmällä. Jotkut eivät pääse mihinkään.
HÄN JOKA HALUAA ELÄÄ JA OLLA TASAPAINOSSA KEKSII KYLLÄ SIIHEN KEINOT. HÄN JOKA EI HALUA KEKSII KYLLÄ NE SELITYKSET! - mutnääskun
Syönti ja vedenjuonti ja nainti on vaan noita keinoja joilla toteutetaan se varsinainen tarkoitus, päihtyminen?
- siis...
mutnääskun kirjoitti:
Syönti ja vedenjuonti ja nainti on vaan noita keinoja joilla toteutetaan se varsinainen tarkoitus, päihtyminen?
...Mahdollistetaan se että voidaan toteuttaa. Tai jotain. Sori. Elmäni on juuri hyvin tarkoituksenmukaista...
- ikänä
mutnääskun kirjoitti:
Syönti ja vedenjuonti ja nainti on vaan noita keinoja joilla toteutetaan se varsinainen tarkoitus, päihtyminen?
päihtyny naidessa. Monasti olluna päissään naidessa toivoen olevani juuri silloin selevä. Kerran kaks nusassu ja sit päihtyny. Mutten nusauksesta ole koskaan humaltunut. Kylhän se hyvvöö tekkee nusuttelu. Mutta ennen muinoin oli vaaterissa pimpsaus ja punsaus. Sit punsaus vei voitin vaikka pimpsiä olisin saanu. Ei olluna enää vaaterissa mikään sitten enää.
- jottako
ikänä kirjoitti:
päihtyny naidessa. Monasti olluna päissään naidessa toivoen olevani juuri silloin selevä. Kerran kaks nusassu ja sit päihtyny. Mutten nusauksesta ole koskaan humaltunut. Kylhän se hyvvöö tekkee nusuttelu. Mutta ennen muinoin oli vaaterissa pimpsaus ja punsaus. Sit punsaus vei voitin vaikka pimpsiä olisin saanu. Ei olluna enää vaaterissa mikään sitten enää.
ei mikään? Ei edes vaaterissa?
- U-Ö
artsivonve kirjoitti:
Elämän tarkoitus on elää ja sitten kuolla. Elää, kokeilla, katsoa ja oppia.
Jotkut pääsevät vähällä, toiset vähemmällä. Jotkut eivät pääse mihinkään.
HÄN JOKA HALUAA ELÄÄ JA OLLA TASAPAINOSSA KEKSII KYLLÄ SIIHEN KEINOT. HÄN JOKA EI HALUA KEKSII KYLLÄ NE SELITYKSET!"Elämän tarkoitus on elää ja sitten kuolla."
Mitäs siinä sitten mitään välivaiheita oppimisineen tarvitaan, kun lopputulos on aina sama?
Sehän olisi rationaalisempaa kuolla samoin tein eikä syntyä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614