Mistähän saisin ostettua klassisen Hugo pelin PlayStation 2:n? Tarkoitan siis niitä pelejä, joita joskus tuli televisiosta ja lapset soittivat sinne pelatakseen sitä? Ilmeisesti kyseessä Hugo Classic ja vaikka käytetykin, kunhan toimiva? Tiedän, että PC:lle sellainen löytyy, mutta se ei valitettavasti kelpaa...
Kiitos valtavasti sille joka osaa auttaa minua!! :) Olisi taas yksi lahjapulma ratkaistu! ;)
Mistä löytyy Hugo classic peli?
Anna-maija
5
2352
Vastaukset 5
- camry
Että juuri Classic-versiota ole Ps -versiona lainkaan ( myynnissä/valmistettu) .
- winx club fani
mulla on sama ongelma mutta etsin just sitä pc versiota,voisko joku auttaa?
- Hugo peikko
mä taas etsin hugo classic pelejä ihan vaan tietokoneelle,voisko joku auttaa
- J Vapaalento
winuae emulator niin sen saa amigan version ks. pelistä.
ja ps1:lle (ps = playstation) peli löytynee helpoiten joko gamestop myymälästä tai ihan vaan huuto.netistä.. esims..
http://www.huuto.net/kohteet/hugo-ps1/229016777 - haahaahaahaa
hää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493