Mistähän saisin ostettua klassisen Hugo pelin PlayStation 2:n? Tarkoitan siis niitä pelejä, joita joskus tuli televisiosta ja lapset soittivat sinne pelatakseen sitä? Ilmeisesti kyseessä Hugo Classic ja vaikka käytetykin, kunhan toimiva? Tiedän, että PC:lle sellainen löytyy, mutta se ei valitettavasti kelpaa...
Kiitos valtavasti sille joka osaa auttaa minua!! :) Olisi taas yksi lahjapulma ratkaistu! ;)
Mistä löytyy Hugo classic peli?
Anna-maija
5
2098
Vastaukset
- camry
Että juuri Classic-versiota ole Ps -versiona lainkaan ( myynnissä/valmistettu) .
- winx club fani
mulla on sama ongelma mutta etsin just sitä pc versiota,voisko joku auttaa?
- Hugo peikko
mä taas etsin hugo classic pelejä ihan vaan tietokoneelle,voisko joku auttaa
- J Vapaalento
winuae emulator niin sen saa amigan version ks. pelistä.
ja ps1:lle (ps = playstation) peli löytynee helpoiten joko gamestop myymälästä tai ihan vaan huuto.netistä.. esims..
http://www.huuto.net/kohteet/hugo-ps1/229016777 - haahaahaahaa
hää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649