Mistähän saisin ostettua klassisen Hugo pelin PlayStation 2:n? Tarkoitan siis niitä pelejä, joita joskus tuli televisiosta ja lapset soittivat sinne pelatakseen sitä? Ilmeisesti kyseessä Hugo Classic ja vaikka käytetykin, kunhan toimiva? Tiedän, että PC:lle sellainen löytyy, mutta se ei valitettavasti kelpaa...
Kiitos valtavasti sille joka osaa auttaa minua!! :) Olisi taas yksi lahjapulma ratkaistu! ;)
Mistä löytyy Hugo classic peli?
Anna-maija
5
2358
Vastaukset 5
- camry
Että juuri Classic-versiota ole Ps -versiona lainkaan ( myynnissä/valmistettu) .
- winx club fani
mulla on sama ongelma mutta etsin just sitä pc versiota,voisko joku auttaa?
- Hugo peikko
mä taas etsin hugo classic pelejä ihan vaan tietokoneelle,voisko joku auttaa
- J Vapaalento
winuae emulator niin sen saa amigan version ks. pelistä.
ja ps1:lle (ps = playstation) peli löytynee helpoiten joko gamestop myymälästä tai ihan vaan huuto.netistä.. esims..
http://www.huuto.net/kohteet/hugo-ps1/229016777 - haahaahaahaa
hää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4202081- 2001686
- 1521532
- 1231396
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291216Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2571022- 114938
- 75848
- 17844
- 26715