SDP häviää vaalit ja Suomen muodostetaan porvarihallitus, Kokoomus on suurin puolue.
Pääministeri vakuuttaa hyvää yhteistyötä tasavallan presidentti Halosen kanssa, samaa vakuuttaa ulkoministeri Sauli Niinistö... Pohjoismaiden ja Viron jälkeen pääministeri ja ulkoministeri vierailevat Venäjällä, tapaavat veljespuoluen johtajat ja Putinin ja vakuuttavat hyvän yhteistyön jatkuvan ja tiivistyvän.
Vuoden 2008 puolustusselonteossa otetaan Naton esiin ja todetan, ettei Nato ole ajankohtainen; suomalaiset eivät halua. Päätetään että jos Nato tulee ajankohtaiseksi asiasta järjestetään kansanäänestys. Tasavallan presidentti, pääministeri, ulkoministeri ja valtiovarainministeri Matti Vanhanen vakuuttivat hyvää yhteistyötä. Myös oppositiojohtaja Heinäluoma oli hallituksen kanssa sama mieltä.
Oppositiokansanedustaja Liisa Jaakonsaari kysyi STASI-listojen ja avoimemman Nato-keskustelun varaan. Pääministeri Katainen toresi, etei uusiin tutkimuksiin ja avauksiin ole syytä. Tärkeinyä on hyvä ja laaja yhteistyö naapureitten kanssa ja kotimaassa politiikan arjessa.
Täällä Suomi-palstalla ei enää muisteta, eikä itketä STASI-listoja. Ainoastaan tämän sivun kivaimmat muistuttaa, että "Mummo kiristää lässyä Kataista, joka on työntänyt Kokoomuksen todellisen pijenjohtajan sivummalle."
Porvarihallitus tulee - ja taas suuri itku...
Ja itkun jälkeen katkeruus...
1
84
Vastaukset
- ------------
________
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801231Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957