Mieheni kusee aina ja joka kerta istuen, jotenki se vaan äklöttää.
Miehinen mies kusee seisten, vai mites muilla?
mies kusee istuen
18
6526
Vastaukset
- Silminnäkijä.
Mä satuin kerran näkeen ku exäni oli paskalla ja se oli pöntöllä kyykyssä, siis siten että ikäänku seisoen siinä reunalla.. ja housut riisui aina kokonaan pois ja perseensä pesi bideellä!! ;D
- väliä missä
asennossa se kusee, kunhan ei nosta yhtä koipea kuin koira. Käyttekö te yhdessä siellä wceessä?
- tosi m ies
aatella on vaan semmonen tapa
- paskannan seisaalteni
näin meillä, mites teillä?
- R(n)
...murheet kultaseni. Odotahan kun miehesi on viiskymppinen eikä tahdo enää osua pönttöön. Silloin tulee varmasti mieleesi että voi kun se kusis istualtaan...
- yläkerran
naapurin miehinen mies kusee seisten ja voi sitä lorotuksen lorotusta. Ihan ällöttää varsinkin jos olemme ruokailemassa YÄK!
Miksei mieskin voi istua ja pönttökin pysyy siistimpänä. - perkele!!
olisit tyytyväinen, kun ei itse yöllä vessaan mennessä istahda kylmälle posliinille tai ole pikkurahoja tiskillä tai siinä pöntön ympärillä!
Mitä väliä sillä on ja oletkos kysynyt, että tuleeko siltä pieru varren kanssa samassa yhteydessä? Voi tulla nimittäin kiire vaihtaa etupuoli takapuoleksi, jos sattuu olemaan ruuansulatusvaivoja.
Sekö siitä miehen tekee, että seisaaltaan kusee? Mä olen yrittänyt rehellisesti sanottuna keskittyä siihen kusen lähtöpäähän mieluummin, kun siihen, että missä asennossa se tulee sieltä ulos.
Ai niin. Jos siellä vessassa käyt kytiksellä, niin voipi olla, että siksi kusee istualtaan, kun ei halua sun katselevan hänen takalistoaan.
Asiaan saattaa olla ihan lääketieteellinen syykin. Jospa eturauhanen vaivaa ja pystyy paremmin toimittamaan asian istualtaan ja varsinkin jos toimitus kestää kauan. Siinähän voi samalla lukee jotain, jotta keskittyy muihin asioihin.
Tai mitäs sitten jos sun miehes onkin nainen, etkä sä ole vielä huomannu sitä!!! - pyhä jyssäys
ole onnellinen että kusee istualtaan niin sinun ei tarvitse niitä kusitippoja pestä pöntöltä eikä lattialta. Entinen mieheni kuseksi istualtaan ja olin ylen tyytyväinen nykyinen lorottelee sitten seisaaltaan ja arvaahan sen että keltaisia tippoja on siellä sun täällä, vituttaaaaaaa!
- tosiaakin
kusee istuaalleen.Vituttaa pestä haisevaa vessaa kun miesten seistessä kusta kuitenkin roiskuu ympäriinsä ja valuu pitkin reunoja.Nykyinen mies istuu toimituksen ja vessa pysyy aina siistinä ja sinne on kiva mennä.
- "11"
tosiaakin kirjoitti:
kusee istuaalleen.Vituttaa pestä haisevaa vessaa kun miesten seistessä kusta kuitenkin roiskuu ympäriinsä ja valuu pitkin reunoja.Nykyinen mies istuu toimituksen ja vessa pysyy aina siistinä ja sinne on kiva mennä.
HAH HAA tosinainen ei reunoja katsele vaan istuu kusen päälle ... noinkos sen ajatuksen tulis aloittajan mielestä mennä.
Siisti ja ajattelevainen mies kusee istualtaan ja on MIES sitäkin enemmän eikä mikään roiskiva poika...pikkupojat kusee seisaaltaan reunoille ja äitihahmot pesee vessaa urakalla...uusiomies kiroaa kun istuu avokin pojan kusemalle pöntönreunukselle ja sitte vituttaa ja ällöttää :))))
- pumppuinssi
Todennäköisesti on yh-äiskän poika. Monet tuntemani "isättömät" miehet omaavat naismaisen käyttäytymisen. Tämä onkin luonnollista, sillä mistäpä olisivatkaan miehen mallin saaneet.
Pääasia että ei kuse housuihinsa. - keksiitse
Vaimoni paskoo seisaaltaan. Kyllä se ällöttää eikä sovi sukupuolirooleihin. Hei haki elämä.
- tingelitangeli
En saanut unta ja löysin tämän keskustelun,kyllä onkin naurattanut,miten joku jaksaakin keskustella ihme asioista...
- määäääääs
Kusen sinne kussa kuljen ja aina seisaaltaan ja väännän kuivaksi.
- viännät
kuivaksi? Eheheh.
- Seisaaltaan
Uskomatonta! Onko sellaisia mammanpoikia olemassa jotka kusevat istualtaan. Naurettavaa... Meikäläinen kokeilee aina kuinka kaukaa pystyy pönttöön laskemaan. Kahden metrin päästä ei ole mikään nakki. Ei nääs eturauhanen vaivaa.
- Elämäävaan
on niin hauska!ps.Mieheni kusee istuen.
- voi hel...
Gentlemannit kusee istuen ja muut ääliöt miten sattuu, ja akat siivoo aina loput.
Kylässä voi kuseksia ympäriinsä.
Ei tarvii itse siivota.
Eikoo kivaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983