mazda sports

saloon gt -89

on ruvennut nykimään mistä mahtaa johtua.kylmänä käy ihan normaalisti mutta kun sillä vähän aikaa ajaa niin rupeaa nykimään,tuntuu kun se kävisi kolmella pytyllä.kun antaa kaasua niin ei kiihdy kunnolla. tulpat vaidettu.jakajan kansi ja pyörijä.

8

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johdot

      vaihda tulpanjohdot myös

    • korjaantui

      Omassa masassa oli sama vika, vaihdoin tulpat ja bensasuodattimen. Suodatin oli lähes tukossa, tyhjäkäynnillä ja pintakaasulla toimi,mutta kun hieman kaasua antoi rupesi nykimään. Masa 2.0 12 venanen kaasari sport saloon -90.

      • ihan ensitilassa

        Mulla sama kone mutta hatchback versio. Koko sen ajan mitä auton olen omistanut, se on ajoittain käynyt kuin kolmella sylinterillä. Olen vaihtanut siihen tulpat, ilmansuodattimen, tulpanjohdot, virranjakajan kannen, pyörijän, alipainesäätimen, vuotavat alipaineletkut, öljyt ja öljynsuotimen.

        Lisäksi tarkistin alipainevuodot eikä sellaisia enää löytynyt letkujen korjaamisen jälkeen.

        Bensasuotimenkin ostin, mutta se on edelleen vaihtamatta, hanskalokerossa. Täytyypä kokeilla ihan ensi tilassa.


      • gt 2.0
        ihan ensitilassa kirjoitti:

        Mulla sama kone mutta hatchback versio. Koko sen ajan mitä auton olen omistanut, se on ajoittain käynyt kuin kolmella sylinterillä. Olen vaihtanut siihen tulpat, ilmansuodattimen, tulpanjohdot, virranjakajan kannen, pyörijän, alipainesäätimen, vuotavat alipaineletkut, öljyt ja öljynsuotimen.

        Lisäksi tarkistin alipainevuodot eikä sellaisia enää löytynyt letkujen korjaamisen jälkeen.

        Bensasuotimenkin ostin, mutta se on edelleen vaihtamatta, hanskalokerossa. Täytyypä kokeilla ihan ensi tilassa.

        huomenna katson kaverin kanssa autoa mikä vaivaa. tulpanjohdot vaihdan myös jotka muuten on aika kalliit yli 60€. ja bensan suodatin täytyy kanssa katsoa. onko se muuten se metallinen. kerron si että korjantuiko.se vika hitsattiin muuten koko auto tänä kesänä.on muuten komee auto oikein katseen vangitsia.väri on musta kiitos muuten tiedoistanne,


      • kehno homma
        ihan ensitilassa kirjoitti:

        Mulla sama kone mutta hatchback versio. Koko sen ajan mitä auton olen omistanut, se on ajoittain käynyt kuin kolmella sylinterillä. Olen vaihtanut siihen tulpat, ilmansuodattimen, tulpanjohdot, virranjakajan kannen, pyörijän, alipainesäätimen, vuotavat alipaineletkut, öljyt ja öljynsuotimen.

        Lisäksi tarkistin alipainevuodot eikä sellaisia enää löytynyt letkujen korjaamisen jälkeen.

        Bensasuotimenkin ostin, mutta se on edelleen vaihtamatta, hanskalokerossa. Täytyypä kokeilla ihan ensi tilassa.

        Eipä korjaantunut bensasuotimen vaihdolla...


      • sports saloon
        kehno homma kirjoitti:

        Eipä korjaantunut bensasuotimen vaihdolla...

        nyt toimii.tulpan johdothan ne oli vikana. löivät läpi. olivat muuten alkuperäiset ei oltu koskaa vaidettu vaikka autolla on jo ajettu yli 300 tuhatta.ei siis mikään ihme että löivät läpi. olivat keskeltä halki.täytyy vaihtaa vielä bensan ja ilman suodatin. ja täytyy vaihtaa vielä keskusyksikkö hyvissä ajoin jos se ei ole koskaan vielä vaidettu.


      • vielä sinulle
        sports saloon kirjoitti:

        nyt toimii.tulpan johdothan ne oli vikana. löivät läpi. olivat muuten alkuperäiset ei oltu koskaa vaidettu vaikka autolla on jo ajettu yli 300 tuhatta.ei siis mikään ihme että löivät läpi. olivat keskeltä halki.täytyy vaihtaa vielä bensan ja ilman suodatin. ja täytyy vaihtaa vielä keskusyksikkö hyvissä ajoin jos se ei ole koskaan vielä vaidettu.

        katso myös puola/-johto lyökö läpi jostain ja turhaan niitä osia ostaa jos auto toimii hyvin, tietysti jos on menossa rikki, niin silloin kauppaan.


      • kylläkin
        vielä sinulle kirjoitti:

        katso myös puola/-johto lyökö läpi jostain ja turhaan niitä osia ostaa jos auto toimii hyvin, tietysti jos on menossa rikki, niin silloin kauppaan.

        totta mutta jos vaikka lähtee pitkälle matkalle ja vaikka keskusyksikkö hajoaa niin varmaan jää tielle.parempi se on vaihtaa jos sitä ei ole koskaan vaidettu.tai mistä sitä koskaan tietää mikä menee hajalle että näin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe