on ruvennut nykimään mistä mahtaa johtua.kylmänä käy ihan normaalisti mutta kun sillä vähän aikaa ajaa niin rupeaa nykimään,tuntuu kun se kävisi kolmella pytyllä.kun antaa kaasua niin ei kiihdy kunnolla. tulpat vaidettu.jakajan kansi ja pyörijä.
mazda sports
8
543
Vastaukset
- johdot
vaihda tulpanjohdot myös
- korjaantui
Omassa masassa oli sama vika, vaihdoin tulpat ja bensasuodattimen. Suodatin oli lähes tukossa, tyhjäkäynnillä ja pintakaasulla toimi,mutta kun hieman kaasua antoi rupesi nykimään. Masa 2.0 12 venanen kaasari sport saloon -90.
- ihan ensitilassa
Mulla sama kone mutta hatchback versio. Koko sen ajan mitä auton olen omistanut, se on ajoittain käynyt kuin kolmella sylinterillä. Olen vaihtanut siihen tulpat, ilmansuodattimen, tulpanjohdot, virranjakajan kannen, pyörijän, alipainesäätimen, vuotavat alipaineletkut, öljyt ja öljynsuotimen.
Lisäksi tarkistin alipainevuodot eikä sellaisia enää löytynyt letkujen korjaamisen jälkeen.
Bensasuotimenkin ostin, mutta se on edelleen vaihtamatta, hanskalokerossa. Täytyypä kokeilla ihan ensi tilassa. - gt 2.0
ihan ensitilassa kirjoitti:
Mulla sama kone mutta hatchback versio. Koko sen ajan mitä auton olen omistanut, se on ajoittain käynyt kuin kolmella sylinterillä. Olen vaihtanut siihen tulpat, ilmansuodattimen, tulpanjohdot, virranjakajan kannen, pyörijän, alipainesäätimen, vuotavat alipaineletkut, öljyt ja öljynsuotimen.
Lisäksi tarkistin alipainevuodot eikä sellaisia enää löytynyt letkujen korjaamisen jälkeen.
Bensasuotimenkin ostin, mutta se on edelleen vaihtamatta, hanskalokerossa. Täytyypä kokeilla ihan ensi tilassa.huomenna katson kaverin kanssa autoa mikä vaivaa. tulpanjohdot vaihdan myös jotka muuten on aika kalliit yli 60€. ja bensan suodatin täytyy kanssa katsoa. onko se muuten se metallinen. kerron si että korjantuiko.se vika hitsattiin muuten koko auto tänä kesänä.on muuten komee auto oikein katseen vangitsia.väri on musta kiitos muuten tiedoistanne,
- kehno homma
ihan ensitilassa kirjoitti:
Bensasuotimenkin ostin, mutta se on edelleen vaihtamatta, hanskalokerossa. Täytyypä kokeilla ihan ensi tilassa.Eipä korjaantunut bensasuotimen vaihdolla...
- sports saloon
kehno homma kirjoitti:
Eipä korjaantunut bensasuotimen vaihdolla...
nyt toimii.tulpan johdothan ne oli vikana. löivät läpi. olivat muuten alkuperäiset ei oltu koskaa vaidettu vaikka autolla on jo ajettu yli 300 tuhatta.ei siis mikään ihme että löivät läpi. olivat keskeltä halki.täytyy vaihtaa vielä bensan ja ilman suodatin. ja täytyy vaihtaa vielä keskusyksikkö hyvissä ajoin jos se ei ole koskaan vielä vaidettu.
- vielä sinulle
sports saloon kirjoitti:
nyt toimii.tulpan johdothan ne oli vikana. löivät läpi. olivat muuten alkuperäiset ei oltu koskaa vaidettu vaikka autolla on jo ajettu yli 300 tuhatta.ei siis mikään ihme että löivät läpi. olivat keskeltä halki.täytyy vaihtaa vielä bensan ja ilman suodatin. ja täytyy vaihtaa vielä keskusyksikkö hyvissä ajoin jos se ei ole koskaan vielä vaidettu.
katso myös puola/-johto lyökö läpi jostain ja turhaan niitä osia ostaa jos auto toimii hyvin, tietysti jos on menossa rikki, niin silloin kauppaan.
- kylläkin
vielä sinulle kirjoitti:
katso myös puola/-johto lyökö läpi jostain ja turhaan niitä osia ostaa jos auto toimii hyvin, tietysti jos on menossa rikki, niin silloin kauppaan.
totta mutta jos vaikka lähtee pitkälle matkalle ja vaikka keskusyksikkö hajoaa niin varmaan jää tielle.parempi se on vaihtaa jos sitä ei ole koskaan vaidettu.tai mistä sitä koskaan tietää mikä menee hajalle että näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646175Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813796Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242811- 232340
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422231Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61699Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85131281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201256- 331248