mazda sports

saloon gt -89

on ruvennut nykimään mistä mahtaa johtua.kylmänä käy ihan normaalisti mutta kun sillä vähän aikaa ajaa niin rupeaa nykimään,tuntuu kun se kävisi kolmella pytyllä.kun antaa kaasua niin ei kiihdy kunnolla. tulpat vaidettu.jakajan kansi ja pyörijä.

8

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johdot

vaihda tulpanjohdot myös

• korjaantui

Omassa masassa oli sama vika, vaihdoin tulpat ja bensasuodattimen. Suodatin oli lähes tukossa, tyhjäkäynnillä ja pintakaasulla toimi,mutta kun hieman kaasua antoi rupesi nykimään. Masa 2.0 12 venanen kaasari sport saloon -90.

• ihan ensitilassa

Mulla sama kone mutta hatchback versio. Koko sen ajan mitä auton olen omistanut, se on ajoittain käynyt kuin kolmella sylinterillä. Olen vaihtanut siihen tulpat, ilmansuodattimen, tulpanjohdot, virranjakajan kannen, pyörijän, alipainesäätimen, vuotavat alipaineletkut, öljyt ja öljynsuotimen.

Lisäksi tarkistin alipainevuodot eikä sellaisia enää löytynyt letkujen korjaamisen jälkeen.

Bensasuotimenkin ostin, mutta se on edelleen vaihtamatta, hanskalokerossa. Täytyypä kokeilla ihan ensi tilassa.

• gt 2.0
        ihan ensitilassa kirjoitti:

Mulla sama kone mutta hatchback versio. Koko sen ajan mitä auton olen omistanut, se on ajoittain käynyt kuin kolmella sylinterillä. Olen vaihtanut siihen tulpat, ilmansuodattimen, tulpanjohdot, virranjakajan kannen, pyörijän, alipainesäätimen, vuotavat alipaineletkut, öljyt ja öljynsuotimen.

Lisäksi tarkistin alipainevuodot eikä sellaisia enää löytynyt letkujen korjaamisen jälkeen.

Bensasuotimenkin ostin, mutta se on edelleen vaihtamatta, hanskalokerossa. Täytyypä kokeilla ihan ensi tilassa.

huomenna katson kaverin kanssa autoa mikä vaivaa. tulpanjohdot vaihdan myös jotka muuten on aika kalliit yli 60€. ja bensan suodatin täytyy kanssa katsoa. onko se muuten se metallinen. kerron si että korjantuiko.se vika hitsattiin muuten koko auto tänä kesänä.on muuten komee auto oikein katseen vangitsia.väri on musta kiitos muuten tiedoistanne,

• kehno homma
        ihan ensitilassa kirjoitti:

Eipä korjaantunut bensasuotimen vaihdolla...

• sports saloon
        kehno homma kirjoitti:

Eipä korjaantunut bensasuotimen vaihdolla...

nyt toimii.tulpan johdothan ne oli vikana. löivät läpi. olivat muuten alkuperäiset ei oltu koskaa vaidettu vaikka autolla on jo ajettu yli 300 tuhatta.ei siis mikään ihme että löivät läpi. olivat keskeltä halki.täytyy vaihtaa vielä bensan ja ilman suodatin. ja täytyy vaihtaa vielä keskusyksikkö hyvissä ajoin jos se ei ole koskaan vielä vaidettu.

• vielä sinulle
        sports saloon kirjoitti:

nyt toimii.tulpan johdothan ne oli vikana. löivät läpi. olivat muuten alkuperäiset ei oltu koskaa vaidettu vaikka autolla on jo ajettu yli 300 tuhatta.ei siis mikään ihme että löivät läpi. olivat keskeltä halki.täytyy vaihtaa vielä bensan ja ilman suodatin. ja täytyy vaihtaa vielä keskusyksikkö hyvissä ajoin jos se ei ole koskaan vielä vaidettu.

katso myös puola/-johto lyökö läpi jostain ja turhaan niitä osia ostaa jos auto toimii hyvin, tietysti jos on menossa rikki, niin silloin kauppaan.

• kylläkin
        vielä sinulle kirjoitti:

katso myös puola/-johto lyökö läpi jostain ja turhaan niitä osia ostaa jos auto toimii hyvin, tietysti jos on menossa rikki, niin silloin kauppaan.

totta mutta jos vaikka lähtee pitkälle matkalle ja vaikka keskusyksikkö hajoaa niin varmaan jää tielle.parempi se on vaihtaa jos sitä ei ole koskaan vaidettu.tai mistä sitä koskaan tietää mikä menee hajalle että näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6175
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3796
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2811
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2340
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2231
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1699
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1312
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1256
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      33
      1248
    Aihe