Vai voiko siitä kieltäytyä?
Onko kääntämisyritys pakollinen?
6
584
Vastaukset
- nyt*
haluaisi kieltäytyä kun kyseessä on lapsen ja äidin turvallisuus?
- Äippä06
miksi ihmeessä haluaisit kieltäytyä? helpompi synnytys on edessä jos vauva saadaan kääntymään oikein päin.
- tietenkään
voi sinua pakottaa. Haluat siis mieluummin sektion? Vaiko perätila synnytyksen? Perehdy kuitenkin ensin kumpaankin synnytystapaan ennenkuin teet päätöksesi.
- meppe
voi kieltäytyä mutta luulen että ne haluaa jututtaa sua vähän asian tiimoilta.
- -kieltäytynyt-
meppe kirjoitti:
voi kieltäytyä mutta luulen että ne haluaa jututtaa sua vähän asian tiimoilta.
VOI KIELTÄYTYÄ-sinä itse päätät mitä haluat! itse en esikoisen aikana antanut kääntää vaan päätin haluta section.
en pelännyt kipua tms. vaan ihan vain lapsen omaa terveyttä ajatellen en uskaltanut antaa tehdä sitä kääntämistä.
täysin riskitönhän se ei ole,eikä ole synnytys taikka se sectiokaan,mutta omien tuntemuksien mukaan täytyy mennä.
ite halusin sen section ja hyvä niin,kaikki meni loistavasti.
sanoin lääkärille vain,että ei kiitos, kääntämistä en edes harkitse saatikka synnyttämistä perätilassa joka näin ensi synnyttäjätä kuulostaa todella hullulta,se perätila synnyys siis.
lääkäri vain totes,että päätös on minun ja varasi samalla käynnillä ajan sectioon jonka päivämäärän sain itsekkin päättää.
kieltäydy jos siltä tuntuu,mikään ei ole pakko.
- Tärkeintä...
minusta on se että lapsi saadaan elävänä ulos oli reitti sitten mikä tahansa... Itselläni vauva on perätilassa ja kääntämiseen ei ollut mahdollisuutta niukan lapsiveden vuoksi.
Röntgenissä todettiin että lantioni ja vauvan asento ovat ihanteelliset perätilasynnytykselle, joten minä annoin sille mahdollisuuden ja tässä sitä odotellaan. Viikkoja kasassa 37 -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760