tuntemaan epävarmaksi,eitoivotuksi, epäseksikkääksi,rumaksi...
Tappaa kaikki mahdollisuudet edes uskaltaa luottaa että joskus joku näkisi pinnan alle,sen sisimmän.
Kun vielä valmiiksi on jokseenkin epävarma itsestään ja omista mahdollisuuksistaan tulos on selvä.
Nyt minulla ei ole enää sitä pienintäkään harhaluuloa itsestäni,
Katsoessani peiliin näen nyt totuuden.
Ainoastaan miehellä
4
773
Vastaukset
- Kusipää
mutta se johtuu vaan siitä että me miehet olla kusipäitä;)
- täydellinen mies
Useimmat miehet ovat erittäin hyviä, ellei täydellisiä.
Sehän menee ihan tasan päinvastoin.
Ja se jos mikä on turhauttavaa.
Naisilla se pinnallisuus on päälimmäinen juttu. Missit tykkää että liian huono ja ei niin missit tykkää että on liian hieno. - kuvastin ken
on maassa kaunehin ? Hei, näät itse itsesi tuollaisena ja toinen ihminen (mies) vaistoaa sen sinusta. Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista jos sen haluaa itse myös nähdä. Mene peilin eteen ja sano itsellesi "minä olen kaunis ja ihana ihminen" ja huomaat kuinka se muuttaa ajatusmaailmaasi. Näe itse itsesi kauniina niin sen näkevät muutkin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780