Olen seurannut Suomi24:n palstoja jo useamman vuoden, mutta silti jaksan typertyä ihmisten ahdasmielisyyden edessä. Varsinkin kannabis-aiheinen keskustelu tuntuu jakautuvan kahteen eri luokkaan; ala-ikäisiin räkänokkiin jotka ovat reformaation puolella, ja perusjuntteihin joiden mielestä käyttäjät ovat nistejä. Tottakai keskusteluihin osallistuu myös aidosti fiksuja ihmisiä, mutta heidän kommenttinsa ja lausuntonsa peittyvät liian usein absurdiin ja älyvapaaseen "keskusteluun". Tällainen toiminta ei johda mihinkään, eikä palvele ketään.
Harva toimii rekisteröidyn nimimerkin takaa, ja vielä harvempi oman nimensä. Kasvottoman on helppo aukoa päätä, varsinkin kun mielipidettä ei tarvitse perustella.
Nämä asiat eivät vaivaa ainoastaa tätä forumin osa-aluetta, vaan koko keskustelupalstaa yleisesti. Suomi24 on Suomen suurin avoin keskustelupalsta, ja sellaisena se peilaa koko kansakuntaa. Jos keskustelu päätyy useimmissa tapauksissa siihen, että se joka heittää eniten lokaa toisen päälle on oikeassa, on kansakunnan tilassa todellakin pohtimista.
Lisään vielä että itse käytän kannabista ja olen lakireformaation kannalla.
Onko ajattelu kuollut?
5
487
Vastaukset
- irti mun huumeista r.y
jos kerran käytät kannabista ja haluat sen kaikille kertoa niin poliisilaitokselle vaan ilmiantamaan itsesi Timo Virtanen niin näet mitä tapahtuu, jos määrät ovat isoja voi jopa koppi heilahtaa, ollako tyhmä vai ei olla, siinäpä vasta kysymys
- Nimetön
Pentuja taas...
- Nimittelemätön
Nimetön kirjoitti:
Pentuja taas...
Ehkä asia oli ilmaistu "nuorekkaasti", mutta asiasisältö oli paikkaansapitävää.
Jos tänne kirjoittaa omalla nimellään, eikä ole henkeen ja vereen kannabista vastaan, niin Suomessa se tulkitaan narkomaniaksi ja poliisia on pian hyvä odottaa oven taakse. - gkitti
Nimittelemätön kirjoitti:
Ehkä asia oli ilmaistu "nuorekkaasti", mutta asiasisältö oli paikkaansapitävää.
Jos tänne kirjoittaa omalla nimellään, eikä ole henkeen ja vereen kannabista vastaan, niin Suomessa se tulkitaan narkomaniaksi ja poliisia on pian hyvä odottaa oven taakse.Suomessa on varmaan 1000 "timo virtasta"
- yhtä monta poliisia
gkitti kirjoitti:
Suomessa on varmaan 1000 "timo virtasta"
Jos Timo Virtanen ilmoittaa julkisesti polttavansa kannabista, hän on siitälähin merkitty mies. Niinpä muita Timo Virtasia kohden olisi väärin että yksi Timo Virtanen myöntäisi polttavansa kannabista (vaikka hän niin tekeekin). Siitä huolimatta kannabista tulee verrata heroiiniin tai Hitleriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874118Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella262980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351328
- 10909
- 133891
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760