Taksikuskeilla on vähän koulutusta mutta paljon tietoa...?
Vastaukset 7
Koska meissä taksikuskeissa on paljon insinöörejä, merkonomeja, toimittajia, opiskelijoita, käsityöläisiä, partureita, näyttelijöitä jne jne...
Ne taksinkuljettajat joilla ei oikeasti ole mitään muuta koulutusta on todella harvassa!- sivukoulutus
jatkaa hyvinkin pitkään, täällä meillä on ollut pappi, "astu laivaan" merikapteeni jne. Itselläni on ollut valmis dip insinööri ja ilman diploomia. Tällä hetkelläkin ajaa merikapteenin kirjan omaava henkilö, nykyistä käytäntöä en tiedä, mutta ennen merikapteenikirjan myöntämiseen kului 8 v eli opiskelua ja käytäntöä. Valmiista tuomarista en tiedä, melkein valmiista kylläkin, sama opettajista.
Kai jotain tietämystä joillakin on, vai mitä.
- Pölhökustaa..
Varatuomari taksin puikoissako ?.
- ,..,
Pölhökustaa.. kirjoitti:
Varatuomari taksin puikoissako ?.
on yhtä yksinkertaista kuin jäteauton kuljettajalla. Täytyy vaan tietää, että mistä haetaan ja minne viedään. Jäteauton lasti vaan ei ala matkan aikana kyselemään typeriä tai vittuilemaan.
- K
Mulla oli aikanaan duunissa kaksi lentokapteeniksi lukevaa. Tällä hetkellä ovat arvostettuja kapuja finskillä...
- ollut vielä
yhtään kansanedustajaa, eu-edustajaa tai kenties jopa presidenttiä ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331452- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290809Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69674
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39615- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554