Minulla olisi mahdollisuus mennä ko. paikkaan töihin, millainen paikka? työkaverit? pomot? jne..? Kuullut hurjia juttuja tehtaasta!!!
Ahlstrom Glassfibre
19
13959
Vastaukset
- menisin
Jos olet työtön, niin menisin. Jokaisessa paikassa on hyvät ja huonot puolet. En ole kuullut hurjia juttuja kyseisestä paikasta. Naapuri oli siellä töissä ja (nyt eläkkeellä) ja ihan kivasti viihtyi. Palkkakin aika mukava.
- kutisee
Olen ollut kyseisessä tehtaassa töissä. Työolosuhteet surkeat, riippuu tietysti vähän osastosta. Alkutuotannossa hirveät. Henkilöstöasiat hoidetaan huonosti, jatkuvaa vääntöä duunarien ja johtajiston kanssa ns. niskaanpuhallusta jatkuvasti. Mene kokeilemaan mutta jos tuntuu vaikealta häivy ennenkuin jämähdät sinne lasipölyyn loppuiäksi, ajattele myös terveyttäsi.
- olla
Hyväkin paikka, itse ollut aliurakoitsian palveluksessa paikassa hommissa. Kuulemma tienaa ihan ok. liksaa, mutta mitä olen nähnyt niin en itse lähtisi kyseiseen paikkaan töihin.
- on aina
huono, ja kaverilla on hyvät hommat.
Oletko koskaan kuullu etä joku olisi omia hommiaan kehunnu, kavereilla sen sijan on mahtavat duunit, eli ajattele siitä.- Nimimerkki
Ajatteles hei kuule sitä että vaikka on tullut oltua monessakin työpaikaissa, niin työolojen huonoudessa, työn joustamattomuudessa ja muussa negatiivisuudessa tuota kuitulasin läävää ei voita mikään.
- paljonki
kipeästä selästä, jumittavista niskoista, hajonneista olkapäistä ja tietysti perseennuolennasta niin tervemenoa. Näin siis ennenku täytät 30. että sillee
- Hommiin vaan
Kuitulasilla työ ole kummempaa kuin teollisuustyö yleensä, luulisin hyvin harvan tekevän teollisuus työtä kutsumuksesta, uskon siellä olevan normaalit työajat joita tulee noudattaa. Tuosta menetetystä vapaa ajasta saa sovitun suuruisen palkan. Jotkut jääneet sieltä eläkkeellekin, niin että.........
- lasipiikki
Missään muussa suomen tehtaassa ei ole työolosuhteet niin perseestä ku on kuitulasilla. kaikkien nuorten pitäisi käydä tutustumassa tohon tehtaaseen niin motivois kummasti opiskelemaan paremmin, ettei vahingossakaan joudu sinne töihin.
- oleva
kohta 30 vuotta . se on myrkkypommi jos haluaa sairastua niin sinne viivana. työntekiää ei arvosteta tippaakaa,jos todella et ole jonkun pomon lellikki. ammattitautia siellä ei myöskään pahemmin tunneta ,eikä siellä saa sairastaa ,jos sairastat vähänkin kauemmin niin joutuu rangaistuspaikalle töihin ,missä paska todella lentää.Kirjallisia varoituksia tippuu enemmän ,kuin ehdit vastaan ottaa. miettikääpä sitä.Pomot ei kuitenkaan tiedä mitää kysyt mitä vaan ,kun ne on käyneet kouluja niin ei kaikkea voikkaan tietää ,ollaan niin viksuja katos.
- ex kuitulasilainen
En ikipäivänä menisi kuitulasille töihin, vuosi riitti! mutta jos tykkäät 5 vuoro töistä esim. olla jouluaatto illassa, kesälomat sillon kun pomo määrää eli toukokuussa, palkka on pieni verrattuna työmäärään, jos tykkäät nyppiä lasipiikkejä ihostasi kaiken aikaa niin si kun sinne vaan!! niin ja jos tykkäät nuolla pomon persettä niin sinne vaan.
- narisee
On se nyt perkele kun pitää töitä tehdä, miksei sitä voi vaan olla ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Itse olin aikanaan alkutuotannossa töissä ja voin sanoa, että vuodessa kehittyy ammattitaito senverran, ettei lasipiikkejä tarvi kaiken aikaa ihosta nyppiä ja eiköhän se perseennuoleminenkin ole vähän itsestä kiinni, eikä niinkään pomosta. Häh.
- xxxxxxxxxxx
itse olen ollut kuitulasilla komennuksella kunnossapito hommissa,kuukauden päivät olin,ja lasipiikkejä käsissä ja jaloissa vielä pitkän ajan jälkeenkin.kaveri sai allergiaoireita. itse tehtaan töistä en tiedä,mutta ei kuulemma kovin mukava paikka olla töissä.
- lasipiikki
Paska PAIKKA, paska PALKKA ja likaiset työolosuhteet (lasipiikit ja pöly). Tollasta henkilöstöpolitiikkaa en ole ennen muualla nähnyt, on ihan perseestä, nimimerkillä kokemusta on!!!!
- keluri
Jokaisessa työssä on hyvät ja huonot puolensa. Kuitulasilla lasipiikit, satamassa huonot ilmat yms. Henkilöstöpolitiikka on kieltämättä aika huonoissa kantimissa, mutta jos hoitaa hommansa ja ei hölmöile niin kyllä siellä pärjää. Ja ei se palkka ihan huono ole.
- työtä vailla
En tunne firman oloja lainkaan, mutta yli 3 kk kotona vietettyäni lähtisin tikkana jos paikka olis tarjolla. Tosin laitoinkin sinne hakemuksen tossa jokin aika sitten.... vaan hiljaista pittää..
- et ole
-ilmeisesti ole rahan puutteessa kun tuollaista kyselet.
Jos töitä on, niin kiireesti töihin. Pois pääsee varmasti. - Työntekijä
Kiva paikka, kiva palkka, kivat työkaverit jne. Tosin tuonkokoisessa paikassa meitä on moneksi. Itsestä paljon riippuu, miten siellä pärjää, ja kenen kanssa...
- kuitulainen liki vuoden
olen työskennellyt ko tehtaalla liki vuoden. en voi valittaa työolosuhteista, palkasta, työkavereista, johtoportaasta..no? Jos hommansa hoitaa, niin kukaan ei valita. Sairaslomalla en ole yleensäkään elämäni aikana loikoillut, mutta kyllä täällä sairaat on saaneet sairastaa, pitkiäkin aikoja, eikä siitä seuraamuksia ole, ainakaan minun osastollani. Piikit ei ole minua vaivanneet, nypin pois jos sellanen tulee, sen saa myös halkoliiteristä. Hattumaisia pomoja on joka työmaalla, edellistä kestin liki 15 vuotta.Teollinen työ ei ole konttorityötä, jos et sitä tiennyt. Ruumiillinen työ jumittaa niskoja ja lihaksia, mutta pieni jumppa, lenkkeily tai silloin tällöin hieroja auttaa asiaa. Ei ihmiskeho toimi missään työssä ilman hoitamista. En siis ymmärrä mistä valitetaan. Hoida hommaasi mukisematta pari vuotta, niin kas, huomaat että oletkin ilman sen kummempaa koulutusta saanut ylennyksen pomoksi........
- kellarin skunkki
Mitä sinä ja mistään tiedät kun oot vasta vuoden ollu töissä? Siinä ajassa ei pidäkään tulla mitään vaivoja! Vuosien saatossa kun paikat menee paskaksi (mukaanlukien PÄÄ) ja tulee kulumia niin siinä ei perkule paljon keppijumpat auta, et sillee. Ja hommien hoitaminen mukisematta ei meitin tehtaassa auta, työnteolla ei oo mitään merkitystä työn jatkumisen kanssa. Mites muuten, pelaatkos sattumoisin lätkää?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862