Tuleekohan tämä oikealle palstalle. Mutta tälläinen ottaa suuresti pattiin.
Kun kaupoissa merkitään nuo hinnat sen alennetun plussakortin mukaan. Jos ei pelaa korttipelejä, niin sen oikean hinnan näkeminen on tosi tarkkaa touhua. Sillä se ilman plussakortia hinta merkitään niin älyttömän pienellä, vaikka hinnat pitäisi olla reilusti näkyvissä.
Minua ei haittaa vaikka plussakortilla saisivat kuinka paljon niitä plussapisteitään, kunhan eivät kaupat vaikeuttaisi meidän kortittomien asiointia. Tosiasiahan tietysti on, että minä vältän sellaisten tuotteiden ostoa tyystin, jonka joku muu saa kortillaan halvemmalla. Mutta reilu peli pitäisi olla hintojen esille laitossakin.
ilman pluskorttia
6
777
Vastaukset
- asiakas
Mikäli mahdollista sinun on parasta vaihtaa kauppaketjua. S-marketissa olen huomannut, että asiakasta arvostetaan ja pannaan hinnat selkeästi näkyviin.
Hintataso kauttaaltaan kokemukseni mukaan on myös huomattavasti edullisempi. Yleensä myös tuotteet joista saa naapurikaupasta plussa-alennusta.- Vähemmistöt/Enemmistöt
Hyvä homma, että Kesko lopetti ylipainoisten irvimisen Plussa mainoksissaan. Ehkä seuraavana olis ollut laihat, rollaattorilla kulkevat, sokeet, kuurot, pitkät, pätkät,insinötit, merkomomit, maanviljelijät, virkamiehet jne
- plussaton
Liian rakasta äänestää jaloillaan, tai tulee vieläkin kalliimaksi jos äänestää autollaan. Mutta tämä laillisuus puoli jotenkin kiinnostaisi noissa hintamerkinnöissä, saako ne oikeat hinnat merkitä huomaamattomasti niin pienellä. Sillä plussakortti ei voi olla ehto hintojen näkymiseen.
- Ryhmän tiedät.
plussaton kirjoitti:
Liian rakasta äänestää jaloillaan, tai tulee vieläkin kalliimaksi jos äänestää autollaan. Mutta tämä laillisuus puoli jotenkin kiinnostaisi noissa hintamerkinnöissä, saako ne oikeat hinnat merkitä huomaamattomasti niin pienellä. Sillä plussakortti ei voi olla ehto hintojen näkymiseen.
Sosialistit ei vaan anna sille kunnon kauppapaikkoja,joutuu tyytymään 399# laatikkomyymälöihin joka kylässä jotka taas syövät siwat.Kuinka sitten,arvoisa edistyksellinen väki ?
- sekaostaja
Ryhmän tiedät. kirjoitti:
Sosialistit ei vaan anna sille kunnon kauppapaikkoja,joutuu tyytymään 399# laatikkomyymälöihin joka kylässä jotka taas syövät siwat.Kuinka sitten,arvoisa edistyksellinen väki ?
täällä meillä on kaikki Alkot S-ryhmän kauppojen yhteydessä ja S-ryhmä vaan pullistuu. Ei hyvä pidemmän päälle.
Mitenköhän tuokin istuu Alkon monopolin kanssa, ei vaikuta tasapuoliselta. - Rulaatirullaa
sekaostaja kirjoitti:
täällä meillä on kaikki Alkot S-ryhmän kauppojen yhteydessä ja S-ryhmä vaan pullistuu. Ei hyvä pidemmän päälle.
Mitenköhän tuokin istuu Alkon monopolin kanssa, ei vaikuta tasapuoliselta.Meillä päin Alkot ovat järjestään K-kauppojen yhteydessä. Veikkaisin jotta muuten olis päivittäistavara kaupoissa aika hiljaista.
Muutaman kerran on palvelu ollut tosi tympeetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594