Oon syönyt sipsejä aina joka toinen viikko koska äiti sanoo että jos niitä syö paljon nii voi tulla syöpä enkä mää sitä halua? että halun tietää totuuden tuleeko sipseistä ihan oikesti syöpä jos niitä syö paljon.
Sipseistä syöpä?
4
1122
Vastaukset
- ap73
Tuskinpa sipseistä syöpää saat. Liiallinen suola voi vaikuttaa verisuoniin ja sydämeen. Syövänhän voi saada kuka tahansa, tupakoi tai ei.
- mutta ei mahdotonta
Sipseissä on ainetta joka altistaa syövälle. kuitenkin sipsejä pitäisi syödä kilokaupalla päivässä vuoden jokaisena päivänä monen vuoden ajan että voisi tulla syöpä.
- liliaan
mutta ei mahdotonta kirjoitti:
Sipseissä on ainetta joka altistaa syövälle. kuitenkin sipsejä pitäisi syödä kilokaupalla päivässä vuoden jokaisena päivänä monen vuoden ajan että voisi tulla syöpä.
Miksi syödä ollenkaan sellaista, mistä saa myrkyllisiä aineita elimistöön. Vahingossa niitä joutuu kuitenkin sisäämme, joten parasta välttää tahallista myrkkyjen nauttimista. Sitä paitsi joku rasvainen peruna ei ole oikeaa ravintoa.
- nicce1982
liliaan kirjoitti:
Miksi syödä ollenkaan sellaista, mistä saa myrkyllisiä aineita elimistöön. Vahingossa niitä joutuu kuitenkin sisäämme, joten parasta välttää tahallista myrkkyjen nauttimista. Sitä paitsi joku rasvainen peruna ei ole oikeaa ravintoa.
Aivan oikein. Kannattaa siis tarkkaan tutkia mitä suuhunsa laittaa!! voin lämpimästi suositella yhden artikkelin lukemista! ja toivottavasti se herättää jotain ajatuksia!se löytyy täältä:
http://www.tiedotjulki.net/index.php?option=com_content&task=view&id=41&Itemid=59
toinen mielenkiintoinen on:
http://www.tiedotjulki.net/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=67
joka käsittelee makeutusaineita!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024742Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493212Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852959- 801710
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411490450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021294- 161019
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40961Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29953Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj105936