elikkäs olen mahdollisesti hankkimassa vaippakilpikonnaa(chinemys reesevii) lemmikiksi. miten sen hoito/akva poikkeaa esim. punakorvasta. olen lukenut paljon punakorvasta mut vaippa kilpparista tuntuu olevan tietoa todella nihkeästi.
vaippakilpikonna
4
1594
Vastaukset
- konna2
Tommonen löyty Googlesta pikasella hakemisella :
REEVES TURTLE Chinemys reevesii
* RATING: intermediate
* FOOD: snails, slugs, crayfish, tadpoles, crustaceans, crickets, earthworms, grasshoppers, tubiflex, fish, vegetation ...
* WATER: half land / half filtered water- change every 5 to 7 days
* DAY TEMP: 72 - 75 F ( 22 - 23.8 C)
* NIGHT TEMP: 70 F ( 21 C)
* LIGHTING: Incandescent and UVB fluorescent
* SUBSTRATE: Terrestrial tank- land side should have either potting soil and playground sand mix or orchid bark, cypress mulch ...
* NOTES: Semi-terrestrial, 4- 5 " long
Tuhatkunta muutakin sivustoa löytyy...- Reeves_konna
Itse omistan kuin omistakin tälläisen pikku-konnuuden. Ei paljoa eroa hoitopuuhista, mutta pienempää ruokaa ja enemmän maatilaa tarvitsee. Vaippakilpikonna on huono uimari ja meillä on tälläinen systeemi akvaterraariossa: Vasen puoli ja pienia ja suuria kiviä sekoitettuja laaja maatila. Ennen kuin laitat veden siihen tulee mäki ja kiinnita suodattimet yms. Lopu on vettä ja vedessä muovikasvi ja juurakko. Konnamme on nyt tällä hetkellä n. 9cm ja kasvaa enemmän ja enemmän. Vaippakilpikonnamme syö vain kalaa, mutta ennen söi jauhomatoja.
- CHIQUITA VKK
MOI
Saisko tietoa vaippakilpikonnasta mitä se syö minkälainen sen akvaario pitää olla ja onko ne helppo hoitosia? - VAIPPAKILPIKONNA
kuinka kauan vaippakilpikonna pärjää ilman ruokaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743