voiko kahta rakastaa...

näin vain on

olen ihmeissäni mulla ihana aviomies jota rakastan paljon,mutta tunnen syvää välittämistä toistakin kohtaa...tuntuu väärältä,mutta voiko omia tunteitaan muuttaa?

8

1485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -vetti

,tai helvetiksi muuttuu teidän kaikkien elämä, siis jos vain normaalin "tunneälyn" kaikki omaatte. Joskus tuntuu ,että se voittaa fyysisen kivun 6-0 . Kumpa jotenkin teillä kolmella asiat menisi mahdollisimman vähillä Tuskan kokemuksilla. Tarkoitan sitä täydestä sydämestä ,koska kokemusta on.

• ja suurta

Miksi ei voisi rakastaa kahtta eri ihmista??
      Minä rakastan noin neljää miestä ja yhttä naista, (intohimoista ihastumis-kiintymys-rakkautta) ja muitakin ihmisiä, kuten kummipoikaa, siskoa, kavereitani,opettajaa.

Ihankuin tuntisit syyllisyyttä siitä että rakastat? Ei kai tunteiden tunteminen ole väärin?
      Tunteet ovat oma asiasi, eikä niissä todellakaan ole mitään väärää. Eikä niitä tarvitse pyydellä anteeksi.
      Rakkaus nyt sattuu olemaan suuri ja mahtava tunne, joka on tosiaan loputon.Rakkaus virtaa ihmisen läpi-toisiin ihmisiin. Ihmiset yleensä käyttävät rakkauden mahdollisuuksista vain pienen osan. Myös minä; voisin rakastaa enemmän.

Mutta mikä taas on rakkautta? ehkä se että toivoo\tekee muille hyvää. Mutta esim. kumppanin hylkääminen ei ole mielestäni rakkautta.

Uuden rakastetun matkaan lähteminen, ehkä se olisi intohimon huumaa, ja hinta siitä voisi olla se että ex särkisi sydämensä.

• rakkautta monenlaista

vastuun ottaminen omasta rakkauden tunteesta ja siitä mitä se mahdollisesti voi aiheuttaa. Ehkä se on rakkautta. Elämä on kuitenkin lopulta lyhyt (ainenkin yli kolmekymppisenä) , miksi siis tuhota se jonkun elämä tällä pallolla?? Ei se todellakaan ole suurimmalle osalle ihmisistä pistää uutta putkeen ja olla taas onnellinen, jos turhaan uhrasi vuodet sinuun joka leikki oikeilla ihmisillä. Surullista, älä nyt (tai joku muu) napsahda, vaan mieti ensin hetki ja kirjoita vastausta sitten

• raamattua.

t.Uolevi

• gfgfgf

Sen lukemisesta tulee mielenvikaseksi, aivot syöpyy ja lopulta päätyy pehmustettuun koppiin.

• useampaakin ihmistä

On se kyllä niin että, ihmiselämässä tulee eteen monenlaisia tunteita ja ihmis-suhteita. Yksi on esim aviopuoliso ja lapset ,ystävät ja rakkaat ihmiset joita on olemassa jokaisella . Joskus voi tuntea kummallista läheisyyttä sellaista ihmistä kohtaan, jota ei tässä elämässä ennen ole tuntenutkaan!! Joissakin on kummallistä läheisyyden tunnetta, jota ei voi selittää järjellä .Olisko jotakin sielunyhteyttä??!!?

• kirjoitettu

Olen täysin samaa mieltä :-)

• sininenperhonen
        kirjoitettu kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä :-)

Niin ajattelin vaan ,ettei tää elämä ole niin mustavalkoista. Siinä on erilaisia vivahteita..!;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe