voiko kahta rakastaa...

näin vain on

olen ihmeissäni mulla ihana aviomies jota rakastan paljon,mutta tunnen syvää välittämistä toistakin kohtaa...tuntuu väärältä,mutta voiko omia tunteitaan muuttaa?

8

1487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -vetti

,tai helvetiksi muuttuu teidän kaikkien elämä, siis jos vain normaalin "tunneälyn" kaikki omaatte. Joskus tuntuu ,että se voittaa fyysisen kivun 6-0 . Kumpa jotenkin teillä kolmella asiat menisi mahdollisimman vähillä Tuskan kokemuksilla. Tarkoitan sitä täydestä sydämestä ,koska kokemusta on.

• ja suurta

Miksi ei voisi rakastaa kahtta eri ihmista??
      Minä rakastan noin neljää miestä ja yhttä naista, (intohimoista ihastumis-kiintymys-rakkautta) ja muitakin ihmisiä, kuten kummipoikaa, siskoa, kavereitani,opettajaa.

Ihankuin tuntisit syyllisyyttä siitä että rakastat? Ei kai tunteiden tunteminen ole väärin?
      Tunteet ovat oma asiasi, eikä niissä todellakaan ole mitään väärää. Eikä niitä tarvitse pyydellä anteeksi.
      Rakkaus nyt sattuu olemaan suuri ja mahtava tunne, joka on tosiaan loputon.Rakkaus virtaa ihmisen läpi-toisiin ihmisiin. Ihmiset yleensä käyttävät rakkauden mahdollisuuksista vain pienen osan. Myös minä; voisin rakastaa enemmän.

Mutta mikä taas on rakkautta? ehkä se että toivoo\tekee muille hyvää. Mutta esim. kumppanin hylkääminen ei ole mielestäni rakkautta.

Uuden rakastetun matkaan lähteminen, ehkä se olisi intohimon huumaa, ja hinta siitä voisi olla se että ex särkisi sydämensä.

• rakkautta monenlaista

vastuun ottaminen omasta rakkauden tunteesta ja siitä mitä se mahdollisesti voi aiheuttaa. Ehkä se on rakkautta. Elämä on kuitenkin lopulta lyhyt (ainenkin yli kolmekymppisenä) , miksi siis tuhota se jonkun elämä tällä pallolla?? Ei se todellakaan ole suurimmalle osalle ihmisistä pistää uutta putkeen ja olla taas onnellinen, jos turhaan uhrasi vuodet sinuun joka leikki oikeilla ihmisillä. Surullista, älä nyt (tai joku muu) napsahda, vaan mieti ensin hetki ja kirjoita vastausta sitten

• raamattua.

t.Uolevi

• gfgfgf

Sen lukemisesta tulee mielenvikaseksi, aivot syöpyy ja lopulta päätyy pehmustettuun koppiin.

• useampaakin ihmistä

On se kyllä niin että, ihmiselämässä tulee eteen monenlaisia tunteita ja ihmis-suhteita. Yksi on esim aviopuoliso ja lapset ,ystävät ja rakkaat ihmiset joita on olemassa jokaisella . Joskus voi tuntea kummallista läheisyyttä sellaista ihmistä kohtaan, jota ei tässä elämässä ennen ole tuntenutkaan!! Joissakin on kummallistä läheisyyden tunnetta, jota ei voi selittää järjellä .Olisko jotakin sielunyhteyttä??!!?

• kirjoitettu

Olen täysin samaa mieltä :-)

• sininenperhonen
        kirjoitettu kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä :-)

Niin ajattelin vaan ,ettei tää elämä ole niin mustavalkoista. Siinä on erilaisia vivahteita..!;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      278
      2593
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2443
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      54
      2192
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      70
      1854
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1618
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1544
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1396
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1298
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      87
      1109
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1089
    Aihe