Onko tietoa, voiko alkuraskauden "menkkakivut" olla vaarallisia. Välillä vihloo ja välillä on kuin menkat alkais. Toinen ongelma on, kun en muista tarkkaan, milloin oli viime menkat. Osaan arvioida noin 2-3 kolmen viikon tarkkuudella. Eli maksimissaan viikkoja ois ny 9. Oireita ollut neljättä viikkoa. En ole käynyt vielä neuvolassa ja nolottaa tämä huolimattomuuteni. Saako ne siellä lasketuksi laskettua aikaa? IIK!
Alkuraskauden vatsakipu
6
828
Vastaukset
- ................
Mene ultraan sielä ne saa sen jotakuinkin tarkistettua kuinka pitkällä olet.
- .-.
Ultraäänikuvasta voivat arvioida raskauden keston.
Minulla oli edellisen raskauden aikana "kuukautiskipuja" ja tiputteluvuotoa viikosta 5 alkaen.
Sitten ihan yllättäen (siis kyllähän sitä osasi odottaa oireiden takia) ilman suurempaa vuotoa alkio vain tuli ulos yhdeksännellä viikolla. Runsas vuoto alkoi vasta sen jälkeen.
Eihän tämä väkisin tietenkään ole sinulla edessä, mutta ota yhteys neuvolaan, niin voivat katsoa ainakin onko kohdunulkoinen raskaus.
Tsemppiä. - Vauva kasvaa
Moi! Minusta se on aivan normaalia, ainakin minulla oli alkuraskaudessa ja raskaus sujui hyvin. Nyt kun olen taas raskaana niin taas on vähän samanlaisia tuntemuksia mahassa ja välillä mahaa tuntuu myös sattuvan..mutta tietenkin jos tosi paljon sattuu, kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan tai terveyskeskukseen.
Raskauden voi määrittää ultrassa joten älä huoli vaikka et muista milloin oli viimeiset kuukautiset. Moni saa ultrassa uuden lasketun ajan joka on siis pätevämpi kuin viimeisistä kuukautisista laskettu aika.- sama
Vähän säikäytti nuo keskenmenojutut jo! Ei se alavatsakipu ole kovin voimakasta. No, kai siellä neuvolassa sit selviää. Ärsyttävää odotella sinne menoa kun on niin paljon askarruttavia asioita..
- .-.
sama kirjoitti:
Vähän säikäytti nuo keskenmenojutut jo! Ei se alavatsakipu ole kovin voimakasta. No, kai siellä neuvolassa sit selviää. Ärsyttävää odotella sinne menoa kun on niin paljon askarruttavia asioita..
Kyllä minä ainakin pääsin neuvolaan heti, kun soitin, että kuukautiskipujen tapaisista kärsin.
Ota vaan rohkeasti neuvolaan yhteyttä. - .-.
.-. kirjoitti:
Kyllä minä ainakin pääsin neuvolaan heti, kun soitin, että kuukautiskipujen tapaisista kärsin.
Ota vaan rohkeasti neuvolaan yhteyttä.Että ei minullakaan kivut ollu edes yhtä kovat kuin kuukautisten aikana. Oikeastaan todella lievät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee833265Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3041403Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki351308- 1131254
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071