Vesimiehet ovat ärsyttäviä..

vaakanainen !!

Otsikko. Minua alkaa oikeasti ärsyttää se ylenpalttinen realistisuus. Esimerkiksi siskoni. Kaikki haaveet yms joista olen puhunut hänelle.. hän on sivuuttanut ne kaikki sanomalla ettei minusta olisi sellaiseen,enkä ole tarpeeksi hyvä. Ehken ole, mutta voin kehittyä. Minulla sentään ON haaveita. Vesimiehet myös luulevat aina olevansa oikeassa kaikessa.. ja puuttuvat toisten asioihin.

Joo olen todellakin suuttunut vesimiehille (siskoni ja hyvä kaverini ovat vesimiehiä . )

5

1642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijaa..

      -älä usko horoskooppeihin,ala ajatella omilla aivoilla ihan oikeesti.. :)

    • tai sitten mä olen..vmn(?)

      Huvittaa, toi realistisuus juttu.. Olisinki, edes vähän enemmän mukana todellisuudessa!:)
      Ettei vaan kyseessä olisi vaikkapa iso-sisko?
      Vaa-at on kivoja, sanoo minun kokemukseni...=)

    • ei aina oikeassa

      Olen itsekkin vesimies ja siskoni on vaaka . Meillä on todella hyvät välit . En voi sano että hän millään tavalla ärsyttäisi minua . Tai päin vastoin . Kumpikin voi haveilla eri asioista , ei kumpikaan kyllä arvostele tavalla kuten itse kerroit toista .
      Enkä itse kyllä voi sanoa että olen aina oikeassa . Eikä tapoihini ole puuttua toisten asioihin , enkä myöskää pidä itse jos omiin asioihini puututaan jota ei kuulu kuin itselleni .
      Mutta en yhtään ihmettele , vaikka olet vihainen . Jos siskosi käytös on tuomoista . Käännä kelkaa ja ala käyttäytyä samoin . Kerrot sitten hänelle miltä sinusta tuntuu hänen käytöksensä .

      • vaaka #

        Kyllä perheessä aina tapahtuu vaikeuksia joskus! Ei sinulle tarvitse sen takias suuttua siskollesi! Sinulle pitäs olla vähän kärsivällisempi siskon kanssa.


    • Me86

      Ja sä oot ärsyttävä valittaja niinkuin vaa`alta voi odottaa ja sun mielialasi vaihtuu sekunnin välein. Sekö on hauskaa? Et säkään täydellinen ole, beibi!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe