Vesimiehet ovat ärsyttäviä..

vaakanainen !!

Otsikko. Minua alkaa oikeasti ärsyttää se ylenpalttinen realistisuus. Esimerkiksi siskoni. Kaikki haaveet yms joista olen puhunut hänelle.. hän on sivuuttanut ne kaikki sanomalla ettei minusta olisi sellaiseen,enkä ole tarpeeksi hyvä. Ehken ole, mutta voin kehittyä. Minulla sentään ON haaveita. Vesimiehet myös luulevat aina olevansa oikeassa kaikessa.. ja puuttuvat toisten asioihin.

Joo olen todellakin suuttunut vesimiehille (siskoni ja hyvä kaverini ovat vesimiehiä . )

5

1661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijaa..

-älä usko horoskooppeihin,ala ajatella omilla aivoilla ihan oikeesti.. :)

• tai sitten mä olen..vmn(?)

Huvittaa, toi realistisuus juttu.. Olisinki, edes vähän enemmän mukana todellisuudessa!:)
      Ettei vaan kyseessä olisi vaikkapa iso-sisko?
      Vaa-at on kivoja, sanoo minun kokemukseni...=)

• ei aina oikeassa

Olen itsekkin vesimies ja siskoni on vaaka . Meillä on todella hyvät välit . En voi sano että hän millään tavalla ärsyttäisi minua . Tai päin vastoin . Kumpikin voi haveilla eri asioista , ei kumpikaan kyllä arvostele tavalla kuten itse kerroit toista .
      Enkä itse kyllä voi sanoa että olen aina oikeassa . Eikä tapoihini ole puuttua toisten asioihin , enkä myöskää pidä itse jos omiin asioihini puututaan jota ei kuulu kuin itselleni .
      Mutta en yhtään ihmettele , vaikka olet vihainen . Jos siskosi käytös on tuomoista . Käännä kelkaa ja ala käyttäytyä samoin . Kerrot sitten hänelle miltä sinusta tuntuu hänen käytöksensä .

• vaaka #

Kyllä perheessä aina tapahtuu vaikeuksia joskus! Ei sinulle tarvitse sen takias suuttua siskollesi! Sinulle pitäs olla vähän kärsivällisempi siskon kanssa.

• Me86

Ja sä oot ärsyttävä valittaja niinkuin vaa`alta voi odottaa ja sun mielialasi vaihtuu sekunnin välein. Sekö on hauskaa? Et säkään täydellinen ole, beibi!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe