Miten presidentti kehtaa olla muistamatta suuren runoilijan/sanoittajan/säveltäjän poismenoa?
Olisko Juicen pitäny olla myös SETAn jäsen saadakseen kunnioitusta Haloselta?
(Lukekaa iltiksestä, ellette usko)
Halonen ei muistanu Juicea!
12
513
Vastaukset
- Halonen kylläkin
muisti murhattua homoa DTM:ssä. Kertoo kaiken Halosesta. Halonen on yhden marginaaliryhmän pressa ja tämän vuoksi Halosen on erottava!
- .................
"Lukekaa iltiksestä, ellette usko"
Heh hehhh..... - The Rat
Pitääkö presidentin muistaa aina jokaista kuollutta kansalaistaan? Vai kenties vain valtiolle hommia tehneitä?
Aika vähän on vanha SETA:n puheenjohtaja seksuaalivähemmistöjen asiaa ajanut pressankaudellaan. Ja hyvä kai niin. Eipä sitä sinne siksi valittukaan (tai ainakaan minä en siksi äänestänyt). - Litvinenkoakaan
Kun eihän Äiti Venäjän asioihin saa puuttua. USA on paha, Pohjois-Korea HYVÄ! ;)
- *lumiukko
J Julistaja, Demari Tyttö, Helinä-Keiju3 no Täti-Sininen on jo kuollut, toivottavasti perhe ja sukulaiset ovat hengissä. Varaani on vaiennut mutta monivärisyys elää, tyhmyys myös.
- piristäviä,
*lumiukko kirjoitti:
J Julistaja, Demari Tyttö, Helinä-Keiju3 no Täti-Sininen on jo kuollut, toivottavasti perhe ja sukulaiset ovat hengissä. Varaani on vaiennut mutta monivärisyys elää, tyhmyys myös.
sä taidat pian nuokahtaa, ahahaahaaaaa....
- vähän
*lumiukko kirjoitti:
rauhoittui, luultavasti suunnittelee uutta "etelän matkaa".
Julistaja taas eilen sortui typerään, törkeään ja rahvaanomaiseen kielenkäyttöön, sekä alentui haukkumaan erästä asiallista ja terävää kanssakirjoittajaa, joten vaikuttaa hieman maltillisemmalta tänään, ainakin omalla nikillään.
Ettei totuus unohtuisi, Halonen emännöi huomenna isänmaamme itsenäisyyspäivän juhlallisuuksia, jo seitsemännen kerran.
- sitä heteromies
edes kehtaa SETA:n kirjoille, siitähän tulee väistämättä mieleen tämä poikkeuksellinen seksuaalinen käyttäytyminen. Ihan sama, jos minä hetero, joutuisin väkipakolla sänkyyn samaa sukupuolta olevan kanssa.
- hintti
Ajatteleppa siis hintin näkökannalta, kuvittele että hinttinä sinulle tarjoutus presidentin puolison virka, ehtona olis että naisit lesbon. Suostusitko?
- iltis?
- tuosta
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612045449764_uu.shtml
Iltis on maalaisslangia ja tarkottaa samaa kuin iltsukka stadin murteella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949